Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisia harmittaa tahallaan työttömät miehet?

Vierailija
19.07.2015 |

Suomen lakihan takaa toimeentulon jokaiselle ja myös kansanedustajien sydäntä ovat lähellä kaikkein heikoimmassa asemassa olevat eikä heiltä haluta viedä viimeisiä ropoja. Ihan lain kirjaminen mukaan nämä herrasmiehet saavat osuutensa valtiolta ja voivat käyttää päivänsä esimerkiksi filosofointiin kuten roomalaiset herrat aikanaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia vaan! Peace.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu nuori mies hehkutti muutama vuosi sitten työttömyyttä, kouluttamattomuutta ja alkoholin suurkulutusta, sitä kuinka upeaa on ryypätä vaikka joka päivä jos haluaa. Hän tappoi itsensä lääkkeillä ja viinalla rajuna masennuskautena, joka oli seurausta pitkään jatkuneesta ryyppäämisestä. Ikä tuolloin oli 28 vuotta. Miksihän mua harmittaa vastaavat hukkaan heitetyt elämät...hmmm...tietenkin siksi että olen niin PINNALLINEN.

Vierailija
42/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:26"]

En ymmärrä tervettä aikuista ihmistä, joka ei halua toteuttaa itseään, opiskella ja tehdä työtä. Nuo ovat älyltään normaalisti kehittyneen aikuisen perustarpeita. Itse saan elämässäni eniten energiaa rakastamastani työstä, se on minulle todella tärkeää. En ole koskaan asunut kenenkään miehen kanssa, saati kenenkään seurustelukumppanini rahoilla ja olen 41-vuotias. Itsenäisyys, uuden oppiminen ja oma ura ovat elämässäni tärkeitä asioita. Haluan toteuttaa itseäni, en vain laiskotella. En ikimaailmassa voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole mitään tavoitteita, eikä kunnianhimoa.

[/quote]

Onko mielessäs käynyt, että suuri osa työelämästä ei ole itsen toteuttamisen ja kehittämisen kannalta palkitsevaa, vaan pelkkää mekaanista monotonista bulkkia, jota tehdään vain palkan takia? Mitäs niille töille käy, kun kaikki rupeaa kunnianhimoisiksi itsensä etsijöiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 23:29"]

Tuttu nuori mies hehkutti muutama vuosi sitten työttömyyttä, kouluttamattomuutta ja alkoholin suurkulutusta, sitä kuinka upeaa on ryypätä vaikka joka päivä jos haluaa. Hän tappoi itsensä lääkkeillä ja viinalla rajuna masennuskautena, joka oli seurausta pitkään jatkuneesta ryyppäämisestä. Ikä tuolloin oli 28 vuotta. Miksihän mua harmittaa vastaavat hukkaan heitetyt elämät...hmmm...tietenkin siksi että olen niin PINNALLINEN.

[/quote]

Työttömyys ei ole sama asia kuin viinanveto. Tilastojen mukaan työttömät juovat vähemmän kuin työssäkäyvät. Se toki voi olla, että mitä vittumaisemmin työttömiin asennoidutaan ja heitä ylenkatsotaan, sitä useampi heistä tarttuu pulloon.

Vierailija
44/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä kans yks 45v ikityötön. Tänä vuonna olen ollut huimat kolme kertaa humalassa, ja seuraava kerta on ehkä ens vuonna. Veikkaisin eläväni vielä ehkä 20-30 vuotta, vaikka en harrasta liikuntaa ja syönkin välillä grillisafkaa. Ylipainoa ei ole.