Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen teki aloitteen kaupassa

Vierailija
10.07.2015 |

Ei vilkaissut minua kertaakaan, mutta jäi tyhjällä käytävällä pyörimään siinä minun kohdalla ikään kuin etsisi/odottaisi jotain. En kuitenkaan tehnyt mitään, eli annoin hänelle pakit. Säälittäviä nuo naisten iskuyritykset.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit että se oli iskuyritys?

Vierailija
2/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen naisten "aloite", joka naamioidaan joksikin muuksi, jottei vaikuttaisi "tyrkyltä". Se odotti vain että minä alan puhumaan sille. Olisi voinut edes vähän katsekontaktia ottaa. En jaksa tuollaisia ujostelijoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan järkevä nainen jaksa tollasta itsestään liikoja ajattelevaa miestä.

Vierailija
4/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit voinut siirtyä siitä tonnikalapurkkien edestä!!

Vierailija
5/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoit pakit vaikka nainen ei kertaakaan edes katsonut sinuun...? :-D

Vierailija
6/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kauheeta kun nainen ei voi edes kaupassa käydä rauhassa kun joku urpo luulee että mimmi iskemässä sitä :D Kovat on luulot pojalla itsestään xD

Vierailija
7/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta oletko vähän tyhmä?

Vierailija
8/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit varmaan minut kaupassa pyörimässä. Varmaan huomasit, kuinka pahasti mulkaisin sinua, kun jäit norkoilemaan siihen lähettyville ja peitit näkyvyyden muille käytäville. 

Minulla oli mehuhylly hukassa. Joku yli-innokas on ruvennut taas sisustamaan mun vakikauppaani. 

En kaipaa ketään kaltaistasi perskärpästä iholleni, kun olen kaupoilla. Mulla on kotona ukko ja seitsemän alle kouluikäistä mukulaa, ettäs tiedät. 

Vierailija
9/9 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on yritetty iskeä monta kertaa kaupassa ja miehet ovat olleet varmasti ihan mukavia ja rentoja tyyppejä, mutta olen naimisissa ja en tarvitse miesseuraa tällä hetkellä. Edes lapsieni mukana olo ei vähennä miesten vilkuilua ja kassajonossa jutustelua. Mukavahan se on tietenkin miesten kanssa höpöttää, en minä sitä pahakseni pistä. :)