NYT puhuu Pohjonen!
Nyt puhuu Pohjonen! Annetaan miehen kertoa tuntemuksistaan http://www.iltalehti.fi/viihde/2015071820056226_vi.shtml
mies
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:03"]
Mika:
Olen edelleen laihiksella. En ole maistanut burgeria. No vähän siis raotin, mutta vain nähdäkseni mitä siellä on täytteenä.
[/quote]
Itteäkin nauratti, että superläski ihastuu burgeriin... Toivottavasti mies ottaa burger-sukunimen.
Toisena naisena vituttaisi, jos mies on luvannnut maat ja mannut ja rakastavansa ja käryn,läydessä kieltää suhteen julkisesti lehdissä. Tulisi vähän hyväksokäytetty olo. Miksi Mika ri ole mies isolla ämmällä ja tunnusta, että on rakastunut toiseen
En koko aiheesta mittää tiiä, mutta oikeesti Ulla Burger? Jo on miehelle nimi lätkästy! Vaan ei ykskään Burso voi olla läpeensä paha.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:03"]
Mika:
Olen edelleen laihiksella. En ole maistanut burgeria. No vähän siis raotin, mutta vain nähdäkseni mitä siellä on täytteenä.
[/quote]
: D, lisää näitä! Minusta tämä triangelidraama on aivan mahtavaa kesäviihdettä, mitä rutajatte, ettei muka kiinnosta. Mua ainakin kiinnostaa, ihanaa!
Melkonen kuningas toi Mika :)
Odottakaa vain, niin kohta lusikkansa työntää soppaan joku kolmiodraamojen asiantuntija, joka selittää, miten paljon jokaiseen sattuu, kun julkisuudessa puidaan tätä avoeroa! Ettäs kehtaavat, aikuiset ihmiset. Likapyykit pestään yleensä kotona, ei juorulehtien palstoilla. Kenenkään arvostus ei tuosta nouse, pikemminkin laskee vauhdikkaasti.
Oli kuulemma tangokunkku aikoihin kova poika hässimään. Pani kuulemma kaikkea, mikä liikkui. Tämä siis muusikkopiireissä kuultua. Aika härskin kimppapanonkin kuulin, mutta jätetään kertomatta, ettei osapuolia tunnisteta.
En kyllä hetkeäkään usko noita Pohjosen selityksiä. Tyypillinen panomies, joka ei tunnusta vielä rysänpäältä kiinni jäädessäkään.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:07"]
Hassu juttu, mammat uskovat tässä tilanteessa vain naisen lehdille kertomia asioita, tuntemattoman vitun tango-laulajan. No ihan miten vaan. Kukaan tässä nyt voi tietää kuka on pettänyt ketä ensiksi.
[/quote]
Ihan sama kuka teki ja mitä, naurettavaa vinkua tämmöistä jossain lehdissä julkisesti.
[/quote]Silti luette joka jutun :=DDDD