Miksi tykkään alistumisesta?
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:01"]
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:57"] Sitä kanssa oon miettinyt että olenko syntynyt tällaiseksi, koska mulla oli alistumiskuvitelmia jo lapsena. En tietenkään tajunnut niitä seksuaalisina silloin. Onko tämä siis jonkin verran samankaltainen suuntautuminen kuin homous/lesbous? Harrastan kyllä myös "tavallista seksiä", mutta tuskin olen tyydyttänyt itseäni kertaakaan ilman alistumisfantasioita. -ap [/quote] Itsellä täysin sama juttu. Naapurin tytön kanssa leikittiin sidontaleikkejä joissa ei ollut mitään seksiin liittyvää alle kouluikäisenä. Nyt on sidonnassa seksi vahvasti mukana. [/quote] Hauska kuulla ja kiva että olet löytänyt sopivan kumppanin. Oliko sun lapsuudessa jotain erikoista mainitsemisen arvoista muuten?
[/quote]
Ihan normaali lapsuus kaikin puolin oli.
Mutta oi sitä onnea kun pyysin tyttöystävääni (nyk. vaimo) ekaa kertaa sitomaan minut. Pienen epäröinnin jälkeen hän sitoi toisen ranteen sängynpäätyyn -tiukasti mutta hellästi. Sitten toisenkin ja ensimmäistä kertaa olin täydellisesti hänen vallassaan! Nilkat vielä ja siinä oltiin. Pelotti hiukan ja penis oli kivikovana....
Up ;) -ap