Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle TV-uutiset: Karhumiehet ym, voi vi..

Vierailija
20.07.2015 |

Nyt oli puoliyhdeksän-UUTISISSA uutinen siitä miten karvaiset miehet käyvät homoilemassa laivalla. Mitä v*ttua? Eikö näitä voisi jättää alan julkaisuihin? Miksi laitamme rahaa tämmöiseen p*askaan? Vähän aikaa sitten oli tv-uutisten kulttuuriosiossa juttu kun takkutukkaiset hipit oli kuosittamassa psykebileissä. Jaahas.. tästäkin toiminnasta on sitten 20 vuoden aikana nähtävästi tullut kulttuuria. Olen ollut nähtävästi joskus nuorena oikein kulttuuri-ihmisiä.

Eikö olisi jo aika leikata tuota Ylen rahoitusta, kun heiltä tulee noin paljon sontaa ulos.

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän rupes kyllä naurattamaan kun miehet totisina kertoivat että täällä saa olla jokainen sellainen kun tahtoo eikä jäädä stereotypiseen pretty gay boy kaavaan. Sitten jokaisella laivalla on tom of finland tyylisesti nahka-asu ja karhuparta. Joo se siitä come as you are. Aivan samannäköistä porukkaa. Kiva ja hauska juttu ja mietin vaan mikä testosteronin määrä siellä jylläsi, kameroiden poistuttua naitiin varmaan loppuristeilyn ajan.

Vierailija
42/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa vuodessa tosiaan uutisoidaan näitä kuninkaallisten häitä. Voi vain kuvitella mikä haloo nousisi jos siinä joukossa olisi yhdetkin homohäät. Karmeaa homopropgandaa, miksi eivät voi pitää seksuaalisuuttaan omana tietonaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:44"]

Ministerin elämä on uutinen. Homojen taipumukset ja laivabileet ei.

[/quote]

Oletko varma? https://fi.wikipedia.org/wiki/Uutinen "Uutinen (uutiset) tarkoittaa uutta tietoa ajankohtaisista asioista."

Vierailija
44/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:45"]Vähän rupes kyllä naurattamaan kun miehet totisina kertoivat että täällä saa olla jokainen sellainen kun tahtoo eikä jäädä stereotypiseen pretty gay boy kaavaan. Sitten jokaisella laivalla on tom of finland tyylisesti nahka-asu ja karhuparta. Joo se siitä come as you are. Aivan samannäköistä porukkaa. Kiva ja hauska juttu ja mietin vaan mikä testosteronin määrä siellä jylläsi, kameroiden poistuttua naitiin varmaan loppuristeilyn ajan.
[/quote]
Onneksi sinkkurisyeilyillä ei naida. Hyi.

Vierailija
45/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:45"]Vähän rupes kyllä naurattamaan kun miehet totisina kertoivat että täällä saa olla jokainen sellainen kun tahtoo eikä jäädä stereotypiseen pretty gay boy kaavaan. Sitten jokaisella laivalla on tom of finland tyylisesti nahka-asu ja karhuparta. Joo se siitä come as you are. Aivan samannäköistä porukkaa. Kiva ja hauska juttu ja mietin vaan mikä testosteronin määrä siellä jylläsi, kameroiden poistuttua naitiin varmaan loppuristeilyn ajan.
[/quote]

Epäilemättä. YLE:ssä varmaan harmitellaan kun loppupanot jäivät näyttämättä tästä kuumasta uutisaiheesta. Nyt ollaan todella tärkeiden asioiden ytimessä.

Vierailija
46/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsäsen homokohun aikoihin oli ne homolinnanjuhlat joita mm persu Oinonen pelkäsi niin ettei uskaltanut mennä tai ainakin uhkasi poisjäännillä. Siellä siis oli kutsuttuna pari homoa ja oli vaarana että he siellä toteuttaisivat seksuaalisuuttaan eli tanssisivat valssia puolisonsa kanssa normaali etiketin mukainen miesten puku päällä. Tämä tuntui homofobikoista törkeltä homouden tuputukselta. Samoissa juhlissa Päivi Räsänen pukeutui morsiammeksi avauduttuaan sitä ennen useissa lehdissä avioliitostaan. Ja asettui linnassa varta vasten toimittajien eteen suutelemaan miestään. Että hyi noita homoja, aina korostamassa ja tuputtamassa seksuaalisuuttaan!

Vierailija
47/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tätä ketjua lukee niin kellään ei varmaan ole ollut mitään homoja vastaan. Osaa arveluttaa asian nostaminen uutiseksi. Ei se nyt suuri ihme ole, onhan toi kyseenalainen uutisarvoltaan. Ja tuskin kukaan edes olettaa että kovin positiivista vastaanottoa saa koko kansalta.

Vierailija
48/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 10:56"]Räsäsen homokohun aikoihin oli ne homolinnanjuhlat joita mm persu Oinonen pelkäsi niin ettei uskaltanut mennä tai ainakin uhkasi poisjäännillä. Siellä siis oli kutsuttuna pari homoa ja oli vaarana että he siellä toteuttaisivat seksuaalisuuttaan eli tanssisivat valssia puolisonsa kanssa normaali etiketin mukainen miesten puku päällä. Tämä tuntui homofobikoista törkeltä homouden tuputukselta. Samoissa juhlissa Päivi Räsänen pukeutui morsiammeksi avauduttuaan sitä ennen useissa lehdissä avioliitostaan. Ja asettui linnassa varta vasten toimittajien eteen suutelemaan miestään. Että hyi noita homoja, aina korostamassa ja tuputtamassa seksuaalisuuttaan!
[/quote]
Yhden näistä Räsäsen homokohun jälkeen antamista haastatteluista pointti oli että raskasta on ollut mutta onneksi on perhe tukena. Niinpä. Joskus sitä miettii että onko nää valtaa haluavat ihmiset vain pohjattoman itsekeskeisiä ja empatiakyvyttömiä vai tekeekö ne tällaiset tahallaan koska nauttivat siitä.

Vierailija
49/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää luulin, että se oli persujen kesäristeily.

Vierailija
50/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku tosiaan että tollanen uutinen saa aikaiseksi hyvää? Että yleinen suhtautuminen paranee? Ei kai.

Vierailija
51/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran ääneen joka kerta kun joku perskipeä juntti tulee ulisemaan homopropagandasta keskustelupalstoille.

Vierailija
52/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 01:48"]

Mistä lähtien YLEn pääuutisissa on ollut kevennyksiä? Maikkarin uutisissa olisin ymmärtänyt.

[/quote]

Nämä ylen iltauutiset oli yhtä kevennystä alusta loppuun. Miten hemmetissä pääuutislähetyksessä on aiheena jotkut jenkkien muovinurmikot?! Eikä ollut edes lyhyt juttu, vaan suomalainen toimittaja oli oikein matkustanut paikanpäälle haastattelemaan jotain muovitarhuria. Ja joo, ei kyllä kuulu mitkään karvaisten karhumiesten kesäretketkään. Purjehtikoot porukalla, ihan on fine mutta miksi siitäkin pitää tällainen haloo nostaa? Mitä se meille kuuluu millainen fetissi kelläkin on, eikö se riitä että tuntee sen oman kumppaninsa? Ei kai sitä tarvii iltauutisissa kertoa?

Vierailija
53/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisissahan on monesti juttua elämän eri aloilta, vaikka vanhojen autojen tai pappatunturien harrastajien kokoontumisesta tai jostain kyläjuhlilta, mitä tuossa nyt oli ihmeellistä. Pitäskö aina repiä perseensä kun joku juttu nyt ei justiinsa satu omaan elämänpiiriin liittymään. Kesällä tulee monesti uutissa(kin) juttuja rannalla aikaa viettävistä ihmisistä, alanpa vihaamaan niitä perheitä jotka siellä ottaa arskaa ja ui, hitto mitä tyrkyttämistä kun mua ei kiinnosta yhtään!

Vierailija
54/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:24"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:19"]Minulla ei ole aikaisemmin mitään homoja vastaan, mutta ylenpalttinen homojen perseennuolenta on saanut suhtautumaan homoihin negatiivisesti. Jos ylen tarkoitus on ollut lisätä suvaitsevuutta, niin tulos on kuitenkin ollut vastenmielisyyden lisääntyminen. [/quote] Niin että suvaitset kyllä kunhan pysyy poissa silmistä? Huoh.... Minkä takia heteroita saa olla telkkarissa niin paljon mut heti kun näytetään jotain homoista niin se on tuputtamista?

[/quote]

Julistaako heterot sitä omaa seksuaalista suuntautumistaan? Puhuuko heterotkin itsestään ja mielipiteistään kolmannessa persoonassa kuten homot? Homot ihan itse esittävät kaikki asiat homon näkökulmasta. "Homomiehenä olen sitä mieltä.. ja homoseksuaalina olen tätä mieltä.." Miksi he eivät itse pidä itseään omaa seksuaalisuuttaan normaalina ja suhtaudu asioihin ihan vaan ihmisinä? Silloin tietysti ei voisi enää tehdä itsestään numeroa eikä nousta jalustalle julistamaan omaa erikoisuuttaan.

Vierailija
55/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:19"]Minulla ei ole aikaisemmin mitään homoja vastaan, mutta ylenpalttinen homojen perseennuolenta on saanut suhtautumaan homoihin negatiivisesti. Jos ylen tarkoitus on ollut lisätä suvaitsevuutta, niin tulos on kuitenkin ollut vastenmielisyyden lisääntyminen. [/quote] Niin että suvaitset kyllä kunhan pysyy poissa silmistä? Huoh.... Minkä takia heteroita saa olla telkkarissa niin paljon mut heti kun näytetään jotain homoista niin se on tuputtamista?

[/quote]

Julistaako heterot sitä omaa seksuaalista suuntautumistaan? Puhuuko heterotkin itsestään ja mielipiteistään kolmannessa persoonassa kuten homot? Homot ihan itse esittävät kaikki asiat homon näkökulmasta. "Homomiehenä olen sitä mieltä.. ja homoseksuaalina olen tätä mieltä.." Miksi he eivät itse pidä itseään omaa seksuaalisuuttaan normaalina ja suhtaudu asioihin ihan vaan ihmisinä? Silloin tietysti ei voisi enää tehdä itsestään numeroa eikä nousta jalustalle julistamaan omaa erikoisuuttaan.

[/quote]

Kyllä minä valkoisena lihaa syövänä heteromiehenä olen tätä mieltä.

Vierailija
56/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:24"]

[/quote]

[/quote]

99% median viesteistä on heterouden toitottamista. Kun puhutaan rakkaudesta, puhutaan vain heteroista. Kun puhutaan kotitöistä, puhutaan vain perheistä joissa on isä ja äiti. Kun puhutaan teineistä, puhutaan vain heteroteineistä jne jne

Mun puolesta sen heteropropagandan saisi putsata mieluusti pois.

Vierailija
57/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 06:24"]

[/quote]

[/quote]

Täsmälleen. Joskus olin lähestulkoon puolestapuhuja, mutta alkanut kuvottamaan toi jatkuva korostaminen. Media komppaa näköjään verorahoilla.

Vierailija
58/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:37"]

[/quote]

[/quote]

Jos konteksti on homobileet ja homokulttuuri, niin sittenkään ei saa puhua omasta suuntautumisesta?

Vierailija
59/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 11:53"]Tänä iltana uutisissa pedofiiliristeily. Pedofiiliset taipumukset ovat normaaleja, ja valtaväestön pitäisi vaan hyväksyä jos joku käy tunkemassa parruaan heidän lapsiinsa. Muu vihapuhetta ja suvaitsemattomuutta.
[/quote]

Ihanaa kun saadaan välillä tuollaista raikasta uutta uutisiin. Tärkeä aihe. Nyt on nähty vain kuin iljettävät heterot haluaa toisiaan.

Vierailija
60/116 |
20.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun karhuhomo ei "julista" suuntautumistaan, luulet häntä heteroksi. Olet varmasti ollut monta kertaa kanssakäymisissä homojen kanssa ihan tietämättäsi, jotka eivät julista yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi