Asuuko sulla sukulaisia ulkomailla? Missä päin?
Kommentit (15)
Joo Moskovan Gorgi Puiston vieressä siinä lähellä se ortodoksikirkko ja synagogat moskeija ravintola puisto koulu.Siinä asuu. Metrokin menee suoraan rautatie asemalta puiston lähelle punaiselle torille.
Ruotsissa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa. Rapakon takana olevat tosin ovat jo kaikki ko. maiden kansalaisia, Suomesta lähteneet ovat jo kuolleet.
Kanadassa, Alaskassa ja Massachusettsissa.
Natasha ja Aharon Moskovasta meidän kaveri Ekaterina Pietarista.Venäjän armeijan insinööri sukulaismies ja meillä on Pietarissa 3 huoneen asunto Suomesta huijatuilla rahoilla maksettu ja vuokra asunto Suomessa.Me myydään ne avustustavarat kirpputorilla. Kiitos.
Ruotsissa, Usassa, Kanadassa ainakin. Kaukaisia sukulaisia Australiassa.
Käkisalmessa Espoon helluntaiseurakunta ja saalem Helsinki on elättänyt Suomesta tuodulla tavaralla koko kylän ja orpokodin me syödään kaneja pääruokana ja mitä Suomesta saadaan.Kivoja nää muiden vaatteet päällä ei tule mieleenkään onko suomalaisilla vaatetta kun vaan meillä on.
Voi olla aika vaikea löytää syntyperäisiä pohjalaisia, joilla ei olisi sukua Amerikan mantereella.
Laatokalla luostarissa 5 kertaa mekkaan päin ilmainen ruoka asunto vaate ja nää on Suomen alueita ollut niin Suomessa asuvat kasakat tuo meille mitä saa irti Suomesta huijattua....
Mulla on sukulaisia Suomessa joiden sukulainen olen ja asun ulkomailla.
Serkkuni asuvat Ruotsissa, mutta heihin on jäänyt aika etäiset välit.
Suomessa. Aika paljon. Jos pikkuserkut ja niiden jälkikasvu lasketaan mukaan, toista sataa. Itse olen asunut ulkomailla viimeiset 37 vuotta. Enkä takaisin muuta.
Ranskassa ja Saksassa. Siis sisarusta ja serkkia. Äidin serkkua Australiassa.