Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luufinnien poisto

Vierailija
20.07.2015 |

Onkohan täällä tiedossa paljonko tollaisten poistaminen noin suunnilleen maksaisi kosmetologilla?

Itse en uskalla alkaa naamaa ronkkimaan, koska ei kuitenkaan onnistuisi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologit eivät suostu niihin koskemaan, joten hae apua lääkäriltä tai hoida ne itse. Käytä mahdollisimman ohutta neulaa, jonka steriloit tulitikulla tai sytkärillä ja teet luufinnin keskelle reiän, josta mätä pääsee vapautumaan. Paise paranee, koska sinne pääsee ilmaa. Tavallisesti paiseen muodostavat anaerobibakteerit, joille happi on myrkkyä.

Vierailija
2/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itsestäänselvästi desinfioit finnit neulaamistoimeenpiteen jälkeen. Esim. laimentamaton maitohappohera (Molkosan tai muu vastaava ruokakaupan valmiste) ärsyttää ihoa vähemmän kuin alkoholipuhdistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 03:28"]Kosmetologit eivät suostu niihin koskemaan, joten hae apua lääkäriltä tai hoida ne itse. Käytä mahdollisimman ohutta neulaa, jonka steriloit tulitikulla tai sytkärillä ja teet luufinnin keskelle reiän, josta mätä pääsee vapautumaan. Paise paranee, koska sinne pääsee ilmaa. Tavallisesti paiseen muodostavat anaerobibakteerit, joille happi on myrkkyä.
[/quote]

En steriloinut neulaa, voiko siitä tulla jotain

Vierailija
4/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on luufinni?

Vierailija
5/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kosmetologitkin poistavat luufinnejä.

Vierailija
6/6 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaivan itse ihan vaan kynnellä irti ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä