Jos tulee raskaaksi yhden yön jutusta
Ja tiedossa on vaan miehen etunimi, asuinpaikka ja suunnilleen ammatti, miten edetä? Asuinpaikkana iso kaupunki, ei mikään pieni paikkakunta. Etunimi hyvin yleinen.
Kommentit (116)
Menet sinne kapakkaan monena iltana katsoin, oisko siellä, missä siis tapasitte. Oliko mies kavereittensa kanssa, etsi heitäkin baarista, näkyiskö. Jos tiedät ammatin, käy läpi työpaikat, missä hän voisi olla, käy paikan päällä kysymässä. Etsintäkuulutus faceen.
Tosi hieno juttu jos pidät lapsen! Voimia sulle ap. Toivottavasti saat mieheen yhteyden jotakin kautta, kokeile vaikka Facebookia tai jos tiiät ammatin niin voit katsoa alan eri firmojen sivuilta että löytyisikö tyypin nimeä sieltä.
Eli annoit paljasta vittua, ja nyt itket elareiden perään?
Tee abortti.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:48"]Onko ammattia tiedossa tai harrastusta? Tuleeko jotain mieleen mistä puhuitte mitä kautta saisi ehkä jäljitettyä?
[/quote]
Ammatti suunnilleen, mutta sen perusteella vaikea jäljittää. Samapa tuo on sekin myöntää että aika humalassa oltiin joten muistikuvat on hataria. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:51"]Menet sinne kapakkaan monena iltana katsoin, oisko siellä, missä siis tapasitte. Oliko mies kavereittensa kanssa, etsi heitäkin baarista, näkyiskö. Jos tiedät ammatin, käy läpi työpaikat, missä hän voisi olla, käy paikan päällä kysymässä. Etsintäkuulutus faceen.
[/quote]
Mitä helvettiä???!??!? Ei ole ap:n asia levitellä facessa noin henkilökohtaisia asioita ilman toise lupaa. Mitä sun päässä oikeen liikkuu?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:51"]Menet sinne kapakkaan monena iltana katsoin, oisko siellä, missä siis tapasitte. Oliko mies kavereittensa kanssa, etsi heitäkin baarista, näkyiskö. Jos tiedät ammatin, käy läpi työpaikat, missä hän voisi olla, käy paikan päällä kysymässä. Etsintäkuulutus faceen.
[/quote]
Asun itse 500km kyseisestä paikasta missä tavattiin, kovin usein en sinne siis pääse. Face-etsintäkuulutusta olen harkinnut, mutta siinä ei tietenkään raskaudesta voi kertoa. Muutenkin vähän tympeä tapa edetä. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:50"]
Lapsen isä on hoitanut oman osansa tästä moraalisesta vastuusta panemalla ilman kortsua, niin ettei kertonut edes sukunimeään tai että olisi antanut puhelinnumeronsa.
Noilla antamillasi tiedoilla on erittäin epätodennäköistä että löytäisit hänet millään yrittämisellä. Tiedän koska olen tehnyt eräälle ystävättärelle samaa selvitystyötä. Et oikein voi jokaisesta työpaikasta sanoa "hei, mun pitäisi löytää teiltä yks Ville, sellainen pitkä ruskeasilmäinen, about 25-30." Mitä sanot kun se vastaaja kysyy että miks haet sitä?
Moraalinen vastuusi on siinä että mitä sanot lapselle kun on siinä iässä. (oletan että aiot pitää lapsen, muutenhan isän löytämisellä ei olisi mitään väliä.) En keksi oikein mitään, millä selittäisin yhden yön jutun lapselleni.
[/quote]
Suurempia ongelmia "selittelyssä" lienee lesboilla jotka tekaisseet lapsen miehen kanssa. Siinäpä sitä pikkuvesseliltä menee pää sekaisin kun ihmettelee, että miten ne kaksi naista ovat hänet saaneet aikaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:51"]
Tosi hieno juttu jos pidät lapsen! Voimia sulle ap. Toivottavasti saat mieheen yhteyden jotakin kautta, kokeile vaikka Facebookia tai jos tiiät ammatin niin voit katsoa alan eri firmojen sivuilta että löytyisikö tyypin nimeä sieltä.
[/quote]
Jos ämmä itsekkäästi pitää lapsen, ei se siihen miestä tai varsinkaan sen lompakkoa tarvitse.
Oma päätös porsia. Kantakoon vastuun itse, myös sen taloudellisen.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:52"]Eli annoit paljasta vittua, ja nyt itket elareiden perään?
Tee abortti.
[/quote]
"Elareille" ei ole tarvetta, oon kuitenki ollut jo melkein kymmenisen vuotta työelämässä ja sen ajan ollut vastuussa vain itteni elättämisestä, eli rahaa on säästössä. Jos ei hän ei lasta halua, hän ei myöskään siitä maksa - reilu peli. Ap
Elareiden toivossa? Saman rahan saa valtiolta, ellei paremmankin, jos lapsen isä ei ole tiedossa. Eiköhän tässä kysellä ihan siksi, että jotkut lapset saattaisi vaikka haluta tietää kuka heidän isänsä on.
21 tajuaa nyt vasta. Haluat löytää sen isän koska toivot että teillä voisi vielä olla jotain. Valitan mutta jos hän ei kertonut edes koko nimeään, hän ei tosiaan halunnut tulla löydetyksi jälkeenpäin. Jos teillä olisi ollut jotain syvempää niin olisi hän edes sen kertonut. Myös jos ei ole pariin kuukauteen ollut sen jälkeen missään yhteyksissä, ei suoraan sinulle tai yrittänyt löytää sinua mitenkään.
Jos jostain syystä löytäisit miehen, se mitä saat on lapselle elatusmaksut. Se on tietysti lapsen etu jos olet itse vaikka opiskelija tai pienituloinen. Myös lapselle perintö aikaaan. Jos mies haluaa olla lapsensa kanssa, niin varaudu että lapsi on hänellä viikonloppuisin ja lomilla - ihmisellä jota et tunne lainkaan ja joka voi olla millainen vaan.
Itse asiassa et edes tiedä millaiselle ihmselle on tekemässä lasta.
Abortti tietysti, nyt et ajattele järjellä. Saat vielä lapsia joskus ihan oman miehesi kanssa. Älä edes harkitse muuta jos olet alle 40. Jos olet yli niin sitten tietysti voit ottaa lapsen lahjana joka olisi muuten jäänyt saamatta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:58"]
Elareiden toivossa? Saman rahan saa valtiolta, ellei paremmankin, jos lapsen isä ei ole tiedossa. Eiköhän tässä kysellä ihan siksi, että jotkut lapset saattaisi vaikka haluta tietää kuka heidän isänsä on.
[/quote]
Niin, vittua pitää kännissä jakaa, voi miten ihanaa kertoa lapselle mistä alkunsa saanut.
Mene kyseisen paikkakunnan jääkiekkojoukkueen tms fanisivuille ja etsi sieltä etunimellä.
Jäin miettimään millaista "vittua" nainen voi antaa muuta kuin "paljasta". Jos taas tarkoitit "paljaalla", ymmärrän paremmin.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:59"]
21 tajuaa nyt vasta. Haluat löytää sen isän koska toivot että teillä voisi vielä olla jotain. Valitan mutta jos hän ei kertonut edes koko nimeään, hän ei tosiaan halunnut tulla löydetyksi jälkeenpäin. Jos teillä olisi ollut jotain syvempää niin olisi hän edes sen kertonut. Myös jos ei ole pariin kuukauteen ollut sen jälkeen missään yhteyksissä, ei suoraan sinulle tai yrittänyt löytää sinua mitenkään.
Jos jostain syystä löytäisit miehen, se mitä saat on lapselle elatusmaksut. Se on tietysti lapsen etu jos olet itse vaikka opiskelija tai pienituloinen. Myös lapselle perintö aikaaan. Jos mies haluaa olla lapsensa kanssa, niin varaudu että lapsi on hänellä viikonloppuisin ja lomilla - ihmisellä jota et tunne lainkaan ja joka voi olla millainen vaan.
Abortti tietysti, nyt et ajattele järjellä. Saat vielä lapsia joskus ihan oman miehesi kanssa. Älä edes harkitse muuta jos olet alle 40. Jos olet yli niin sitten tietysti voit ottaa lapsen lahjana joka olisi muuten jäänyt saamatta.
[/quote]
No vittu ei kukaan mies halua lapsia kertalaakilla. Johtopäätöksesi ovat peräreijästä.
Ei se sitä tarkoita, etteikö olisi sitä naista halunnut, vaan ehkei eka panolla sitä lasta.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:59"]21 tajuaa nyt vasta. Haluat löytää sen isän koska toivot että teillä voisi vielä olla jotain. Valitan mutta jos hän ei kertonut edes koko nimeään, hän ei tosiaan halunnut tulla löydetyksi jälkeenpäin. Jos teillä olisi ollut jotain syvempää niin olisi hän edes sen kertonut. Myös jos ei ole pariin kuukauteen ollut sen jälkeen missään yhteyksissä, ei suoraan sinulle tai yrittänyt löytää sinua mitenkään.
[/quote]
En kyllä sinänsä osaa haaveilla hänen kanssaan yhteisestä elämästä, enhän minä edes tunne kyseistä ihmistä.
Kuten aiemmin sanoin, en ole opiskelija enkä pienituloinen. Eikä mies joudu elatusmaksuja maksamaan jos ei halua lasta. Ap
No kysy täällä, joku varmasti tietää! Nimi, kaupunki, ikä noin suurinpiirtein?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:59"]Mene kyseisen paikkakunnan jääkiekkojoukkueen tms fanisivuille ja etsi sieltä etunimellä.
[/quote]
Voisin kokeilla tätä, kiitos! Ap
White trash päiväuni: mies onkin rikas