Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojat ja puskapissat

Vierailija
27.09.2006 |

Että muo ottaa kaaliin noi tien poskessa kusevat miehet. Eikö ihan totta ehdi ajaa seuraavalle huoltoasemalle.

Onko nämä lapsesta asti opetettu siihen, että pojat saa pissata ihan missä vaan kun on niin kätevät vehkeet seisaaltaan pissaamiseen ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aion myös opettaa heille isompana, ettei se aikuisena enää sovi missä ja milloin vain...

Vierailija
2/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja useamman kerran matkallakin. Ja öisinkin. Moneen moneen kertaan.

Eturauhasen sairaudet

Eturauhasvaivoista tavallisimpia ovat eturauhastulehdus ja eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu. Noin 20% miehistä kärsii eturauhastulehduksesta jossakin elämänsä vaiheessa.

Eturauhasen hyvänlaatuinen liikakasvu yleistyy iän myötä. Siitä johtuvia oireita on lähes puolella yli 60-vuotiaista miehistä, mutta vain puolet heistä hakeutuu tutkimuksiin ja hoitoon.

Eturauhassyöpä on miesten yleisin syöpä Suomessa. Vuonna 1997 todettiin lähes 3000 uutta tapausta, ja määrän arvioidaan olevan kasvussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että alle kouluikäiset saavat käydä puskapissalla - kouluikäisiltä odotan, että jaksavat sitten pidätellä kunnes olemme jossain soveliaassa paikassa.

t.

4 pojan äiti

Vierailija
4/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niitähän on tilastollisesti ihan liikaa.

Eiköhän kysessä yleensä ottaen ole huono tapa, joka on jo lapsesta asti opittu. Pojat saa pissata missä vaan tulee hätä kun on niin kätevät vehkeet seisaaltaan pissaamiseen eikä tartte edes riisua niin paljon kun tytöt !

Ap

Vierailija
5/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajelin kesällä ympäri Suomea monen viikon ajan. Kertaakaan en nähnyt yhtään puskapissaajaa. En siis yhden yhtä kertaa. Missä te mahtanettekaan asustaa, kun näette niitä niinkin paljon, että ihan häiritsevät?

Vierailija:

niin niitähän on tilastollisesti ihan liikaa.

Eiköhän kysessä yleensä ottaen ole huono tapa, joka on jo lapsesta asti opittu. Pojat saa pissata missä vaan tulee hätä kun on niin kätevät vehkeet seisaaltaan pissaamiseen eikä tartte edes riisua niin paljon kun tytöt !

Ap

Vierailija
6/6 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin niin, että sitä kukaan näkisi...

-miehillä nyt vaan sattuu olemaan kätevämmät vehkeet siihen tarkoitukseen, mitä sitä kieltämään. Ja kalsareissakin sepalus. Mutta mä olen silti onnellinen siitä, että olen nainen.