Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-anoppini ihmeelliset piilovittuilut

Vierailija
19.07.2015 |

Onko muilla tällaista? Puhumme Ex-anoppini n. Kerran kuukaudessa, ja yleensä puhelut ovat ihan asiallisia. Meillä on exän kanssa yksi lapsi, joten pidämme jo senkin vuoksi yhteyttä aika tiiviisti. Kuitenkin joka ikinen kerta jos uskallan kritisoida exäni tempauksia, ottaa anoppi esiin sen kuinka petin exääni. Kyllähän niitä vanhoja voi aina muistella, tosin anoppi ei koskaan muista sitä kuinka exäni petti minua <3 Nytkin anoppi otti itse puheeksi exäni alkoholin käytön, ja kun totesin sen olevan aika runsasta, alkoi anoppi puhumaan että :"Minä en koskaan miestäni pettänyt jne." Onneksi ex-ano on sen verran rajoitteinen, ettei tunge kylään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:50"]Ja kerroitte anopillesi näistä pettämiskuvioista mistä syystä?
[/quote]Niin, en tiedä mistä tietää. Ap

Vierailija
22/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa kun ap:n ex-anoppi on kohta seniili ja sama rallatus jatkuu kiikkustuolista: "Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun ex-miniä petti poikaani ja jahoi siitä kanssani vuosikymmeniä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua on se ettei exä muistele näitä asioita, vaan anoppi jolle tämä asia ei edes kuulu. Keskittäisi energiansa vaikka ohjaamalla poikansa raittiiksi, siitä olisi oikeaa apua menneisyyden ruotimisen sijaan. Muutaman kerran heitin takaisin miten törkeää on pettää raskaana olevaa vaimoaan, ja puheet loppui siihen. Ap

Vierailija
24/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutat joka kerta, että kyllä se oli mies, joka petti ja sen takia suhde kaatui. Oma pettämisesi oli vain kosto ja suhde oli jo sitä ennen mennyttä kalua vaikka ette virallisesti olleetkaan vielä eronneet. Mutta välttäisin silti exän haukkumista millään tavoin hänen äidilleen. Jos olet lapsestasi huolissaan, niin sen voit tietenkin tuoda esille, mutta senkin voi tehdä niin ettei samalla varsinaisesti hauku exää.

En itsekään antaisi pettämistä missään tapauksessa anteeksi ja ero tulisi ilman muuta. Käytännön syistä tuskin erottaisiin kuitenkaan samana päivänä pettämisestä ja varmaan tulisi kostonhimo mullekin. Hyvinkin voisin sanoa miehelle, että kun kerran sinä käyt paneskelemassa muualla, niin käyn minäkin. Ja kävin sitten tai en, niin kukaan ei voisi syyttää minua, koska jos mies pettää (ensin) niin sehän sen päätöksen on tehnyt että meidän avioliitto kariutuu.

Vierailija
25/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:02"]Muistutat joka kerta, että kyllä se oli mies, joka petti ja sen takia suhde kaatui. Oma pettämisesi oli vain kosto ja suhde oli jo sitä ennen mennyttä kalua vaikka ette virallisesti olleetkaan vielä eronneet. Mutta välttäisin silti exän haukkumista millään tavoin hänen äidilleen. Jos olet lapsestasi huolissaan, niin sen voit tietenkin tuoda esille, mutta senkin voi tehdä niin ettei samalla varsinaisesti hauku exää.

En itsekään antaisi pettämistä missään tapauksessa anteeksi ja ero tulisi ilman muuta. Käytännön syistä tuskin erottaisiin kuitenkaan samana päivänä pettämisestä ja varmaan tulisi kostonhimo mullekin. Hyvinkin voisin sanoa miehelle, että kun kerran sinä käyt paneskelemassa muualla, niin käyn minäkin. Ja kävin sitten tai en, niin kukaan ei voisi syyttää minua, koska jos mies pettää (ensin) niin sehän sen päätöksen on tehnyt että meidän avioliitto kariutuu.
[/quote] En tarkoituksella hauku exääni, saatan sanoa kysyttäessä että "lapsi suuttui ***** alkon käytöstä niin paljon, ettei taaskaan suostu tapaamaan isäänsä enkä minä siihen voi oikein vaikuttaa " Lapsi on monesti itkenyt isänsä kännäämistä, tosin sitä en anopille ole kertonut. Ap

Vierailija
26/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kosto pettäminen palvelee? Ap:n viesteistä päätellen anoppia, joka sai näin syyn vittuiluun. Miettikää kuinka erilainen tilanne olisi jos et olisi pettänyt kumppaniasi?

Ja jos on niin ala-arvoinen, että kosto pettää niin se kannattaa tehdä niin, että satuttaa puolisoaan satanolla esm. Kumppanin isän tai veljen tai parhaan kaverin kanssa. Ei kumppaniasi paskaakaan hetkauta jos suhteen päätyttyä hässit ventovierasta. Hänhän teki sen jo aiemmin/ tunteet oli jo kuolleet.

Vierailija
27/27 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 10:25"]Ketä kosto pettäminen palvelee? Ap:n viesteistä päätellen anoppia, joka sai näin syyn vittuiluun. Miettikää kuinka erilainen tilanne olisi jos et olisi pettänyt kumppaniasi?

Ja jos on niin ala-arvoinen, että kosto pettää niin se kannattaa tehdä niin, että satuttaa puolisoaan satanolla esm. Kumppanin isän tai veljen tai parhaan kaverin kanssa. Ei kumppaniasi paskaakaan hetkauta jos suhteen päätyttyä hässit ventovierasta. Hänhän teki sen jo aiemmin/ tunteet oli jo kuolleet.
[/quote] Olisin todennäköisesti eronnut exästä, koska en lopulta pystynytkään täysin unohtamaan kokemaani vääryyttä, enkä olisi jaksanut katsella sitä kännäämistä. Ala-arvoista tässä on se ettei anoppi kykene näkemään pojassaan mitään vikaa, vika on aina kaikissa muissa. Ap