Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-anoppini ihmeelliset piilovittuilut

Vierailija
19.07.2015 |

Onko muilla tällaista? Puhumme Ex-anoppini n. Kerran kuukaudessa, ja yleensä puhelut ovat ihan asiallisia. Meillä on exän kanssa yksi lapsi, joten pidämme jo senkin vuoksi yhteyttä aika tiiviisti. Kuitenkin joka ikinen kerta jos uskallan kritisoida exäni tempauksia, ottaa anoppi esiin sen kuinka petin exääni. Kyllähän niitä vanhoja voi aina muistella, tosin anoppi ei koskaan muista sitä kuinka exäni petti minua <3 Nytkin anoppi otti itse puheeksi exäni alkoholin käytön, ja kun totesin sen olevan aika runsasta, alkoi anoppi puhumaan että :"Minä en koskaan miestäni pettänyt jne." Onneksi ex-ano on sen verran rajoitteinen, ettei tunge kylään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos hoidat yhteydenpidon tekstiviesteillä ja nimenomaan exäsi kanssa niin ei tule paha mieli :)

Nii ja pettäjät ovat alhaisia! Aina voi erota jos vieras mies alkaa kiinnostaa. Hyi, ap!

Vierailija
2/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä siis kritisoi ex-miestäni kaiken aikaa, vaan yleensä anoppi ottaa puheeksi milloin minkäkin tempauksen, jotka yleensä liittyvät alkoholiin. Exän kanssa ollaan hyvissä väleissä, ja kannustan häntä parhaani mukaan raittiuteen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli sinä voit kritisoida hänen lastansa mutta hän ei voi kritisoida sinua. Ex-anoppisi sentään puhuu sinulle suoraan, sinä morkkaat hänen lastaan.

Vierailija
4/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi erota ennen pettämistä? Säästyisi paljolta mielipahalta. Arvostan anoppiasi piikittelystä. Häpeäisitte molemmat sinä ja eksäsi.

Vierailija
5/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun exäsi on hänen poikansa. Onhan nyt kummallista, jos äitiä ei satuttaisi, kun lasta haukutaan. KOittakaa pitää puheenaiheet muualla kuin siinä pojassa.

Vierailija
6/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että äiti itse arvostelee omaa poikaansa tai esittää huolta poikansa käytöksestä ei tarkoita että hän on valmis ottamaan vastaan poikansa haukkumista muilta. Exän haukkuminen on varmasti terapeuttista, mutta sitä ei kannata harrastaa lasten tai ex:än sukulaisten kanssa.

Se että ex-anoppi vittuilee sinulle pettämisestäsi on ihan suoraa vittuilua ei piilovittuilua.

Vierailija
7/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:30"]Enkä siis kritisoi ex-miestäni kaiken aikaa, vaan yleensä anoppi ottaa puheeksi milloin minkäkin tempauksen, jotka yleensä liittyvät alkoholiin. Exän kanssa ollaan hyvissä väleissä, ja kannustan häntä parhaani mukaan raittiuteen. Ap
[/quote]

" Mutta kyllä minä taas sen Maunon alkon käyttöä huolin nytkin kännissä soitteli.."
" Olipa muuten tuulinen päivä eilen!"
"Siitä Maunosta vielä kun sinäkin pet.."
" Tehän voisitte viedä Miinaa vaikka puistoon yhdessä, eikös ole..plaa plaa"

Eli vaihdat puheenaiheen aina kun anoppi aloittaa saman vanhan laulunsa :)

Vierailija
8/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on aina pettäjä, vaikka voissa paistaisi. Ei se leima sinusta lähde ikinä.

Vierailija
9/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:29"]Mitäpä jos hoidat yhteydenpidon tekstiviesteillä ja nimenomaan exäsi kanssa niin ei tule paha mieli :)

Nii ja pettäjät ovat alhaisia! Aina voi erota jos vieras mies alkaa kiinnostaa. Hyi, ap!
[/quote] Mies petti minua, mutta halusin jatkaa suhdetta raskauden takia. Huomasin kuitenkin olevani kostonhimoinen, ja aika lapsellinenkin olin niinkuin exänikin. Joten kostin pettämällä, vaikka olin sisimmässäni päättänyt etten voi juopon kanssa asua. Kadun tekoani, mutta anoppi se vaan jaksaa muistuttaa <3 Ja olen exäni kanssa puhunut tämän asian läpi, totesimme olleemme nuoria ja tyhmiä. Ap

Vierailija
10/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Myötähäpeän teidän kommenttejanne ap:lle.

Vierailija
11/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi ollenkaan keskustelemaan eksästä hänen äitinsä kanssa, en menisi mukaan vaikka hän itse sen aloittaisi. Jos ap:n ex-anoppi ottaa puheeksi poikansa kännitoilailuja tms, ehdottaisin vastaukseksi jotain sentyylistä kuin että "niinkö, ahaa, oletko sitä mieltä".

Eikä tuo ole edes mitään PIILOvittuilua, sehän vittuilee ihan avoimesti jos vetää joka keskusteluun sen että olet pettänyt.

Vierailija
12/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä juttelet sen anopin kanssa muusta kuin säästä? Mulla itselläni ei ole syytä soitella exän sukulaisille.

Vierailija
13/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:31"]Niin eli sinä voit kritisoida hänen lastansa mutta hän ei voi kritisoida sinua. Ex-anoppisi sentään puhuu sinulle suoraan, sinä morkkaat hänen lastaan.
[/quote] Kritisoin oman lapseni takia joka kärsii isänsä alkon käytöstä, tulee katsomaan lastaan ja sitten vetääkin perseet olalle. En kuitenkaan ruoski exääni muistuttelemalla, kuinka edellinen käynti aiheutti mielipahaa lapselle. Ap

Vierailija
14/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:29"]Mitäpä jos hoidat yhteydenpidon tekstiviesteillä ja nimenomaan exäsi kanssa niin ei tule paha mieli :)

[/quote] Mies petti minua, mutta halusin jatkaa suhdetta raskauden takia. Huomasin kuitenkin olevani kostonhimoinen, ja aika lapsellinenkin olin niinkuin exänikin. Joten kostin pettämällä, vaikka olin sisimmässäni päättänyt etten voi juopon kanssa asua. Kadun tekoani, mutta anoppi se vaan jaksaa muistuttaa <3 Ja olen exäni kanssa puhunut tämän asian läpi, totesimme olleemme nuoria ja tyhmiä. Ap
[/quote]

Siis olit raskaana ja petit lapsesi isää?! Kuvottavaa!! Toivottavasti et mitään tauteja saanut kaiken hyvän päälle.
Nyt lopetat sen menneiden muistelun ja kommunikointi exän ja ex-anoppisi kanssa tulee rajoittaa tekstareihin yms.. ettei lapsi kärsi!

Vierailija
15/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:33"]Se että äiti itse arvostelee omaa poikaansa tai esittää huolta poikansa käytöksestä ei tarkoita että hän on valmis ottamaan vastaan poikansa haukkumista muilta. Exän haukkuminen on varmasti terapeuttista, mutta sitä ei kannata harrastaa lasten tai ex:än sukulaisten kanssa.

Se että ex-anoppi vittuilee sinulle pettämisestäsi on ihan suoraa vittuilua ei piilovittuilua.
[/quote] Ei mulla ole sen kummempia himoja enää haukkua exääni, oikeastaan hänen nykyinen on sitä mieltä ettei alkoholi sovi exälleni, ja kun kuulin tästä anopilta, totesin ettei se nykyinen varmasti sitä pahalla sanonut, ja kehuin että osaahan tuo ukko olla juomattakin halutessaan. Ap

Vierailija
16/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:29"]Mitäpä jos hoidat yhteydenpidon tekstiviesteillä ja nimenomaan exäsi kanssa niin ei tule paha mieli :)

[/quote]

Siis olit raskaana ja petit lapsesi isää?! Kuvottavaa!! Toivottavasti et mitään tauteja saanut kaiken hyvän päälle.
Nyt lopetat sen menneiden muistelun ja kommunikointi exän ja ex-anoppisi kanssa tulee rajoittaa tekstareihin yms.. ettei lapsi kärsi!
[/quote]

Niin ja siks se että toinen pettää ei oikeuta sinua pettämään. Anopillesi on yhdentekevää kumpi petti ensin, kyse on hänen pojastaan kuitenkin. Joka ei ollut raskaana kun petti.

Vierailija
17/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:29"]Mitäpä jos hoidat yhteydenpidon tekstiviesteillä ja nimenomaan exäsi kanssa niin ei tule paha mieli :)

[/quote]

[/quote] Petin kun lapsi oli syntynyt.. Ap

Vierailija
18/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pimeätä sakkia. Ryypätään, nussutetaan vieraissa maha pystyssä ja sitä kaikkea vielä ruoditaan miehen ÄIDIN kanssa! Yök, mitä teidän makuuhuone-elämänne ja hyppelehtimisenne alunperinkään on kuulunut yhtään kenellekään, voitko olla tosissasi?!

Hoitakaa se lapsi ihmisiksi ja säästäkää ulkopuoliset naintitouhuiltanne. Tulee jo mieleen joku Martina Stefuineen tästä.

Vierailija
19/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kerroitte anopillesi näistä pettämiskuvioista mistä syystä?

Vierailija
20/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:39"]Mä en lähtisi ollenkaan keskustelemaan eksästä hänen äitinsä kanssa, en menisi mukaan vaikka hän itse sen aloittaisi. Jos ap:n ex-anoppi ottaa puheeksi poikansa kännitoilailuja tms, ehdottaisin vastaukseksi jotain sentyylistä kuin että "niinkö, ahaa, oletko sitä mieltä".

Eikä tuo ole edes mitään PIILOvittuilua, sehän vittuilee ihan avoimesti jos vetää joka keskusteluun sen että olet pettänyt.
[/quote] Nykyään lähes jokainen puhelu käsittelee pettämistä. Johtuu varmaan siitä että tuo teini kieltäytyi tapaamasta lopulta isäänsä viinan takia, mutta anopin mielestä tämäkin johtui siitä kun tein niin ruman tempun exälleni. Exähän ei tietenkään ole tehnyt mitään väärää. Ap