Työttömän miehen pihtailu rahassa.
Minä maksan vuokran, vakuutuksen, sähkön ja ostan ruokaa 200-300e:lla kuukaudessa. Työmarkkinatuella ja pimeillä hommilla elävä mieheni laahaa kotiin työttömien ruokajakelusta kotiin ruokakasseja niin että pakkaset on kanteen asti täynnä tavaraa ja jääkaapin ovea tuskin uskaltaa avata kun tulee ruoka niskaan. Joka kuukausi yrittää laskuttaa minua ruuasta. Ja aina olen yhtä sanaton enkä tajua sanoa, että jos hän ei ole huomannut niin olen ostanut koko ajan oman ruokani. Kun käyn kaupassakin niin erottelen hihnalle ruokamme ja maksan kummankin ruuat omilla rahoillamme. Ei oo sytyttänyt sitten miksi jääkaapissa esim on kaksi kurkkua tai kaksi pussia tomaatteja ym? Hemmetti kun mä oon hidas itteni puolustamisessa!ärsyttää!
Kommentit (32)
Mahdat olla lihava jos tuollaisella summalla mätät yksin!
Laskuta vuokrasta. Ansaitset parempaa!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:59"]Mahdat olla lihava jos tuollaisella summalla mätät yksin!
[/quote]
Tai sit olisko niin et kunnon ruoka maksaa ja mies kyllä syö sujuvasti minun valmistamaa ruokaa. Silloin hänellä ei ole mitään kulujako juttuja mielessä.
Ap
Sitä vaan ihmettelen että mistä te naiset aina niitä miehiänne löydättekin? Samaan aikaan ihan kunnolliset ja fiksut miehet joutuvat kärvistelemään pillunpuutteessa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]Laskuta vuokrasta. Ansaitset parempaa!
[/quote]
Hänelle pitää kuulemma jäädä yksinasuvan toimeentulotuen verran kuussa. Ei maksa siksi vuokraa. Itseasiassa jos hänelle tulee normin ylittäviä kuluja niin minä olen velvollinen maksamaan hänelle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]Laskuta vuokrasta. Ansaitset parempaa! [/quote] Hänelle pitää kuulemma jäädä yksinasuvan toimeentulotuen verran kuussa. Ei maksa siksi vuokraa. Itseasiassa jos hänelle tulee normin ylittäviä kuluja niin minä olen velvollinen maksamaan hänelle. Ap
[/quote]
JOs tämä ei ole provo ni äijä ulos välittömästi. Tuo hänen selityksensä on täyttä tuubaa. Nyt rahahanat kiinni.
No kylläpä oot tyhmä, pidä puolesi!!!
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]Laskuta vuokrasta. Ansaitset parempaa! [/quote] Hänelle pitää kuulemma jäädä yksinasuvan toimeentulotuen verran kuussa. Ei maksa siksi vuokraa. Itseasiassa jos hänelle tulee normin ylittäviä kuluja niin minä olen velvollinen maksamaan hänelle. Ap
[/quote]
JOs tämä ei ole provo ni äijä ulos välittömästi. Tuo hänen selityksensä on täyttä tuubaa. Nyt rahahanat kiinni.
[/quote]
Ei ole. Tänään vaan taas itketään tätä kun tuli taas ajankohtaiseksi. En ole näin hulluun järjestelmään ikinä törmännyt ja välillä haukoo ihan henkeä että oikeestikko? Olen myös täysi idiootti kun tää toistuu joka ikinen kuukausi.
Ap
Mikä pitää sinut suhteessa ko. kaksilahkeisen kanssa?
Missäs olet ap tuollaiseen aarteeseen törmännyt?
Ottakaapa käyttöön ruutuvihko, johon kirjaatte kaikki laskut ja ostokset ja kuka on minkäkin maksanut. Kuukausittain tsekkaatte sitten miten maksuvastuu jakautunut.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:16"]
Ottakaapa käyttöön ruutuvihko, johon kirjaatte kaikki laskut ja ostokset ja kuka on minkäkin maksanut. Kuukausittain tsekkaatte sitten miten maksuvastuu jakautunut.
[/quote]
Ap joutuu sen ruutuvihon maksamaan.
Ystäväni esitteli tämän aarteen. Mistä sitten selvisikin minulle, että hän viilaa linssiin kaikkia. Lisäksi on patologinen valehtelija. Häntä ei oikeasti taida tuntea kukaan. Mielinkielin muiden seurassa ja kotona sitten tätä kiristämistä ja mä vakuuttelen itselleni, että kyllä se rakastaa minua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:16"]
[/quote]
Ap joutuu sen ruutuvihon maksamaan.
[/quote]
:D Kiitti. Tuli hymy! Kuitteja keräilen kyllä jo, mut kun niitä häviää. Täytyy skarpata.
Ap
Ei se rakasta sua, AP. Se vaan käyttää sua hyväksi. Laskuta siltä pakastimen vuokra. Etkä maksa sille mitään niistä ruokajakelusafkoista, käyttäköön mies ne ravinnokseen. Sillä käteen jäävällä osalla sen kuuluu maksaa omat safkansa ja laskunsa.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]Laskuta vuokrasta. Ansaitset parempaa!
[/quote]
Hänelle pitää kuulemma jäädä yksinasuvan toimeentulotuen verran kuussa. Ei maksa siksi vuokraa. Itseasiassa jos hänelle tulee normin ylittäviä kuluja niin minä olen velvollinen maksamaan hänelle.
Ap
[/quote]
Ja sä maksat mukisematta ja valitat täällä? Ei se oo tyhmä se mies joka vaatii vaan sä jos tottelet. Säälittää kaikki parisuhteessa elävät hyvää hyvyyttään hyväksikäyttäjää elättävät sinisilmäiset ihmiset. Omassakin kaveripiirissä ollut tuollaista mutta vielä törkeämpää sillä toisella ei ollut edes tukia koska oli ulkomaalainen opiskelija Suomessa. Lopeta se elättäminen tai kadut myöhemmin! Et ole miehesi äiti. Tottakai ymmärrän, että elämässä voi tulla työttömyysjaksoja, mutta ei silloinkaan ole toisella omat rahat ja työssä käyvän rahat yhteisiä ellei yhdessä niin sovita.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:05"]
Sitä vaan ihmettelen että mistä te naiset aina niitä miehiänne löydättekin? Samaan aikaan ihan kunnolliset ja fiksut miehet joutuvat kärvistelemään pillunpuutteessa.
[/quote]
Aivan, ja kunnollinen ja fiksu mies puhuu naisesta "pilluna"?
Ap, mene jo puhumaan miehelle ja tule raportoimaan, syntyikö valaistumista.
Luuleeko se jotenkin diilaavansa sulle sitä avustusruokaa ja sun pitäisi sitten ostaa sitä siltä??