Olen 22v ja tänään tuli myönteinen eläkepäätös - loppuiäksi
Kommentit (29)
Aika hyvä eläke, muutathan vaikka tänne Viroon, jossa tuo on lääkärin keskipalkka, Espanja tai Portugal ei edes verota eläkettä.
Älä jää Suomeen, jos olet nuoriekeläinen niin sinulla on ehkä joku vamma tai sairaus. Ne vaativat usein hoitoa ja muualla euroopassa saat parempaa hoitoa. Kuin ilmaisen terveyden hoidon Suomessa.
Itse maksan 5 € psykiatrilla käymisestä. Perhelääkärillä en maksa mitään. Olin leikkauksesss viieme kuussa kyseessä ei kiireellinen tapaus. Ainoastaan erikoislääkärin maksun maksoin eli 5€ ja leikkaukseen pääsin reilussa kahdessa viikossa.
Ei, ei tullut. Ei eläkepäätöstä, ei loppuiäksi eikä määritelty summaksi 1900/kk. Miksi koet kuitenkin tarpeelliseksi kertoa tuollaista täällä? Miltä sinusta nyt tuntuu, kun juttusi on huomioitu?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:33"]
23v ja eläke n500€
[/quote]
takuueläke on 746,57 e/kk
[/quote]
Mulla kansaneläke (kuntoutustuki/työkyvyttömyyseläke) n. 550€ ja takuueläke 180€.. Yht noin 740€?
23v nainen,,1,5vuotta määräaikaisella työkyvyttömyyeläkkeellä..
Tällä viikolla kilahti tilille 17200. Kuten myös joka kuukausi. Tekemättä juurikaan mitään.. Kunhan käyn juttelemassa työntekijöilleni.. En pystyis elää 1900 kuussa..
Sulla alko kissanpäivät jos olet kuitenkin ihan hyvissä ruumiin ja sielun voimissa?
Ai että mä keksisin tekemistä jos ei tarvitsisi kituuttaa töissä kymmentä tuntia päivässä. 1900 euroa kuussa on ihan ok raha kun sitä ei kulu työmatkoihin eikä muuhun lainkaan.
Musta tuntuu että näin eilen samanlaisen aloituksen mutta sillon olit 23v.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 01:30"]
Eläkkeeksi määriteltiin 1900e/kk.
[/quote]tämä on jo 3. ketju samaa shaibaa
Itse jäin eläkkeelle 2 vuotta sitten. Eläke 7 500 € kuukaudessa.
N16