Rintaliiviongelma mekon kanssa
Olen menossa häihin muutaman viikon päästä. Mekkoni yläosa on malliltaan lähellä tällaista: http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/32296775183_1/In-Stock-Black-Halter-Neck-Sleeveless-Cut-out-Slit-Back-Short-Loose-Casual-Jumpsuit-Rompers-Playsuit.jpg . Ongelmana onkin, millaisia rintaliivejä tuollaisen kanssa kannattaisi käyttää? Olkaimettomat eivät valitettavasti päälläni pysy, eikä minulla ole varaa tai halua maksaa 70 euroa wonderbra-liiveistä ja testata niiden pysyvyyttä. Silikoniolkaimet eivät myöskään ole vaihtoehto. Mietin, että voisiko sellaiset olkaimettomat tuubirintaliivit pysyä paremmin? Tai saisiko sellaisten ohutolkaimisten pitsiliivien (ne kolmiomalliset toppaamattomat liivit) olkaimet jollain konstilla kulkemaan mekon olkainten mukaisesti?
Minulla on rinnat suunnilleen A–B-kokoiset ja mekko on löysähkö rintojen kohdalta, joten mitään kohottavaa ei ole tarve hankkia. Vähän vaan tukea rinnoille. :)
Kommentit (25)
https://cubus.com/fi/7163803_F990
Kokeile näitä! Vähän niin kuin rintsikoiden ja bandeau-topin risteytys, pysyy todella napakasti päällä. Noissa on kivan leveä ympärys ja kolme hakasta takana, olkaimet saa irti :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:51"]https://cubus.com/fi/7163803_F990
Kokeile näitä! Vähän niin kuin rintsikoiden ja bandeau-topin risteytys, pysyy todella napakasti päällä. Noissa on kivan leveä ympärys ja kolme hakasta takana, olkaimet saa irti :)
[/quote]
Voisin käydä cubuksella kokeilemassa, kiitos vinkistä! :) -ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:29"]Mulla on ihan sama ongelma olkaimettomien rintsikoiden kanssa! Rinnat sijaitsee suht alhaalla eivätkä ole kovinkaan isot, ja vaikka kuinka tiukkoja olkaimettomia olen kokeillut, niin kaikki lähtevät valumaan.
Suosittelisin kokeilemaan semmoisia silikonisia kuppeja, jotka vain kiinnitetään rintoihin. Antavat vähän tukea, eivätkä nännit ainakaan näy mekon läpi :)
[/quote]
Onko sulla kuinka hyvin pysyneet nuo kupit? Siinä mekossa on tosiaan aika löysä yläosa, joka ei siis lisätukea tai -pysyvyyttä liiveille anna. Voisin laittaa harkintaan nuo, jos vaan pystyisin varmistamaan sen, etteivät ne irtoaisi kesken kaiken. :D -ap
[/quote]
Mullakin olivat nuo käytössä juurikin häissä, ja hyvin pysyivät mukana menossa :) Taisin kerran käydä vessassa hieman korjailemassa niitä takaisin paikoilleen, mutta suosittelen kyllä kokeilemaan. En tosin tiedä, että jos kovasti pompit ja tanssit, kuinka sitten pysyvät paikoillaan... :D
Ja kannattaa ensin testata kotikäytössä, ja jos tuntuvat pysyvän hyvin niin ostaa sitten täysin uusi pari juhliin, jottei käy vahinkoa :)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:55"]
Mullakin olivat nuo käytössä juurikin häissä, ja hyvin pysyivät mukana menossa :) Taisin kerran käydä vessassa hieman korjailemassa niitä takaisin paikoilleen, mutta suosittelen kyllä kokeilemaan. En tosin tiedä, että jos kovasti pompit ja tanssit, kuinka sitten pysyvät paikoillaan... :D
Ja kannattaa ensin testata kotikäytössä, ja jos tuntuvat pysyvän hyvin niin ostaa sitten täysin uusi pari juhliin, jottei käy vahinkoa :)
[/quote]
Okei, hyvä tietää. Käyn nyt eka testaamassa noita Cubuksen bandeauliivejä ja jos niistä ei löydy hyviä, hommaan tarraliivit testiin. Periaatteessa niihinkin varmaan lisäpitoa voisi saada bandeautopista, täytyy testailla. :) -ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:46"]http://m.hm.com/fi/product/51719?article=51719-C
Ehdottomasti nämä hennesin tarraliivit! Menee kaikkien paitojen kanssa on sitten tuollainen yläosa, selkä auki tai avara kaula-aukko! Oon testannut tarraliivejä monelta monelta liikkeeltä, mutta hennesin ehdottomasti parhaimmat ja kestävät monta monta käyttökertaa kuhan laittaa suojakelmut paikoilleen pois ottaessa. Jopa mun 75D pysyy aisoissa ilman mitään ongelmaa, toisin kuin missään olkaimettomissa.
[/quote]
Nuo eivät ainakaan kovin kalliit ole, täytyypä harkita testasmista. Kiitos linkistä! :) -ap