Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työttömän miehen pihtailu rahassa.

Vierailija
18.07.2015 |

Minä maksan vuokran, vakuutuksen, sähkön ja ostan ruokaa 200-300e:lla kuukaudessa. Työmarkkinatuella ja pimeillä hommilla elävä mieheni laahaa kotiin työttömien ruokajakelusta kotiin ruokakasseja niin että pakkaset on kanteen asti täynnä tavaraa ja jääkaapin ovea tuskin uskaltaa avata kun tulee ruoka niskaan. Joka kuukausi yrittää laskuttaa minua ruuasta. Ja aina olen yhtä sanaton enkä tajua sanoa, että jos hän ei ole huomannut niin olen ostanut koko ajan oman ruokani. Kun käyn kaupassakin niin erottelen hihnalle ruokamme ja maksan kummankin ruuat omilla rahoillamme. Ei oo sytyttänyt sitten miksi jääkaapissa esim on kaksi kurkkua tai kaksi pussia tomaatteja ym? Hemmetti kun mä oon hidas itteni puolustamisessa!ärsyttää!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

J Ä T Ä   S E !!!!!

Vierailija
22/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä niin hyvää näet tuollaisessa ihmisessä, että siedät häntä samassa taloudessa?  Tämän täytyy olla provo.  Olisi uskomatonta, että noin typerää naista olisi olemassakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:05"]

Sitä vaan ihmettelen että mistä te naiset aina niitä miehiänne löydättekin? Samaan aikaan ihan kunnolliset ja fiksut miehet joutuvat kärvistelemään pillunpuutteessa.

[/quote]

Sen takia, että mies voi olla kunnollinen muttei fiksu, jos päälimmäinen asia mielessä on pillun puute. Eli itseään toteuttava noidankehä. Joku filosofoi joskus: saat sen mistä luovut. Eli kannattaisko etsiä naista eikä pillua. 

Vierailija
24/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokrasopimus teidän molempien nimissä vai vain sinun, ap?

Tuo on kriittisin kohta sinun kannaltasi tällä hetkellä, nimittäin kannattaisi erota kiireesti.

Vierailija
25/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:31"]

Sitä vaan ihmettelen että mistä te naiset aina niitä miehiänne löydättekin? Samaan aikaan ihan kunnolliset ja fiksut miehet joutuvat kärvistelemään pillunpuutteessa.

[/quote]

Sen takia, että mies voi olla kunnollinen muttei fiksu, jos päälimmäinen asia mielessä on pillun puute. Eli itseään toteuttava noidankehä. Joku filosofoi joskus: saat sen mistä luovut. Eli kannattaisko etsiä naista eikä pillua. 

[/quote]

Siis meinaat että ns. naisen kanssa voisi jakaa jotain henkistä yhteyttä? Ei tule tapahtumaan.

Vierailija
26/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:16"]

Ottakaapa käyttöön ruutuvihko, johon kirjaatte kaikki laskut ja ostokset ja kuka on minkäkin maksanut. Kuukausittain tsekkaatte sitten miten maksuvastuu jakautunut.

[/quote]

Ap joutuu sen ruutuvihon maksamaan.

[/quote]

On se silti tosi pieni investointi omaan tulevaisuuteen. Siitä vihkosta voi sitten näyttä miehelle miehen tulot ja miehen kulut ja ap:n tulot ja ap:n maksamat jutut. Lisäksi voi tehdä vertailevan laskelman, miten miehen kuukausi olisi mennyt yhden hengen taloudessa.

Ap, ymmärsinkö oikein, että mies haluaa omiin vapaaehtoisiin kuluihinsa tuon toimeentulotuen säästää ja että kaikki pakolliset olisi sitten rahoitettu jostain muualta? Paljonko olisi kohtuullista, että sinulle jäisi säästöön työssäkäyvänä = minkä verran yli tuon toimeentulotuen ja katso että se myös jää tai vaadi miestä maksamaan teidän kuluja vastaavasti.

Toisaalta, en jaksaisi vaivautua noin paljon vaan todennäköisesti avaisin oven ja se lähtee ulos, joka on tullut kämppään viimeisenä tai ei pysty sitä yksin pitämään.

Vierailija
27/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:18"]

Ystäväni esitteli tämän aarteen. Mistä sitten selvisikin minulle, että hän viilaa linssiin kaikkia. Lisäksi on patologinen valehtelija. Häntä ei oikeasti taida tuntea kukaan. Mielinkielin muiden seurassa ja kotona sitten tätä kiristämistä ja mä vakuuttelen itselleni, että kyllä se rakastaa minua. Ap

[/quote]

Ootko ollut joskus ilkeä ystävällesi?

Vierailija
28/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]Laskuta vuokrasta. Ansaitset parempaa! [/quote] Hänelle pitää kuulemma jäädä yksinasuvan toimeentulotuen verran kuussa. Ei maksa siksi vuokraa. Itseasiassa jos hänelle tulee normin ylittäviä kuluja niin minä olen velvollinen maksamaan hänelle. Ap [/quote] Ja sä maksat mukisematta ja valitat täällä? Ei se oo tyhmä se mies joka vaatii vaan sä jos tottelet. Säälittää kaikki parisuhteessa elävät hyvää hyvyyttään hyväksikäyttäjää elättävät sinisilmäiset ihmiset. Omassakin kaveripiirissä ollut tuollaista mutta vielä törkeämpää sillä toisella ei ollut edes tukia koska oli ulkomaalainen opiskelija Suomessa. Lopeta se elättäminen tai kadut myöhemmin! Et ole miehesi äiti. Tottakai ymmärrän, että elämässä voi tulla työttömyysjaksoja, mutta ei silloinkaan ole toisella omat rahat ja työssä käyvän rahat yhteisiä ellei yhdessä niin sovita.

[/quote]Sori, tästä sivusta on huomautettava, että ei se ihan niinkään ole, että "ei se ole tyhmä joka pyytää" tai vaatii, vaan se joka suostuu. Ihmisen pitäisi pystyä itse laittamaan itselleen rajat. Ei voi olla niin, että muut joutuvat aikuisen ihmisen laiskuudelle/röyhkeydelle/itsekkyydelle jne. asettamaan rajat. Tietysti viime kädessä poliisi ja oikeuslaitos tekee sen, mutta kyllä perusoletus on, että aikuinen ihminen osaa suurin piirtein asiallisesti kohdella muita ihmisiä.

Vierailija
29/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:31"]

[/quote]

[/quote]

Siis meinaat että ns. naisen kanssa voisi jakaa jotain henkistä yhteyttä? Ei tule tapahtumaan.

[/quote]

No jos sulla on joku vaurio tai vamma niin ei kai sitten. Toisaalta jotkut naiset on hirveän empaattisia ja osaavat suhtautua aika hyvin myös poikkeaviin, joten siinä mielessä jotain yhteyttä voisi kyllä syntyä. 

Vierailija
30/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUA KÄYTETÄÄN HYVÄKSI. SINUA KÄYTETÄÄN HYVÄKSI. ELÄTÄT LOISIHMISTÄ. ELÄTÄT LOISIHMISTÄ. 

Vierailija
31/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]Laskuta vuokrasta. Ansaitset parempaa!
[/quote]

Hänelle pitää kuulemma jäädä yksinasuvan toimeentulotuen verran kuussa. Ei maksa siksi vuokraa. Itseasiassa jos hänelle tulee normin ylittäviä kuluja niin minä olen velvollinen maksamaan hänelle.
Ap
[/quote]

Ei voi olla totta. Mies pihalle
Kerro mitä normien mukaa sillä tt osuudella maksetaan. Kaikki

Vierailija
32/32 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mistä noin "munattomia" ämmiä piisaa?