Yle TV-uutiset: Karhumiehet ym, voi vi..
Nyt oli puoliyhdeksän-UUTISISSA uutinen siitä miten karvaiset miehet käyvät homoilemassa laivalla. Mitä v*ttua? Eikö näitä voisi jättää alan julkaisuihin? Miksi laitamme rahaa tämmöiseen p*askaan? Vähän aikaa sitten oli tv-uutisten kulttuuriosiossa juttu kun takkutukkaiset hipit oli kuosittamassa psykebileissä. Jaahas.. tästäkin toiminnasta on sitten 20 vuoden aikana nähtävästi tullut kulttuuria. Olen ollut nähtävästi joskus nuorena oikein kulttuuri-ihmisiä.
Eikö olisi jo aika leikata tuota Ylen rahoitusta, kun heiltä tulee noin paljon sontaa ulos.
Kommentit (116)
Nykytoimittajien linjana joka asiassa on se sama. Tehdään äärihypettävä juttu huumeidenkäytöstä ja julistetaan se täydellisen hyväksi. Kaikki muuta ajattelevat leimataan toimittajien toimesta. Jos joku kaivaa esiin faktoja aloitetaan mediasumutuskmpanja näitä tahoja kohtaan. Sellaisia ihmisiä ovat toimittajat.
Yle voisi mielellään tehdä ohjelman homoseksuaalien alakulttuureista, rekkalesboista, karhumiehistä, Tomof finlandeista ja mitä kaikkea onkaan, en tiedä. Minä ainakin katsoisin, mutta jonkun pikkuryhmän kesäretki ei ole pääuutisten aihe, ei siinä ehdi asiaan syventyä ja jäljelle jää p:n maku suuhun.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:24"] [quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:19"]Minulla ei ole aikaisemmin mitään homoja vastaan, mutta ylenpalttinen homojen perseennuolenta on saanut suhtautumaan homoihin negatiivisesti. Jos ylen tarkoitus on ollut lisätä suvaitsevuutta, niin tulos on kuitenkin ollut vastenmielisyyden lisääntyminen. [/quote] Niin että suvaitset kyllä kunhan pysyy poissa silmistä? Huoh.... Minkä takia heteroita saa olla telkkarissa niin paljon mut heti kun näytetään jotain homoista niin se on tuputtamista? [/quote] Julistaako heterot sitä omaa seksuaalista suuntautumistaan? Puhuuko heterotkin itsestään ja mielipiteistään kolmannessa persoonassa kuten homot? Homot ihan itse esittävät kaikki asiat homon näkökulmasta. "Homomiehenä olen sitä mieltä.. ja homoseksuaalina olen tätä mieltä.." Miksi he eivät itse pidä itseään omaa seksuaalisuuttaan normaalina ja suhtaudu asioihin ihan vaan ihmisinä? Silloin tietysti ei voisi enää tehdä itsestään numeroa eikä nousta jalustalle julistamaan omaa erikoisuuttaan. [/quote] 99% median viesteistä on heterouden toitottamista. Kun puhutaan rakkaudesta, puhutaan vain heteroista. Kun puhutaan kotitöistä, puhutaan vain perheistä joissa on isä ja äiti. Kun puhutaan teineistä, puhutaan vain heteroteineistä jne jne Mun puolesta sen heteropropagandan saisi putsata mieluusti pois.
[/quote]
Jaa. Meinaat siis, että esim. tämän kovasti otsikoissa olleen kolmikon rakkauden ilosanoma olisi ihan ok, eikä tippaakaan kiusallista luettavaa jos porukasta edes yksi olisi homo? Että nytkin ihan homoja syrjiäkseen lehdet julkaisee tätäkin schaissea?
Ja nämä sun teinit..Teini ajoi mopolla humalassa, teinit aiheuttivat ongelmia ilosaarirockissa, teinit ajoi mopoauton kauppakeskukseen.. jne. Ei ole näkynyt heteroteinejä. Ja onko se sitten ongelma, että joku on perheenisä ja perheenäiti? Ja vielä samassa perheessä. Eikö saa enää olla kuin kaksi isiä tai äitiä? Pitääkö aina vaan puhua vanhemmista?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 04:53"]
Ap joku entinen Keravalainen pirinisti, joka on käynyt ysärillä vahingossa yhdet metsäbileet ja luulee nyt olevansa joku asiantuntija ja edustava esimerkki siitä, mitä se skene aikanaan oli. Harmillista, ettei se suvaitsevaisuus ja avarakatseisuus, jonka ansiosta kaltaisesi bileitä vain douppaamisen backdroppina käyttäneet nistit niin hyvin kemuissa viihtyivät, ole yhtään sinuun tarttunut.
[/quote]Pakkohan tässä on olla pirinisti Keravalta kun en ymmärrä sitä ylitse pursuavaa kulttuuria mitä näiden bileiden ympärillä on. Varsinkin silloin Konemetsässä kun lakka-övereihin kuolleen bilettäjän ruumis nostettiin ilmaan medihelillä, tunsin kulttuurin ravistelevan koko kehoani. AHH! On varmasti siellä suvaitsevuutta ja avarakatseisuutta, mutta etkai sä oikeesti väitä noiden tapahtumien olevan mitenkään yhteydessä kulttuuriin?
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:24"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:19"]Minulla ei ole aikaisemmin mitään homoja vastaan, mutta ylenpalttinen homojen perseennuolenta on saanut suhtautumaan homoihin negatiivisesti. Jos ylen tarkoitus on ollut lisätä suvaitsevuutta, niin tulos on kuitenkin ollut vastenmielisyyden lisääntyminen. [/quote] Niin että suvaitset kyllä kunhan pysyy poissa silmistä? Huoh.... Minkä takia heteroita saa olla telkkarissa niin paljon mut heti kun näytetään jotain homoista niin se on tuputtamista?
[/quote]
Julistaako heterot sitä omaa seksuaalista suuntautumistaan? Puhuuko heterotkin itsestään ja mielipiteistään kolmannessa persoonassa kuten homot? Homot ihan itse esittävät kaikki asiat homon näkökulmasta. "Homomiehenä olen sitä mieltä.. ja homoseksuaalina olen tätä mieltä.." Miksi he eivät itse pidä itseään omaa seksuaalisuuttaan normaalina ja suhtaudu asioihin ihan vaan ihmisinä? Silloin tietysti ei voisi enää tehdä itsestään numeroa eikä nousta jalustalle julistamaan omaa erikoisuuttaan.
[/quote]
Jos konteksti on homobileet ja homokulttuuri, niin sittenkään ei saa puhua omasta suuntautumisesta?
[/quote]
Siitähän tässä olikin tosiaan puhe. Not. Homot puhuu itsestään ja omasta suuntautumisestaan oli aika ja paikka mikä hyvänsä. Tai aihe, aina löytyy syy lausua mielipide nimenomaan homoseksuaalina miehenä eikä ihan vaan miehenä..
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:10"]Oli kyllä vastenmielinen pläjäytys YLE:ltä. Ei todellakaan mikään pääuutisten ykkösaihe. Näyttäisivät puoliltaöin Teemalta, jos on pakko.
Jos voisi YLE:n rahoituksen lopettaa, tekisin sen välittömästi. Homopropaganda ei ole uutinen.
Ja ahdasmieliset huom. Tuttavapiirissä on niin homoja kuin muitakin. Kritiikki koskee uutisointia.
[/quote]Sori nyt vaan, mutta homofobiasi paistaa kilometrien päähän, vaikka sitä yrittäisit miten peitellä. Vastenmielinen, homopropaganda, näyttäisivät puoliltaöin Teemalta - kaikki tyylipuhdasta foobikoiden sanastoa. Niin että sääliksi käy tuttavapiirisi homoja. Sama juttu näiden kaikkien muiden räksyttäjien kanssa: Niin kauan kuin täällä ei ole samanlaista keskustelua uutislähetyksessä näytetystä laiskiaisten sielunelämään syventyvästä pätkästä, en usko hetkeäkään, että valituksessanne olisi kyse pelkästä "periaatteesta".
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:54"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:19"]
Siitähän tässä olikin tosiaan puhe. Not. Homot puhuu itsestään ja omasta suuntautumisestaan oli aika ja paikka mikä hyvänsä. Tai aihe, aina löytyy syy lausua mielipide nimenomaan homoseksuaalina miehenä eikä ihan vaan miehenä..
[/quote]
Höpö höpö. Homo tunnistaa toisen homon usein rivien välistä, siitä, mitä ei sanota. Vältellään puolison sukupuoleen viittaamista jne jne. Heterot on niin pihalla.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:58"]
Julistaako heterot sitä omaa seksuaalista suuntautumistaan? Puhuuko heterotkin itsestään ja mielipiteistään kolmannessa persoonassa kuten homot? Homot ihan itse esittävät kaikki asiat homon näkökulmasta. "Homomiehenä olen sitä mieltä.. ja homoseksuaalina olen tätä mieltä.." Miksi he eivät itse pidä itseään omaa seksuaalisuuttaan normaalina ja suhtaudu asioihin ihan vaan ihmisinä? Silloin tietysti ei voisi enää tehdä itsestään numeroa eikä nousta jalustalle julistamaan omaa erikoisuuttaan.
Silloin kun karhuhomo ei "julista" suuntautumistaan, luulet häntä heteroksi. Olet varmasti ollut monta kertaa kanssakäymisissä homojen kanssa ihan tietämättäsi, jotka eivät julista yhtään mitään.
Onko se sulle sitten joku ongelma? Normaalissa kanssakäymisessä sillä seksuaalisella suuntautumisella ei ole minkään valtakunnan merkitystä. Ei se ole niin kiinnostavaa muiden kuin homojen mielestä.
Miettikää sitä draaman kaarta, kun homofoobikoiden kodeissa on ensin kokoonnuttu voitonriemuisena katsomaan uutista kansalaisaloitteen läpimenosta, ja heti seuraavaksi on näytetty tuo karhupätkä. :DDD Hyvä YLE!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 12:38"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:58"]
Silloin kun karhuhomo ei "julista" suuntautumistaan, luulet häntä heteroksi. Olet varmasti ollut monta kertaa kanssakäymisissä homojen kanssa ihan tietämättäsi, jotka eivät julista yhtään mitään.
Onko se sulle sitten joku ongelma? Normaalissa kanssakäymisessä sillä seksuaalisella suuntautumisella ei ole minkään valtakunnan merkitystä. Ei se ole niin kiinnostavaa muiden kuin homojen mielestä.
Ei se ole ongelma, mutta osoittaa väitteesi vääräksi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:58"]
Miksi luulisin? En mä luule ketään miksikään. Mua kiinnostaa ihmisissä ainoastaan se, jonka vuoksi ollaan tekemisissä. Ei ihmisen seksielämä.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:19"]Minulla ei ole aikaisemmin mitään homoja vastaan, mutta ylenpalttinen homojen perseennuolenta on saanut suhtautumaan homoihin negatiivisesti. Jos ylen tarkoitus on ollut lisätä suvaitsevuutta, niin tulos on kuitenkin ollut vastenmielisyyden lisääntyminen. [/quote] Niin että suvaitset kyllä kunhan pysyy poissa silmistä? Huoh.... Minkä takia heteroita saa olla telkkarissa niin paljon mut heti kun näytetään jotain homoista niin se on tuputtamista?
[/quote]
Eikö telkkarissa ole ihmisiä? Ja homoja.
Ei pääuutisena, vaan monta tositv-ohjelmaa tulee.. Esim satuhäät, morsiammelle sulhanen, bb, sinkut laivalla, aatami etsii eevaa,... Noin Niinkuin pari mainitakseni...
Siis oikeasti, mielestäsi tärkeä uutinen on se, mitä usalaisten nurmikoille käy kuivuuden takia? Eipä kyllä itseäni voisi vähempää kiinnostaa. En kyseistä uutislähetystä nähnyt, mutta jos olisi esim. kerrottu, miten kuivuus vaikuttaa vaikka maissi- tai viljasatoon ja sitä kautta niiden maailmanmarkkinahintaan jne. niin sen olisin ymmärtänyt. Mutta että miten käy joidenkin nurmikoille?! Kyllä minun mielestäni kuitenkin paljon kiinnostavampi uutinen ja yhteiskunnallisesti merkittävampi suomalaisille on ollut kertoa, että kaikki homot ei ole niitä BB-Nikon kaltaisia löysäranteita, jollaiseksi suurin osa heteroista mot mieltää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 23:50"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:53"]
Tänä iltana uutisissa pedofiiliristeily. Pedofiiliset taipumukset ovat normaaleja, ja valtaväestön pitäisi vaan hyväksyä jos joku käy tunkemassa parruaan heidän lapsiinsa. Muu vihapuhetta ja suvaitsemattomuutta.
[/quote]
Tuleeko joskus vielä se päivä että ymmärrätte että pedofilia on laitonta ja siksi sitä ei voi televisiossa näyttää samassa valossa kuin täysin laillista karhuhomostelua.
[/quote]
Homous oli vielä muutama vuosikymmen sitten Suomessakin sekä rikos että sairaus. Laitonta siis, mutta niin se suvaitsevuus toimii ja muuttaa maailmaa.
[/quote]
Niin, onneksi.
Heteronormatiiviset uutiset käy. Mutta heti kun homoudeata puhutaan niin marttatätien siveys on tiessään. Heti homoista kerrotaan jotain niin sitä tuputetaan. Kun uutisoidaan päivi räsästä kertomassa kuinka homoseksuaalisuus on ärin niin tämä ei voi mitenkään olla loukkaavaa koska kyse on heteroseksuaalisuuden normalisoinnista.
Allekirjoitin kansalaisaloitteen tasa-arvoisen avioliittolain puolesta muistaakseni heti ensimmäisenä päivänä ja kannatan lämpimästi kaikkien tasa-arvoa lain edessä. Silti tällaiset "uutisjutut" ovat hieman kummallisia, eikö oikeasti maailmassa tapahtunut mitään tärkeämpää? Kai YLEn ahkerat asiantuntijatoimittajat olisivat voineet keveästi väsätä jonkin Kreikka- tai Venäjävastaisen propagandapläjäyksen? Olisi varmasti ollut suositumpi.
Oli siellä huhujen mukaan persujakin
Se on varmaa että setalaiset on maailman aktiivisin porukka toitottamaan shaisseaan. Tässäkin ketjussa.
Ja kun joku einä kannata haarus märkänä tällaista "uutisointia" ihminen leimataan setaväen tapaan kelvottomaksi.
[/quote]
[/quote]
No voisko kuule mitenkään johtua ihan siitä, että niissä jutuissa ne homot on julkisuudessa useimmiten just sen homoutensa takia, mielipidettä kysytään homoseksuaalisuuteen liittyen? Palataan asiaan jos kysytään vaik Kreikan tilanteesta niin voi olla ettei suuntautuminen tuu niin esille 0_o