Missä kaikkialla miehillä saa olla karvoja?
Kommentit (42)
Onneksi yksikään ämmä ei sanele missä kohtaa karvani ovat tai eivät ole ; )
Selkä ainut paikka, jossa hieman vieroksun karvoja.
Siellä, missä ne luonnostaan kasvavat. No joo, karvaiset hartiat ja selkä tuovat kyllä mieleen Korkeasaaren pikkuserkun.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:27"]
Karvattomia miehiä ihailevat naiset siis haluavat mielikuvissaan karvatonta teinipoikaa.
Sairasta. Mutta mitä muuta tällä palstalla olisikaan, kuin sairaita naisia.
[/quote]
Hohhoijaa.... Ja miehet jotka haluaa karvattomia naisia haluaa pelkkiä teinityttöjä? Noh av miehethän on kyllä tunntusti aika ällöttäviä...
Korvakarvat ovat kauheita. Naisen nalkutuskin menee hukkaan, jos korvat on karvoista johtuen tukossa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:09"]
Vähän eri asia sheivailla ohutta ja hentoa naisen karvaa, kuin paksua miehen karvaa. Esim karvanpoistotuotteet ei miehen paksuihin karvoihin välttämättä edes toimi.
[/quote]
No ei mun karva ainakaan oo ohutta ja hentoo :''D tummaa ja paksua se on.
[/quote]
Pitäis vertailla.:)
m41
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 11:27"]Karvattomia miehiä ihailevat naiset siis haluavat mielikuvissaan karvatonta teinipoikaa.
[/quote]
Ei karvat tee mieheksi.
Missä EI saa olla:
selässä, hartioissa, olkavarsissa, pakaroissa. Ei mielellään myöskään ainakaan kovin näkyvästi käsissä (siis käsivarren uloimmassa osassa) ja sormissa. Alapääkarvoja kuuluu trimmata, mielellään myös kainaloita.
Mun mielestä käsissä saa olla ja jaloissa jossei oo ihan sellasseet karvajalat.
Mutta ehdottamasti missä EI saa olla on kainalot!
Mikäs teette. Ne tykkää kasvaa joka paikkaan, eivätkä kysy lupaa. :)
m41
Omalla on kivat rintakarvat, kulkee alapäästä vatsalle ja rinnalle, nams.. alaselässä ja toki alapäässä ja kainaloissa. Käsivarsissa hiukan hennompi ja vaaleampi karva, samoin pakaroissa ja jaloissa.. Ainoastaan rintakarvoitus on semmosta tummempaa muttei silti mitenkään rajua.. Parta kasvaa itsestään kivanmalliseksi, viiksiä lyhentää.. Ei muuten trimmaile (no nenäkarvoja trimmaa, joskus lyhentää alapään karvoitusta).. On mielestäni just seksikäs karvoitus ja niin mahtavan luonnollinen, miehekäs. :)
Saa kasvaa jaloissa ja käsissä. Selässä ihan nounou.
Missä vaan
Mielellään ei partaa eikä viiksiä
Mutta outoa olisi, jos karvainen mies niitä ajelee. Menee luontevat karvat pilalle. Sänkeä ym. Karvaton mies on ruma
Jalat, kädet, hiukset. Jos parta kasvaa nii ok, kunhan ei oo sellanen pukinparta..
Mun mies on tosi karvanen ja minusta tosi hot.. Oli käynyt parturissa, enkä huomannut sitä oitis, joten seuraavaksi kertoikin tarinaa, että jos munakarvoista yksi puuttuu nousee kauhea älämöly, mutta jos on käynyt hiuksensa lyhentämässä niin ei edes huomaa...noloa, emme asu yhdessä...
Kaikkialla, missä ne luonnollisesti kasvaa parta, selkä, kädet, jalat, hiukset, vatsa ja rinta, kainalot, munat. Minä pidän karvaisista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 09:11"]
Kaikkialla, missä ne luonnollisesti kasvaa parta, selkä, kädet, jalat, hiukset, vatsa ja rinta, kainalot, munat. Minä pidän karvaisista miehistä.
[/quote]
Kuten myös!
N30
[/quote]
Ok nainen. :)
m41
Karvattomia miehiä ihailevat naiset siis haluavat mielikuvissaan karvatonta teinipoikaa.