Miksi naisia harmittaa tahallaan työttömät miehet?
Suomen lakihan takaa toimeentulon jokaiselle ja myös kansanedustajien sydäntä ovat lähellä kaikkein heikoimmassa asemassa olevat eikä heiltä haluta viedä viimeisiä ropoja. Ihan lain kirjaminen mukaan nämä herrasmiehet saavat osuutensa valtiolta ja voivat käyttää päivänsä esimerkiksi filosofointiin kuten roomalaiset herrat aikanaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan! Peace.
Kommentit (44)
Minua ärsyttää ihan kaikki tahallaan työttömät.
Kaikkia ihmisiä harmittavat tahallaan työttömät miehet. Peace.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Olisko Sokratez keksinyt aatteitaan ellei olisi levännyt tarpeeksi ja antanut luovuuden kukoistaa?
Ei mua ainakaan harmita, mutta ei kyllä pätkän vertaa kiinnostakkaan sellaset miehet.
Koska elämäntapatyötön on selkärangaton "epämies".
Suomen laki takaa toimeentulon niille, jotka eivät kykene itse pitämään itsestään huolta. Tässä on julmetun kokoinen porsaanreikä, joka pitäisi paikata oikopäätä. En arvosta vätyksiä, jotka eivät tienaa itse elantoaan ja elätä perhettään, oli kyse sitten miehestä tai naisesta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:49"]
[/quote]
Tahallinen työttömyys harmittaa tahallaan työtöntä?
Nainen voi aina tehdä lapsia, tai myydä itseään. Työtön mies on vain työtön mies, joka ei voi oikeastaan tehdä yhtään mitään paitsi tappaa itsensä.
Koska miesten pitää ylläpitää yhteiskuntaa ja tehdä työt sillä välin kun nainen elää yksinhuoltajana yhteiskunnan tuilla ja lisäksi pihtaa pillua
Koska sellainen mies on vitun nolo idiootti ja osoittaa ettei kykene elättämään naista ja perhettä.
Minä ainakin filosofoin päivät pitkät vapaaehtoisesti työttömänä, ja olisin erittäin onnellinen jos löytäisin vapaaehtoisesti työttämän miehen filosofoimaan kanssani <3
T. Nuorehko nainen
Ei mua harmita, en vaan välitä sellasista "miehistä" paskaakaan.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:48"]
[/quote]
Olisko Sokratez keksinyt aatteitaan ellei olisi levännyt tarpeeksi ja antanut luovuuden kukoistaa?
[/quote]
Sokrates teki töitä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:51"]
[/quote]
Tahallinen työttömyys harmittaa tahallaan työtöntä?
[/quote]
:D
En ainakaan minä ole valmis elättämään ja tinkimään omasta elintasostani kenenkään työtävieroksuvan luuserin takia.
Ei mua ainakaan harmita, mutta ei kyllä pätkän vertaa kiinnostakkaan sellaset miehet.
[/quote]
Ei tietenkään kiinnosta kun niillä ei ole rahaa tarpeeksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:52"]
Nainen voi aina tehdä lapsia, tai myydä itseään. Työtön mies on vain työtön mies, joka ei voi oikeastaan tehdä yhtään mitään paitsi tappaa itsensä.
[/quote]
Siinäpä oiva työllisyyspoliittinen tavoite kokoomukselle.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 22:52"]
[/quote]
No ei voi tehdä lapsia ilman miestä ja itsensämyynnin jälkeen takuulla tappaisin itseni.
Taas kamalaa yleistystä! Ei mulla muuta.
Peace.