Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskin haluaa tuntea itsensä halutuksi

Vierailija
18.07.2015 |

Ei se riitä että kelpaat jollekin ns. perheenisämateriaalina, sellaisena tyyppinä jonka kanssa on kiva ja turvallista olla. Ja ei tietenkään haittaa sekään että miehellä on hyvä työ ja rahaa omakotitaloon. Usein miehiä lohdutetaan sillä, että alkaavat kyllä jossain vaiheessa kelpaamaan tai että ovat aviomiesmateriaalia vaikkei kukaan huolikaan baarista mukaan.

Ihan vitun sama se on. Pikemminkin se on sellainen puukko miehen selkään, kun paljastuu jossain vaiheessa, että kyllä sillä naisella on normaali, ehkäpä jopa hyvin voimakas seksivietti, mutta se ei vain kohdistu sinuun. Et kelvannut lukioiässä kellekään. Olit liian ujo ja nössö. No arvaapa mitä? Ne syyt miksi et silloin kelvannut eivät ole kadonneet mihinkään, naiset vaan eivät tietyssä iässä enää välttämättä vaadi, että mies olisi kiihottava ja aiheuttaisi suuria romanttisia tunteita. Olet edelleen seksuaalisesti yhtä epäkiinnostava ja tulet sen huomaamaan kyllä ennemmin tai myöhemmin, sillä ei nainen aio koko loppuikäänsä olla ilman hyvää seksiä, luultavasti enintään siihen asti että lapset ovat täysi-ikäisiä.

Ei se lohduta miestä mitenkään, että hän kelpaa perheenisämateriaalina, muttei rakastajana. Naisillekin se olisi painajainen jos mies esim. pitäisi häntä rumana, mutta veisi vihille koska tästä tulisi hyvä äiti. Se on vain entistä kovempi isku vasten kasvoja, kun mies on saanut naisen joka "rakastaa häntä", mutta liitossa ei ole seksiä. Mies tajuaa tällöin, että iän myötä kohonnut markkina-arvo olisi kannattanut käyttää irtoseksin metsästämiseen epätoivoisilta naisilta, vaikkei nyt joka viikonloppu kukaan varmasti lähtisikään mukaan. Parempi sekin on kuin harrastaa harvoin seksiä vaimon kanssa, joka ei sua ole koskaan himoinnut alunperinkään.

Romuttaa vain miehen itsetunnon rippeetkin tuollainen tilanne.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:24"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:05"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 16:53"]

Mutta jos olet epävarma ja traumatisoitunut mies, naiset ei koskaan edes kävele sun ovesta sisään nähdäkseen miten siistissä kunnossa sun kämppä on.

[/quote]

Ja kuinka isot markkinat epävarmoilla traumatisoituineilla naisilla on?

Teilläkin lassukoilla on tapana pilkata teidät sivustoilla naisia, jotka on raiskattu lapsina, te nauratte naisille yhdessä, joita on hakattu lapsina. Pahimmat teistä miettivät yhdessä miten tuollaisia naisia voisi kiduttaa lisää.

Teidän mielestä on hauskaa pilkata naisia, joilla BPD, eli epävakaa pers.häiriö, paniikkihäiriö, skitsofrenia jne. 

Joten katsotaan sitten, kun teille naisten mt-ongelmat on muutakin kuin pilkkaamisen ja naurun aihe. En edes ymmärrä miten kehtaatte valittaa siitä, ettei naiset huoli epävarmoja miehiä, kun itse systemaattisesti poistatte ihmisarvon naisilta, jotka ovat kokeneet traumaattisia asioita ja naisilta, joilla on mielenterveyden ongelmia.

[/quote]

Mene nyt jo imasemaan jotain lassukkaa jos ne noin paljon kiinnostaa. Surkeaa, raukkamaista käytöstä vetää täällä lassukkakortti, kun täällä puhutaan vakavasta aiheesta, siitä että moni mies ei saa seksuaalista ihailua osakseen ja joutuu parisuhteeseen joka on siltä osin lähinnä huijausta. Jos sulla ei ole myötätuntoa tällaisia miehiä kohtaan, niin kannattaa varmaan hakea apua jostain. Kylmyys ei ole ihan tervettä.

[/quote]

Hahhahahah :D surkein väistely ikinä! Ja aika kummallista, että ah niin rationaaliset miehet alkavat aina selittää tunteista, kun argumentit loppuvat, ihan surkeaa, raukkamaista ja myötätuntoa ihan vaaditaan, voi kyynel!

Kommentoi tuota itse asiaa, eli teidän tarvetta pilkata naisia, joilla on mt-ongelmia samaan aikaan, kun vingutte siitä miten ongelmaisia miehiä ei huolita.

Totuus on se, että teidän itsesäälit ja muut paskajutut niin kuin fantasiat naisten helposta elämästä on ihan sitä itseään. 
[/quote]
Mutta naisethan tiedämme sen tosiasian että nainen toimii järjellä ja mies tunteella. Kaljaräkälät on täynnä miehiä joilla on niiiiiin paha olla tuntuu niin pahalta ja ota kaljaa niin tulee parempi mieli. Ja tuo valitus että mies tulee huijatuksi naimisiin naisen kanssa joka ei edes halua häntä mutta halusi lapset ja perheen kertoo nimenomaan nainen järjestä ja miehen elämisestä sen mukaan miltä tuntuu.
[/quote]

Parisuhteen pitäisi perustua nimenomaan tunteeseen ja rehellisyyteen, ei aiihen millaisia etuja toisesta saa revittyä irti.

Pillu ei ole ihmisoikeus, mutta ei ole perhe ja parisuhdekaan.

Vierailija
2/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikinen mies, joka miettii parisuhteita/seksiä markkina-arvon kautta on arvoton paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:27"]Jokaikinen mies, joka miettii parisuhteita/seksiä markkina-arvon kautta on arvoton paska.
[/quote]
Silloinhan se on juuri nainen joka miettii, jos miehen rooli on vain olla perheenisä, joka ei ole edes seksuaaliseati naiselle mieleen.

Vierailija
4/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:27"]

Jokaikinen mies, joka miettii parisuhteita/seksiä markkina-arvon kautta on arvoton paska.

[/quote]

Samalla tavalla nainen joka menee "ihan OK"-miehen kanssa kimppaan on huoraakin alhaisempi vitunkantoteline.

Vierailija
5/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heko heko :D Kyllä mahtaa teitä tähän ketjuun kirjoittavia luuserimiehiä ahdistaa, kun ette kelpaa edes seksiin. Siis perustarve ja toiminto! Ja siihenkin olette liian rumia, tylsiä ja kelpaamattomia...

Vierailija
6/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:01"]

Heko heko :D Kyllä mahtaa teitä tähän ketjuun kirjoittavia luuserimiehiä ahdistaa, kun ette kelpaa edes seksiin. Siis perustarve ja toiminto! Ja siihenkin olette liian rumia, tylsiä ja kelpaamattomia...

[/quote]

Niin, poikamiehenä kelpasin kymmenille naisille seksiin ja parille vähän pidempäänkin juttuun. Toisen kanssa homma jäi auki kun hän hän lähti vaihtoon ja sinä aikana tuli törmättyä tähän jolle olen ilmeisesti "ihan OK". Tuossa kevättalvella tuli törmättyä duunikuvioissa tähän vaihtoon lähteneeseen ja kaffitauolla oli puolin ja toisin niin suoraa puhetta, että tuskin olisin hänelle ollut "ihan OK" vaan vähän muutakin.

Joten kysymys kuuluu: miksi naiset menee kimppaan sellaisten miesten kanssa, joihin eivät kuitenkaan tunne seksuaalista vetoa?

Vierailija
7/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Täytyy olla jo todella kurja elämä kun tuollaisella tulet vitsailemaan.

Vierailija
8/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olet epävarma ja traumatisoitunut mies, naiset ei koskaan edes kävele sun ovesta sisään nähdäkseen miten siistissä kunnossa sun kämppä on.

[/quote]

Teilläkin lassukoilla on tapana pilkata teidät sivustoilla naisia, jotka on raiskattu lapsina, te nauratte naisille yhdessä, joita on hakattu lapsina. Pahimmat teistä miettivät yhdessä miten tuollaisia naisia voisi kiduttaa lisää.

Teidän mielestä on hauskaa pilkata naisia, joilla BPD, eli epävakaa pers.häiriö, paniikkihäiriö, skitsofrenia jne. 

Joten katsotaan sitten, kun teille naisten mt-ongelmat on muutakin kuin pilkkaamisen ja naurun aihe. En edes ymmärrä miten kehtaatte valittaa siitä, ettei naiset huoli epävarmoja miehiä, kun itse systemaattisesti poistatte ihmisarvon naisilta, jotka ovat kokeneet traumaattisia asioita ja naisilta, joilla on mielenterveyden ongelmia.

[/quote]

Se on vainoharhaista ja vähän noloakin kun vedetään nämä lassukkajutut esille heti, jos joku mies ei olekaan sellainen hiljainen kärsijä vaan puhuu siitä ettei miehilläkään aina ole helppoa.

Vierailija
9/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Voi ahdistaakin, mutta mä en sentään ole niin alas vajonnut että arvottaisin ihmisiä luusereiksi ja onnistujiksi sen mukaan, kuka saa seksiä ja kuka ei.

Vierailija
10/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

Mun elämä on aivan loistavaa!

Ihmetyttää vaan se, että ulisette vaikka voisitte tietoisesti kehittää sex appealianne. Mies kun voi nousta pelkkien lihastenkin avulla jo suurinpiirtein siitä surkeasta 5 sinne 8.

Vierailija
11/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:29"]

[/quote]

[/quote]

Se on vainoharhaista ja vähän noloakin kun vedetään nämä lassukkajutut esille heti, jos joku mies ei olekaan sellainen hiljainen kärsijä vaan puhuu siitä ettei miehilläkään aina ole helppoa.

[/quote]

Tasa-arvonaiset muka huolissaan siitä, että miehillä on ahtaat rooliodotukset, mutta itse ovat heti haukkumassa jos mies valittaa, vaikka he itse ja suuri osa naisista valittavat jatkuvasti.

Vierailija
12/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:33"]

[/quote]

Voi ahdistaakin, mutta mä en sentään ole niin alas vajonnut että arvottaisin ihmisiä luusereiksi ja onnistujiksi sen mukaan, kuka saa seksiä ja kuka ei.

[/quote]

Niin, mutta se lassukkamiehethän teette sitä 247 naisia kohtaan. Ei ole kerta tai toinenkaan kun tällä palstalla te riehutte ja lutkittelette, huorittelette tai muuten syyllistätte naisia normaalista seksikäyttäytymisestä. Se jos mikä tekee teidät luusereiksi kun puratte omaa katkeruuttanne muihin.

Jos ei saa edes pillua ei voi kun katsoa itse sinne peiliin ja alkaa parantamaan tasoaan.

Vierailija
13/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Et tiedäkään miten paljon.

Tuolla aikaisemmin oli lista ominaisuuksista ja itsensä kehittämisvaihtoehdoista, joilla olisi mahdollisuus sytyttää oivalluslamppu naisten pään yläpuolella. Ihan hyvä lista sinänsä, mutta kyllähän siinäkin hieman paistoi naaivi ajattelumalli siitä millä on oikeasti parinmuodostuksessa merkitystä. Itse olen huomannut näin keskivertotallaajamiehen näkökulmasta tärkeimmiksi itseluottamuksen, ainakin pienen määrän stereotypistä maskuliinisuutta ja sosiaalisuuden, joka ei katoa naisten seurassa.

Vierailija
14/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 18:40"]

Samalla tavalla nainen joka menee "ihan OK"-miehen kanssa kimppaan on huoraakin alhaisempi vitunkantoteline.

[/quote]

Mutta, mutta, onko pikkulassukoiden hamsteri ihan rikki nyt ...:)

Katsos, kun tehän olette tähän asti repineet perseenne niistä naisista, jotka nimenomaan haluavat vain niitä himottavia miehiä, ja ovat valmiita odottamaan sellaista. Hypergamiaa teidän mielestä.

Nytkö sitten naiset on paskavittuja, jos huolivatkin sen ihan ok miehen itselleen, vaikka aikaisemmin ne oli paskavittuja, jos eivät huolineet sitä ok miestä.

Voisitte yrittää päättää miten tämäkin asia nyt menee. Taitaa olla niin, että lassukoiden alhainen äo estää täysin loogisen päättelyn ja tuloksena on vain loputon pitkä aivopieru nimeltään lassukkuus.

Vierailija
15/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:25"]

[/quote]

[/quote]

Mun elämä on aivan loistavaa!

Ihmetyttää vaan se, että ulisette vaikka voisitte tietoisesti kehittää sex appealianne. Mies kun voi nousta pelkkien lihastenkin avulla jo suurinpiirtein siitä surkeasta 5 sinne 8.

[/quote]

Usko pois mä olen tehnyt enemmän kuin varmaan yksikään täällä pyörivä nainen sex appealini eteen ja ihan kohtalaista tulosta saanutkin aikaan. Mua vituttaa se teidän naisten kitinä siitä, että ei miehillä tässä mitään ongelmia ole, ihan niin kuin se olisi joku valinta tai vain työmäärästä kiinni, kuka nousee sinne alfaurosten kategoriaan. Ei vitussa ole. Mä kun joskus yksin sitä yritin, niin puskin vain päätäni seinään. Olin sellainen hiljainen, tarkoituksella etäisyyttä pitävä jätkä joka ei osannut muuten pitää puoliaan kuin kostamalla tai kiroamalla. Sitten kuin sain apua ja neuvoja siinä, miten oikeasti voin pitää puoleni sosiaalisissa tilanteissa ja ottaa tilani, aloin saada ihan oikeaa sosiaalista rohkeutta ja kohta naisetkin katsoivat mua ihan eri tavalla. 

Yrittämisen kanssa tuolla hommalla ei ole mitään tekemistä, kyse on siitä kuka saa hyvät ohjeet ja kuka ei. Jos olet syntyjäsi varustettu paskalla sosiaalisella älyllä ja lisäksi heikkoitsetuntoinen, ei hommasta vaan tulee paskaakaan omin avuin.

Vierailija
16/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin haluaa tuntea itsensä haluttavaksi... Vittu mitä paskaa.

No ota nainen, joka ei kelpaa  kellekään muulle, niin saat tuntea itsesi aivan varmasti halutuksi! Miksi se on TAAS naiseten syy, että sä et heitä kiinnosta, voi helvetti...

Jos sut saa se tuntemaan itsesi halutuksi, että nainen tulee tekemään aloitteen, niin vika on sinussa. Kunnon mies ei ruikuta, vaan ottaa sotanorsun ja kylpee tämän ihailussa.

Vierailija
17/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]

Niin, mutta se lassukkamiehethän teette sitä 247 naisia kohtaan. Ei ole kerta tai toinenkaan kun tällä palstalla te riehutte ja lutkittelette, huorittelette tai muuten syyllistätte naisia normaalista seksikäyttäytymisestä. Se jos mikä tekee teidät luusereiksi kun puratte omaa katkeruuttanne muihin.

Jos ei saa edes pillua ei voi kun katsoa itse sinne peiliin ja alkaa parantamaan tasoaan.

[/quote]

Voi vitun idiootti kun en kuulu noihin lassukoihin, joiden mielestä naisia voi huoritella jne. Vähän pienempi sieniannos ensi kerralla.

Tai ihan sama, sähän selvästi vaan haluat haastaa riitaa. Yritä nyt aikasi kuluksi vaikka keksiä miten pystyt potkaisemaan itseäsi perseeseen.

AP

Vierailija
18/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Voi vitun idiootti kun en kuulu noihin lassukoihin, joiden mielestä naisia voi huoritella jne. Vähän pienempi sieniannos ensi kerralla.

Tai ihan sama, sähän selvästi vaan haluat haastaa riitaa. Yritä nyt aikasi kuluksi vaikka keksiä miten pystyt potkaisemaan itseäsi perseeseen.

AP

[/quote]

Ei vitsit kun annat itsestäsi fiksun ja kypsän kuvan nimittelemällä totuuksia teille päin naamaa kirjoittavaa "vitun idiootiksi". Noh, annettakoon anteeksi. Joskus teidän defenssitkin tulevat alas ja sillon on sitä kovempi rysähdys mitä pahemmin tajuaa miten epäkelpo itse on ollut. Muutos on teidän vastuulla jos ei tuloksia synny.

Vierailija
19/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:44"]

Mieskin haluaa tuntea itsensä haluttavaksi... Vittu mitä paskaa.

No ota nainen, joka ei kelpaa  kellekään muulle, niin saat tuntea itsesi aivan varmasti halutuksi! Miksi se on TAAS naiseten syy, että sä et heitä kiinnosta, voi helvetti...

Jos sut saa se tuntemaan itsesi halutuksi, että nainen tulee tekemään aloitteen, niin vika on sinussa. Kunnon mies ei ruikuta, vaan ottaa sotanorsun ja kylpee tämän ihailussa.

[/quote]

Opettelepa vittu lukemaan. Kukaan ei ole sanonut että naisten pitäisi haluta erilaisia miehiä kuin nyt haluavat. Mutta paljon rehellisempiä pitäisi naisten olla asian suhteen. Parisuhde ei ole mikään ihmisoikeus, jonka nainen voi ottaa miten tahansa. Kyllä sen pitäisi aina perustua sille, että ollaan avoimia ja molemmat tietävät missä mennään.

AP

Vierailija
20/61 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 19:46"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

AP

[/quote]

Ei vitsit kun annat itsestäsi fiksun ja kypsän kuvan nimittelemällä totuuksia teille päin naamaa kirjoittavaa "vitun idiootiksi". Noh, annettakoon anteeksi. Joskus teidän defenssitkin tulevat alas ja sillon on sitä kovempi rysähdys mitä pahemmin tajuaa miten epäkelpo itse on ollut. Muutos on teidän vastuulla jos ei tuloksia synny.

[/quote]

Aika heikkoa tulla itkemään mun kielenkäytöstä kun itse ensin haukut lassukaksi ja mitä lie...

AP