Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tykkään alistumisesta?

Vierailija
18.07.2015 |

Onko mulla joku trauma?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä olen vahva nainen. En erityisemmin miehiä kunnioita ja pidän henkisesti miehiä heikkoina. Sitten kun tulee mies joka sanoo et ämmä on hiljaa ja ottaa tukasta kunnolla kiinni ja käskee niin mä oon onnessani et hetken on edes YKSI mies jota voin haluta.

Vierailija
2/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:07"]

Koska mä olen vahva nainen. En erityisemmin miehiä kunnioita ja pidän henkisesti miehiä heikkoina. Sitten kun tulee mies joka sanoo et ämmä on hiljaa ja ottaa tukasta kunnolla kiinni ja käskee niin mä oon onnessani et hetken on edes YKSI mies jota voin haluta.

[/quote] Eli etsit sitä joukon kovinta "alfaa" ja pidät 95% miehiä täysin näkymättöminä. Evoluutio on tehnyt naisten luonnosta sairaita. Kaikki naiset elävät näiden viettien alla jos ei tietoisesti niin alitajuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et uskalla olla oma itsevarma ittes ja pyrit miellyttämään miehiä....toki tiedät varmaan ite paremmin...

Vierailija
4/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]Niin, en ainakaan muista että mua olisi esimerkiksi hyväksikäytetty lapsena. Mua ei kamalasti edes komennettu, olin helppo lapsi mutta tein mitä tahdoin yleensä ilman tiukkoja rajoja. Olisko tällaiset jäänyt sitten niitä rajoja vaille ja sitä haen? -ap
[/quote] ehkä haet rajoja..
.mutta hei camoon Pyrintö miellyttämään miehiä? Kielii heikosta itsetunnosta ainakin omasta mielestä....

Vierailija
5/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:07"]Koska mä olen vahva nainen. En erityisemmin miehiä kunnioita ja pidän henkisesti miehiä heikkoina. Sitten kun tulee mies joka sanoo et ämmä on hiljaa ja ottaa tukasta kunnolla kiinni ja käskee niin mä oon onnessani et hetken on edes YKSI mies jota voin haluta.
[/quote] joo ehkäpä tuossa on juuri se syy, ei osaa odottaa kaunista kohtelua, oman arvoista, rakkaus ja rakastaminen ei ehkä aivan tuota oo että netistä revitään ja alistetaan, eikä semmonen mies joka omaa naista rakastaa, niin ei se sitä halua alistaa, mee ihmeessä porisemaan jonkun kanssa, tiiä vaikka ai menisi tuo homma sinulle itselle, voin nimittäin oikein kuvitella sut seurustelevat oikein itsekkään narsisti äijän kanssa jatkossa ellet semmosen kanssa jo oo....kannattaa yrittää löytää yhteys omiin tunteisii ja siihen herkkään puoleen...

Vierailija
6/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:07"]Koska mä olen vahva nainen. En erityisemmin miehiä kunnioita ja pidän henkisesti miehiä heikkoina. Sitten kun tulee mies joka sanoo et ämmä on hiljaa ja ottaa tukasta kunnolla kiinni ja käskee niin mä oon onnessani et hetken on edes YKSI mies jota voin haluta.
[/quote] joo ehkäpä tuossa on juuri se syy, ei osaa odottaa kaunista kohtelua, oman arvoista, rakkaus ja rakastaminen ei ehkä aivan tuota oo että netistä revitään ja alistetaan, eikä semmonen mies joka omaa naista rakastaa, niin ei se sitä halua alistaa, mee ihmeessä porisemaan jonkun kanssa, tiiä vaikka ai menisi tuo homma sinulle itselle, voin nimittäin oikein kuvitella sut seurustelevat oikein itsekkään narsisti äijän kanssa jatkossa ellet semmosen kanssa jo oo....kannattaa yrittää löytää yhteys omiin tunteisii ja siihen herkkään puoleen...
[/quote] netistä *letistä*

Vierailija
7/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alistuminen sängyssä on vastapainoa muille elämän osa-alueille, joissa olen yksin isossa vastuussa ja päätöksen tekijänä. Rentouttavaa kun toinen ottaa joskus ohjat täysin.

Vierailija
8/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahmottelen alistumisen mielessäni yksinkertaisesti sukupuoli-roolien vahvistumiseksi seksuaalisena tarpeena, kun yhteiskunta ja parisuhde on tasavertaistunut sukupuolien välillä.
Itsekkin kiihotun kovasti seksin aikana mieheni käskevästä ja hellän dominoivasta asenteesta, paradoksaalisesti tunnen olevani turvassa miehen ollessa minua voimakkaampi ja näyttäessään sen minulle.
Luonnollisesti hän ei koskaan satuttaisi minua, vaikka kiihottuessani kivun sietokykyni nousee ja saan kovista otteista nautintoa.
En kuitenkaan usko alistumiseni olevan fetissi vaan luonnollinen osa omaa seksuaalisuuttani.

Vierailija
9/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:07"]

[/quote] Eli etsit sitä joukon kovinta "alfaa" ja pidät 95% miehiä täysin näkymättöminä. Evoluutio on tehnyt naisten luonnosta sairaita. Kaikki naiset elävät näiden viettien alla jos ei tietoisesti niin alitajuisesti.
[/quote]

Näin on. Tää alfanaaras haluaa alfauroksen. Mulla on sitten alfauros. Se määrää ja sillä on viimeinen sana. Taistelen joka ikinen päivä sen kanssa tilasta. Sängyssä annan sen taistelematta.

Vierailija
10/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:33"]

Onko mulla joku trauma?

[/quote]

Koska pakoilet vastuuta.

Vierailija
11/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]

Niin, en ainakaan muista että mua olisi esimerkiksi hyväksikäytetty lapsena. Mua ei kamalasti edes komennettu, olin helppo lapsi mutta tein mitä tahdoin yleensä ilman tiukkoja rajoja. Olisko tällaiset jäänyt sitten niitä rajoja vaille ja sitä haen? -ap

[/quote]

Ei leikkeihin ole syynä mitkään traumat tai ikävät asiat ylipäätään. Me harrastetaan toisinaan komentelua. Ei nimitetä sitä alistamiseksi. Harmi vain että muija haluaa melkein aina olla komenneltava. Siinä on omat kiksinsä antautua toisen käsittelyyn.

Etukäteen on sovittu vähän rajoja ettei mene överiksi. Ihan kivaa.

Vierailija
12/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tiedät, että mistä miehet pitää, fiksu likka.

Vierailija
13/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Because baby you were born that way.

Vierailija
14/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään, eikä tilanteen tarvii olla ees seksuaalinen, mut jos vanhempi mies on tilanteessa jotenkin mun yläpuolella (tarkotan roolin kannalta) ja komentaa tai vaikka kehuu alentavasti (esim tytötellen, vähäku jotain koiraa) ni oon heti ihan kuumana

Vierailija
15/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet nainen ja tarkoitettu palvelemaan miehiä

Vierailija
16/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kanssa oon miettinyt että olenko syntynyt tällaiseksi, koska mulla oli alistumiskuvitelmia jo lapsena. En tietenkään tajunnut niitä seksuaalisina silloin. Onko tämä siis jonkin verran samankaltainen suuntautuminen kuin homous/lesbous? Harrastan kyllä myös "tavallista seksiä", mutta tuskin olen tyydyttänyt itseäni kertaakaan ilman alistumisfantasioita. -ap

Vierailija
17/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:57"]

Sitä kanssa oon miettinyt että olenko syntynyt tällaiseksi, koska mulla oli alistumiskuvitelmia jo lapsena. En tietenkään tajunnut niitä seksuaalisina silloin. Onko tämä siis jonkin verran samankaltainen suuntautuminen kuin homous/lesbous? Harrastan kyllä myös "tavallista seksiä", mutta tuskin olen tyydyttänyt itseäni kertaakaan ilman alistumisfantasioita. -ap

[/quote]

Itsellä täysin sama juttu.

Naapurin tytön kanssa leikittiin sidontaleikkejä joissa ei ollut mitään seksiin liittyvää alle kouluikäisenä.

Nyt on sidonnassa seksi vahvasti mukana.

Vierailija
18/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ainakaan muista että mua olisi esimerkiksi hyväksikäytetty lapsena. Mua ei kamalasti edes komennettu, olin helppo lapsi mutta tein mitä tahdoin yleensä ilman tiukkoja rajoja. Olisko tällaiset jäänyt sitten niitä rajoja vaille ja sitä haen? -ap

Vierailija
19/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:59"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:57"]

[/quote]

Itsellä täysin sama juttu.

Naapurin tytön kanssa leikittiin sidontaleikkejä joissa ei ollut mitään seksiin liittyvää alle kouluikäisenä.

Nyt on sidonnassa seksi vahvasti mukana.
[/quote]

Hauska kuulla ja kiva että olet löytänyt sopivan kumppanin.
Oliko sun lapsuudessa jotain erikoista mainitsemisen arvoista muuten?

Vierailija
20/22 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan tykkää. Se on oma piirre vähän kuin vaikka joku nahkafetissi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän