mitä pidätte käsilaukussanne
Mulla siellä on puhelin, lompakko, huulirasva ja käsirasva, laturi, taskulamppu.
Kommentit (23)
Puhelin, kuulokkeet, laturi, minttupastilleja.
Lompakko, puhelin, kuulokkeet, pari sidettä varalta, avaimet, vesipullo, pieni taskulamppu, ja virkamerkki joskus, jos ei ole korussa tai paidassa kiinni.
Mä käytän usein reppua (joka muuten on palstalaisten inhoama Fjällrävenin Kånken), koska siellä kulkee mukana myös lastenhoidollisia tavaroita. Sieltä löytyy yleensä:
- kukkaro
- vesipullo
- nenäliinoja (kankaisia)
Pikkutaskusta
- puhelin
- linkkari
- huulirasvaa
- narua
- närästyslääkettä
- avaimet
(Sitten siellä on yleensä niitä lastenkamoja, kesto- ja kertakäyttövaippoja, villahousut, muovipussi likaiselle vaipalle, kosteuspyyhkeitä, harsoja, pyllypyyhe, sose, isomman ja pienemmän lapsen vaihtovaatteita.)
Lompakko, lääkkeet, peili, meikkejä, nenäliinoja, hanskat, muistivihkoja, kyniä, tampooneja, avaimet, tupakat, sakset, lusikka, vesipullo, suklaata, kampa, ponnareita, kynsiviila.. mun laukusta löytyy vähän mitä milloinkin, mutta tossa vakio sisältö. Sitten myös kannan laukussa yleensä sätkäpapereita, renniee ja puhtaita värkkejä kun ne on sellasii mitä joku on aina vailla.
Ei oo laukkua, mutta taskuissa on hyttysmyrkky, kännykkä, kuulokkeet, rahaa, nippusiteitä ja joskus jesaria
Av-trollien luonnospapereita ja mainoskyniä
Ei ole laukkua. Huulirasva, känny ja avaimet kulkee taskussa. Rahat kännykotelossa.
Puhelin, lompakko, kuulokkeet, huulirasva, kynsiviila, sytkäri ja pastilleja
Huulirasva,kolikoita,parkkilippuja,kuitteja,kuponkeja,penaali,huulipuna,karkkia,käsirasvaa,tamponeja,särkylääkettä,avaimet,varasukat,paperia,aurinkolasit,kuulokkeet...
Puhelin, avaimet, lompakko, bussikortti, meikkipussi, kuulokkeet, harja. Joskus myös laturi ja/tai jotain pientä evästä, kuten pähkinöitä.
Lompakkoa, puhelinta, kortsuja ja huulipunaa.
Avaimet, puhelin, lompakko, bussikortti, nenäliinoja, purkkaa, sytkäri ja meikkipussi (jossa yleensä ainakin huulirasva, käsidesi, hiuslenksu, särkylääke, puuteri ja huulipuna/-kiilto).
Kännykkä, lompakko, avaimet, bussikortti, nenäliinoja ja koirankakkapussit.
Lääkkeet. Ainut syy miksi mä raahaan koko väskyä. Vaikka ei se mikään naisten käsilaukku ole.
Minieväs, varapikkarit, vesipullo, aurinkohattu, terveysside 3kpl, ponnareita ja hiusharja, muovipusseja, lapsuuden lempilelu, kissankeksejä, panta, hihna, kännykkä, lompakko ja vaikka mitä!
Lompakko, avaimet, pieneen tilaan menevä kestokassi, buranaa, laastareita, insuliinikynä, palasokeria ja suklaapatukka.
Taskumatti, pillereitä, tupakkaa ja liukuvoidetta.
Lompakko, avaimet, puhelin, puhelimen laturi, käsidesi, pari Savettia, aurinkolasit, sateenvarjo, pieni meikkipussi, silmätipat, huulirasva, pari nenäliinaa, pari pumpulipuikkoa, pari tamponia ja pikkuhousunsuojaa, 1 erillispakattu maski, kankainen kauppakassi, pieni muovipussi, minikokoinen käsirasva, taskukokoinen kalenteri.
Kukkaro, puhelin, nenäliinoja, purkkaa, avaimet, vaippoja, kuivaevästä, vesipullo, buranaa, huulirasva, kuukautisside, kynä, pikkuvihko, harja ja ponnari. Noi siis ne vakiot ja sit tarpeen mukaan lisäilen mitä tarvii tai jos oon yksin liikenteessä, niin otan pikkulaukkuun vaan kännykän, kukkaron ja avaimet.