Jos tulee raskaaksi yhden yön jutusta
Ja tiedossa on vaan miehen etunimi, asuinpaikka ja suunnilleen ammatti, miten edetä? Asuinpaikkana iso kaupunki, ei mikään pieni paikkakunta. Etunimi hyvin yleinen.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:36"]
Ja tiedossa on vaan miehen etunimi, asuinpaikka ja suunnilleen ammatti, miten edetä? Asuinpaikkana iso kaupunki, ei mikään pieni paikkakunta. Etunimi hyvin yleinen.
[/quote]
Abortti tietenkin. Pelkästään jo otsikon perusteella.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:40"]Meinaakko ettet saa nyt rahastettua uhria?
[/quote]
Vastasit kysymykseeni kysymyksellä, joka ei oikeastaan asiaa edes eteenpäin auttanut. Mutta rahasta tässä ei ole kyse. Ap
No onko sille pakko kertoa? Ei mua ainakaan kii nostaisi "Hei sun siittiö jäi tänne." Niin kuin en itke menkkaverenikään perään, kun tyhjennän kupin toisen pönttöön.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:40"]Puhutko nyt itestäs?
[/quote]
En tietenkään, muutenhan saisin av-mammojen vihat niskoilleni. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:40"]Meinaakko ettet saa nyt rahastettua uhria?
[/quote]
Vastasit kysymykseeni kysymyksellä, joka ei oikeastaan asiaa edes eteenpäin auttanut. Mutta rahasta tässä ei ole kyse. Ap
[/quote]
No miksi mieheen pitää sitten saada yhteys? Varoittaa sukupuolitaudista?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:42"]No onko sille pakko kertoa? Ei mua ainakaan kii nostaisi "Hei sun siittiö jäi tänne." Niin kuin en itke menkkaverenikään perään, kun tyhjennän kupin toisen pönttöön.
[/quote]
Mielestäni on eettisesti oikein kertoa jos lapsen pitämistä edes harkitsee. Ap
Fb, numeropalvelusta soitto kaikille ikäluokkaa oleville Villeille
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:40"]Meinaakko ettet saa nyt rahastettua uhria?
[/quote]
[/quote]
No miksi mieheen pitää sitten saada yhteys? Varoittaa sukupuolitaudista?
[/quote]
Oletpas nokkela. Kertoa tapahtuneesta. Ap
No aika heikkoa tuossa on edetä mihinkään, jos ei yhteystietoja ole.
Valmistunut amiksesta? Katso kaupungin valmistuneet siltä alalta ja vuosihaarukalta
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:43"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:42"]No onko sille pakko kertoa? Ei mua ainakaan kii nostaisi "Hei sun siittiö jäi tänne." Niin kuin en itke menkkaverenikään perään, kun tyhjennän kupin toisen pönttöön.
[/quote]
Mielestäni on eettisesti oikein kertoa jos lapsen pitämistä edes harkitsee. Ap
[/quote]
Jos kyse oli suojaamattomasta seksistä, mies on tietoisesti ottanut riskin, että tulet raskaaksi. Kosa hän ei jättänyt yhteystietojaan, häntä ei kiinnosta.
Facebookkia on yritetty jo, ei ole tärpännyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:44"]Valmistunut amiksesta? Katso kaupungin valmistuneet siltä alalta ja vuosihaarukalta
[/quote]
Ammatin perusteella taustalla ei ole pelkkä amis. Ap
Itse ajattelisin että pitäkööt pentunsa, en ole kiinnostunut tietämään.
Ei tarvitse ilmoitella, siis _koskaan_. Tarkoittaa ettei tule sitten myöskään katumapäälle parinkymmenen vuoden päästä ja ala kertoilemaan tarinoita. Ei kiinnosta sen enempää kuin spermapankkiin jätetyn sperman kohtalo.
Onko ammattia tiedossa tai harrastusta? Tuleeko jotain mieleen mistä puhuitte mitä kautta saisi ehkä jäljitettyä?
Numeropalvelu, väestörekisteri voisi ehkä haarukoida? http://www.mll.fi/vanhempainnetti/tietokulma/kasvu_ja_kehitys/2_3-vuotias/
Lapsen isä on hoitanut oman osansa tästä moraalisesta vastuusta panemalla ilman kortsua, niin ettei kertonut edes sukunimeään tai että olisi antanut puhelinnumeronsa.
Noilla antamillasi tiedoilla on erittäin epätodennäköistä että löytäisit hänet millään yrittämisellä. Tiedän koska olen tehnyt eräälle ystävättärelle samaa selvitystyötä. Et oikein voi jokaisesta työpaikasta sanoa "hei, mun pitäisi löytää teiltä yks Ville, sellainen pitkä ruskeasilmäinen, about 25-30." Mitä sanot kun se vastaaja kysyy että miks haet sitä?
Moraalinen vastuusi on siinä että mitä sanot lapselle kun on siinä iässä. (oletan että aiot pitää lapsen, muutenhan isän löytämisellä ei olisi mitään väliä.) En keksi oikein mitään, millä selittäisin yhden yön jutun lapselleni.
Meinaakko ettet saa nyt rahastettua uhria?