Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä mummonimistä lapsilla?

Vierailija
19.07.2015 |

Mitä mieltä mummonimistä tyttölapsilla?

Esim. Hilda, Elsa, Eila, Olga, Alma, Rauni, Rauha, Bertta, Ulla, Selma...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää nimet hyppää selvästi sukupolvien yli niin ettei tunneta sen nimisiä ihmisiä joten ei ole niin paljoa mielikuvia nimistä ja niiden kantajista.

Väinö, Hilma, Aino, Helmi, Niilo, Kaarlo, Ilmari, Veikko, Onni, Rebekka, Elina, Viljo, Yrjö, Toivo , Elsa,  Anni, nää mun isovanhempien ja niiden sisarusten  tai puolisoiden nimiä ja ihan niin mummo ja papparaisten nimiä mun mielestä:) kaikkiin noihin oon nyt törmäny paitsi yhtään Yrjöö ei kyl oo tullu vastaan :) mun sukupolvi tuskin antoi juurikaan näitä nimiä omille lapsilleen mutta meistä seuraava sukupolvi on jo antanut.

Nyt ei varmaan monikaan anna lapselle nimeksi Tuula, Sinikka, Sirkka, Erkki, Eero, Tauno, Ritva, Seppo, Annikki, Jaakko, Pentti, Terttu, Anneli, Irja, Tarja, Mauno, Kauko, Pirkko, Aimo, Simo , Marjatta....

Vierailija
42/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai Jaakko ja Eero ovat klassikoita, joita annetaan koko ajan. Olen ainakin tavannut ko nimisiä taaperoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks 18v. Helvi, nimi on hyvä ja jää monelle mieleen.

Vierailija
44/44 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:51"]

Katos kun vanhemmat antaa ihan hiton tyhmiä nimiä ja luulevat, ettei koulussa kiusata nimen takia niin kun sillon ennen. Eräs kaveri on Kainonpoika ni arvaatteko oliko nimi kustsumanimenä? Päivikkikään ei tykännyt nimestään. T. Laman lapset

[/quote]Sun vanhemmalla on kyllä erikoinen nimi, Lama. Siis oletko nimeltäsi Lamanlapsi kuten se kaveri on Kainonpoika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme