Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tykkään alistumisesta?

Vierailija
18.07.2015 |

Onko mulla joku trauma?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up ;) -ap

Vierailija
22/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:01"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:57"] Sitä kanssa oon miettinyt että olenko syntynyt tällaiseksi, koska mulla oli alistumiskuvitelmia jo lapsena. En tietenkään tajunnut niitä seksuaalisina silloin. Onko tämä siis jonkin verran samankaltainen suuntautuminen kuin homous/lesbous? Harrastan kyllä myös "tavallista seksiä", mutta tuskin olen tyydyttänyt itseäni kertaakaan ilman alistumisfantasioita. -ap [/quote] Itsellä täysin sama juttu. Naapurin tytön kanssa leikittiin sidontaleikkejä joissa ei ollut mitään seksiin liittyvää alle kouluikäisenä. Nyt on sidonnassa seksi vahvasti mukana. [/quote] Hauska kuulla ja kiva että olet löytänyt sopivan kumppanin. Oliko sun lapsuudessa jotain erikoista mainitsemisen arvoista muuten?

[/quote]

Ihan normaali lapsuus kaikin puolin oli.

Mutta oi sitä onnea kun pyysin tyttöystävääni (nyk. vaimo) ekaa kertaa sitomaan minut. Pienen epäröinnin jälkeen hän sitoi toisen ranteen sängynpäätyyn -tiukasti mutta hellästi. Sitten toisenkin ja ensimmäistä kertaa olin täydellisesti hänen vallassaan! Nilkat vielä ja siinä oltiin. Pelotti hiukan ja penis oli kivikovana....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi