Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Dressmanissa..

Vierailija
20.07.2015 |

Sain raahattua 8-luokalle menevän nuoren mieheni vaatekauppaan, kun hralla ei yksinkertaisesti ole enää farkkuja jotka sopisivat hälle. Suostui sovittamaan tasan yksiä, 1, farkkuja ja totesi ne hyväksi-ja ulos liikkeestä. Ei edes toisen värisiä, hyvin vaalean sinisiä, suostunut kokeilemaan, saati ostamaan. Ne oli ne keskisiniset jotka otti ja niitä sitten 2kpl. Slim fit jotakin mallistoa, yht.100€. Ei jumalavita, sanon minä. Yritin selittää ertä eikös se olis kiva että olisi toiset farkut hieman eriväriset, muuten näyttää siltä että kuljet niissä yksissä ja samoissa joka päivä mutta ei niin ei.

Seur kierroksella sitten tläosien kimppuun, tosin tartteis niitä collegehousujakin löytää puseroiden lisäksi. Siitä tuleekin ratkiriemukasta kun mieluiten käyttäisi ihan vaan yksivärisiä pitkähihaisia puuvillapaitoja missä ei ole mitään muuta kuin sileätä kangasta. Ei nappeja, ei kuvioita, ei printtejä, ei vetskareita ei mitään. Ja sellaisiahan ei oikein miehille myydä, valkoisia ja harmaita olen nähnyt, en muita värejä. Henkkamaukalta ennen niitä ostettu mutta ei riitä enää koot nuorten puolella. HUOKAUS!!

Terv.äärettömän vahvaluontoisen, konservatiivisen 179cm jäbän seniili, vielä alta 40v, mamma.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:58"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:54"]

No, lohdutukseksi sinulle ex-Dressmanin työntekijä, että pojan valitsemat farkut on oikeasti hyvännäköiset ja mitä hänen peräpuoleensa tulee niin ensimmäistä kertaa kiinnitin siihen tänään oikein huomiota, jos niin nyt voi äitinä sanoa, kun esitteli housuja päällänsä, näytti nimittäin minun poikani sen verran hyvält, raamikas pitkä kaunisnaamainen kolli,  ja oikein kirpaisee ajatella huomiota jota eittämättä tulee saamaan jatkossa (eikä johdu vain hyvästä farkkupepusta), minun vauvani, niisk:)

ap

[/quote]

Raamikas? Pitkä? 179 cm on hädin tuskin keskipituinen! Ja siihen lisätään keski-ikäisen miehen hieman jo laskeutunut takamus 14v pojan kropassa. Et oikeasti ole tosissasi?

[/quote]

Mikä laskeutunut takapuoli? Kiesus mitä juttuja täällä on. Ja nyt puhutaan 13v pojasta, käsittääkseni 13v poikalapsen keskimitta ei ole 179cm. Mainio palsta tämä on kyllä, näinkin viattomasta aloituksesta saadaan aikaiseksi jotakin rumaa ja kyllä, minulle äidille, paha olo. Jos tässä jollakulla on jotakin laskeutunutta, aivojesi lisäksi, niin sinulla joka moista tuubaa ulostit. 

ap *se tästä ketjusta minun osaltani*

Vierailija
42/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyylikkäältähän toi sen maku kuulostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:03"]

Meillä ei muuten mene "29 leveydessä, poika ei ole enää mikään kuikelo vaan alkanut saamaan lihasmassaa testosteronin myötä. Farkut ovat kokoa 31 tai 32 ja pituus 32, pian varmaan 34. Aivan eri mallinen kuin esim eräs ystävänsä joka on äitinsä sanojen mukaan "sormella tönäistävä heinänkorsi" 175cm/52kg.

ap

[/quote]

Lihasmassaa vyötärölle? No kai sitä niinkin voi sanoa. Meillä pojan vyötärö kapeni sitä mukaa kun pyykkilauta terävöityi ja lihakset näkyi jaloissa ja hartioissa.

Vierailija
44/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 20:58"]

No, lohdutukseksi sinulle ex-Dressmanin työntekijä, että pojan valitsemat farkut on oikeasti hyvännäköiset ja mitä hänen peräpuoleensa tulee niin ensimmäistä kertaa kiinnitin siihen tänään oikein huomiota, jos niin nyt voi äitinä sanoa, kun esitteli housuja päällänsä, näytti nimittäin minun poikani sen verran hyvält, raamikas pitkä kaunisnaamainen kolli,  ja oikein kirpaisee ajatella huomiota jota eittämättä tulee saamaan jatkossa (eikä johdu vain hyvästä farkkupepusta), minun vauvani, niisk:)

ap

[/quote]

Raamikas? Pitkä? 179 cm on hädin tuskin keskipituinen! Ja siihen lisätään keski-ikäisen miehen hieman jo laskeutunut takamus 14v pojan kropassa. Et oikeasti ole tosissasi?

[/quote]

Mikä laskeutunut takapuoli? Kiesus mitä juttuja täällä on. Ja nyt puhutaan 13v pojasta, käsittääkseni 13v poikalapsen keskimitta ei ole 179cm. Mainio palsta tämä on kyllä, näinkin viattomasta aloituksesta saadaan aikaiseksi jotakin rumaa ja kyllä, minulle äidille, paha olo. Jos tässä jollakulla on jotakin laskeutunutta, aivojesi lisäksi, niin sinulla joka moista tuubaa ulostit. 

ap *se tästä ketjusta minun osaltani*

[/quote]

No se nyt vaan on faktaa Dressmanin housuissa, että ne on tehty enemmän keski-ikäisten kropan mukaan ja keski-ikäisillä on takamuksella tapana jo hieman roikkua. Jos ne on teinin perseen malliset, niin olen aika lailla ihmeissäni. Siksi on ne nuorisovaatekaupat, niissä on nuorten vartalon mukainen mitoitus. Joka paikasta.

Vierailija
45/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojille ei todellakaan kelpaa Dressmann. Kakskyt ja risat vuotta sitten ex-anoppi osti omalle pojalleen sieltä vaatteet eli mun ex-miehelle. Ylioppilasjuhlien pukua myöten. Onneksi meidän poikien maku ja tyyli on periytynyt mun puolelta:)

Vierailija
46/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mitä tähän meidän pojuun tulee niin ei laittaisi jotain skinny fit-farkkuja ikinä jalkaansa, ovat kuulema kuin sukkahousuja ja ahdistavat munia :) ja kaikki valmiiksi reikäiset farkut, ei kuulema mitään järkeä maksaa housuista uuden hinta joissa reikiä jo valmiiksi. Ja ovat vielä rumiakin hänestä."

Samaa mieltä.

Ja teille elähtäneille keski-ikäisille pubiruusuille, jotka jo näkemättä haukutte teinipojan ulkonäköä, katsokaa ensin peiliin.

- Mies, 34

Vierailija
47/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten moni ostaisi 13v tytölleen vaatteet Gerry Weberiltä? Tuskin kukaan, koska niissä vaatteissa on aikuisen naisen mitoitus. Koko XS on jotain ihan muuta kuin sama Vilassa tms. Yhtä pitkä ja samanpainoinen 13v ja 53v kun on vartaloltaan ihan eri mallisia.

Vierailija
48/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:18"]

"Ja mitä tähän meidän pojuun tulee niin ei laittaisi jotain skinny fit-farkkuja ikinä jalkaansa, ovat kuulema kuin sukkahousuja ja ahdistavat munia :) ja kaikki valmiiksi reikäiset farkut, ei kuulema mitään järkeä maksaa housuista uuden hinta joissa reikiä jo valmiiksi. Ja ovat vielä rumiakin hänestä."

Samaa mieltä.

Ja teille elähtäneille keski-ikäisille pubiruusuille, jotka jo näkemättä haukutte teinipojan ulkonäköä, katsokaa ensin peiliin.

- Mies, 34

[/quote]

Pojan ulkonäköä ei ole haukuttu, ainoastaan housujen istuvuutta. En oikeasti jaksa uskoa, että jonkun kakaran takamus sopii niihin housuihin kuin valettu.

Vierailija
49/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Tämä viesti paljastaa koko juttusi provoksi. Kohtalainen yritys kuitenkin xD

Vierailija
50/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan teini halua shoppailla äitinsä kanssa, varsinkaan missään Dressmanilla.

Vierailija
51/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta kiellon päälle eli pakko kommentoida vielä tuon yhden taulapään heittoa. Eli ei, pojalla ei ole vyötäröllä läskiä, hänellä ei ole yhtäkään läskimakkaraa mahassaan, ei edes istuessaan lysyssä. Valitan.

ap

Vierailija
52/81 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:27"]

Kerta kiellon päälle eli pakko kommentoida vielä tuon yhden taulapään heittoa. Eli ei, pojalla ei ole vyötäröllä läskiä, hänellä ei ole yhtäkään läskimakkaraa mahassaan, ei edes istuessaan lysyssä. Valitan.

ap

[/quote]

Johan kerroit, hänellä on vyötäröllä lihaksia. Niitä sellaisia lihaksia, jotka on vähän laajempia kuin treenatut lihakset. Kun se poikasi ei ole mikään sormella tönäistävä heinänkorsi vaan vankkaa tekoa.

Vierailija
53/81 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, todella "raamikas", alle 180cm pojankloppi. Itse olen yli 180cm pitkä ja olen 17v tyttö.

Vierailija
54/81 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmann farkut isoja, slim fit mallin lahkeet jäävät väljiksi. HM super skinny fit aika passeli 170/62

Vierailija
55/81 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:58"]Tää on ihan huippu ketju :-D mulla on 5 v poika ja luoja minua varjelkoon vajaan kymmenen vuoden päästä keuhkomasta netissä, miten hyvä perse pojalla on ja raamikaskin on eikä mikään pulkannaru. Voi luoja :-D
[/quote]

No niinpä :D

Vierailija
56/81 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootpa AP herkkänahkainen. Mitä ilmeisimmin kuvittelet poikasi olevan erittäin komea, hyvännäköinen, hyväkroppainen jne. Totuus on, että 179/65 pojankloppi on laiha. Laiha, ei lihaksikas. Tuulennussima vinkuheinä suoraan sanottuna. Jos lihaksikkuudella tarkoitat että pojan siksari näkyy, se näkyy ihan vain sen vuoksi ettei hänellä ole rasvoja päällä.

Lisäksi teinitytöt ovat erittäin tarkkoja omista ja poikakaverien vaatteista. Ihan missä tahansa rääsyissä (=yksivärinen pitkähihainen t-paita, Prisman huppari, suorat denim-siniset farkut tms.) ei kuljeta, koska ne eivät näytä hyvältä sitten millään. Poikasi vaatetyyli on sellainen, jota yläasteeni ja lukioni syrjäytyneet, yksinäiset pojat käyttivät. Ei mitään värikästä, mahdollisimman väritöntä ja tylsää jotta he sulautuisivat tiiliseinään eivätkä keräisi mitään huomiota. N18

Vierailija
57/81 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, poikaystäväni äiti osti hänen vaatteensa ennen seurustelumme alkua ja siltä se hänen vaatetyylinsä selvästi näyttikin: tavallisia farkkuja, väreinä denim-sininen ja musta, printti-t-paitoja jne. Nyt on onneksi jo parempi tyyli.

Te, joilla on ongelmana se ettei teini lähde oma-aloitteisesti vaatekaupoille vaikka tarve olisi: seuraavan kerran kun pojalla on kaveri kylässä, ehdota heille että menisivät vaatekaupoille yhdessä (mieluiten hyvinpukeutuva kaveri :D). Anna seteli kouraan ja tarjoa vielä autokyytiä ostoskeskukseen tms.

Vierailija
58/81 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää, ihmiset. 14-vuotias on muuttuvassa iässä. Olette ihan kamalia.

Vierailija
59/81 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun tulee tyttöystävä kuvioihin, niin hän saa kyllä nuorukaisen ostamaan j akäyttämään vaikka millaisia vaatteita....

Vierailija
60/81 |
21.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 22:07"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 21:52"]

Tsiisus!!! Täällä haukkuu katkeroituneet av-mammat, jotka on a) toiveistaan huolimatta saanut vain tyttöjä b) jäänyt kokonaan lapsettomiksi vastoin tahtoaan tai c) pönkittävät omaa itsetuntoaan nälvimällä teinipoikaa av-palstalla. Oikeesti, kattokaa nyt jo peiliin!!

[/quote]

Ei täällä poikaa nälvitä vaan provoa. Kuka teinipoika ostaa aikuisten mallia olevat farkut? Oikeasti!

[/quote]

Tän on pakko olla vitsi? Meidän mies on varmaan 17-vuotiaasta asti ostanut farkkuja Dressmannilta ja Batistinin perus 32/33 sopii loistavasti 180/75-kokoiselle miehelle, jolla on lihasta. Istuu ihan ok. Ei mitenkään kurveja esiin tuoden, mutta kuka mies haluaa jotkut Freddyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi