Jos tulee raskaaksi yhden yön jutusta
Ja tiedossa on vaan miehen etunimi, asuinpaikka ja suunnilleen ammatti, miten edetä? Asuinpaikkana iso kaupunki, ei mikään pieni paikkakunta. Etunimi hyvin yleinen.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:58"]
En ymmärrä tilapäissuhdetta ilman kondomia. E-pillerit ei taudeilta pahemmin suojaa.
[/quote]
Miltä ihmeen taudeilta? Kaikki keeneritkö ne uittaa kulliansa sinussa?
[/quote]
Ai että suomalainen, valkoihoinen heteromieskö ei tauteja kanna?
Minä muuten sain klamydian exältä. Ihan supisuomalainen on (ja mun eka seksikumppani). Noh, tuosta syystä hän onkin exä.
[/quote]
Äläpä kehu sukupuolitaudeillasi, paljastit juuri itsesi.
(typerä kottarainen)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:02"]
Abortti ei välttämättä paljastu myöhemmille lapsille koskaan. Mietin vaan isäni lasten ja lastenlasten ilmeitä perinnönjakotilaisuudessa, kun paljastuu, että perijänä on myös hänen vanha yhdenyönpanonsa. Aion tosin kieltäytyä perinnöstä, jonkun vässykän rahat eivät kiinnosta.
[/quote]
Eikös tämä vaadi sen että se isyys on virallistettu eli isä on tunnustanut lapsensa.
[/quote]
Vaatii, näin on tehtykin. Kumpikaan ei olisi halunnut, mutta lastenvalvoja kuulemma painosti, "koska lapsen oikeudet".
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:29"]
Abortti ei välttämättä paljastu myöhemmille lapsille koskaan. Mietin vaan isäni lasten ja lastenlasten ilmeitä perinnönjakotilaisuudessa, kun paljastuu, että perijänä on myös hänen vanha yhdenyönpanonsa. Aion tosin kieltäytyä perinnöstä, jonkun vässykän rahat eivät kiinnosta.
[/quote]
Eikös tämä vaadi sen että se isyys on virallistettu eli isä on tunnustanut lapsensa.
[/quote]
Vaatii, näin on tehtykin. Kumpikaan ei olisi halunnut, mutta lastenvalvoja kuulemma painosti, "koska lapsen oikeudet".
[/quote]
Ai joku olis kieltäytynyt vastaanottamasta elareita?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:44"]Valmistunut amiksesta? Katso kaupungin valmistuneet siltä alalta ja vuosihaarukalta
[/quote]
Tuskin oli raukka edes päästötodistusta saanut. Tatuointeja oli paljon mutta en muista mitään yksityskohtia, Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No valtion maksamat elarit olis olleet vähän isommat, joten minkään hemmetin elarien takia sitä hommaa ei tehty. Kuulemma isyys pitää aina selvittää, jos se vaan on mitenkään mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:47"]Itse ajattelisin että pitäkööt pentunsa, en ole kiinnostunut tietämään.
Ei tarvitse ilmoitella, siis _koskaan_. Tarkoittaa ettei tule sitten myöskään katumapäälle parinkymmenen vuoden päästä ja ala kertoilemaan tarinoita. Ei kiinnosta sen enempää kuin spermapankkiin jätetyn sperman kohtalo.
[/quote]
Mutta oikein on, että maksat.
Lapsella on oltava virallisesti isä. Joka maksaa
Kiva jos olet tosiaan valmis elättämään lapsesi ihan kokonaan itse (lapsilisän lisäksi.) Älä nyt ainakaan hae mitään elareita kelasta meidän kaikkien maksettaviksi, koska me emme ole sinua panneet (kenties ilman kumia) toisin kuin se äijä jonka aiot ilmeisesti päästää pälkähästä vaikka löytäisitkin hänet.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:35"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No valtion maksamat elarit olis olleet vähän isommat, joten minkään hemmetin elarien takia sitä hommaa ei tehty. Kuulemma isyys pitää aina selvittää, jos se vaan on mitenkään mahdollista.
[/quote]
Se on oikein
Aina välillä tulee ihmeteltyä, että missä on kaikki miehet? Nykyisin kuulee vaan ihmeellistä pillitystä tyyliin miks mun pitää, miksei naisten tartte, miks mun pitää ku ei naistenkaa tartte, vinkuvinkuvinku. Ei ihme, että moni hankkii ulkomaalaisen miehen.
Outoja kommentteja, etenkin kun ap kertoi, ettei aio vaatia isyydentunnustusta. Kuitenkin jos täällä kirjoittaisi, että "raskaaksi yhden illan jutusta, aion pitää lapsen enkä aio kertoa isälle" niin jo itkettäisiin, että ap tekee väärin miestä ja lasta kohtaan.
Olen samaa mieltä kuin ap: on oikein kertoa miehelle, jos aiot pitää lapsen. Voihan mies tehdä tiedolla mitä haluaa, eli nämä "mua ei ainakaan kiinnostaisi" -kommentit ovat turhia.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:38"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:47"]Itse ajattelisin että pitäkööt pentunsa, en ole kiinnostunut tietämään. Ei tarvitse ilmoitella, siis _koskaan_. Tarkoittaa ettei tule sitten myöskään katumapäälle parinkymmenen vuoden päästä ja ala kertoilemaan tarinoita. Ei kiinnosta sen enempää kuin spermapankkiin jätetyn sperman kohtalo. [/quote] Mutta oikein on, että maksat. Lapsella on oltava virallisesti isä. Joka maksaa
[/quote]
Ämmän päättäessä yksin, jaettuaan paljasta vittuaan?
Toivon kaltaisillesi horoille hiviä.
Tästä ketjusta tuli mieleen, että jos lapsi on tunnustettu, maksaako isäukko aina elarit jos on esim. töissä vai onko ihan sovittavissa oleva juttu? Eli siis jos nainen haluaa lapsen, muttei sitä miestä ja elareita? Eli voiko syntymätodistuksessa olla isän nimi muttei hällä o velvollisuuksia.
Mikä kaupunki? Ihan kun olisin kirjoittanut tämän itse ja mulle tämä tapahtui 3 viikkoa sitten, nimi alkaa J:llä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 18:36"]Tästä ketjusta tuli mieleen, että jos lapsi on tunnustettu, maksaako isäukko aina elarit jos on esim. töissä vai onko ihan sovittavissa oleva juttu? Eli siis jos nainen haluaa lapsen, muttei sitä miestä ja elareita? Eli voiko syntymätodistuksessa olla isän nimi muttei hällä o velvollisuuksia.
[/quote]
Siis miksi alapeukkuja pelkästä kysymyksestä????
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:52"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:48"]Onko ammattia tiedossa tai harrastusta? Tuleeko jotain mieleen mistä puhuitte mitä kautta saisi ehkä jäljitettyä?
[/quote]
Ammatti suunnilleen, mutta sen perusteella vaikea jäljittää. Samapa tuo on sekin myöntää että aika humalassa oltiin joten muistikuvat on hataria. Ap
[/quote]
Ootko edes varma että on tämän kyseisen äpärä?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:58"]
En ymmärrä tilapäissuhdetta ilman kondomia. E-pillerit ei taudeilta pahemmin suojaa.
[/quote]
Miltä ihmeen taudeilta? Kaikki keeneritkö ne uittaa kulliansa sinussa?
[/quote]
Toivottavasti olet provo tai asut todella syrjäseudulla.