Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi javeeraa miehen ex-vaimon kanssa

Vierailija
18.07.2015 |

Ei voi mitään. Olen mustasukkainen. Viimeksi lähtivät yhdessä laivalle. Eipä miestäni (tai minua) ole pyydetty. Ruma tunnehan tällainen mustasukkaisuus on, mutta on se silti olemassa. Mies selittelee, että äitinsä on niin kiltti, että kun ex-vaimo jäi häntä eron jälkeen kaipaamaan, niin siksi ovat yhteyksissä. Jännä juttu että viettää mielummin aikaa pojan ex-vaimon kanssa, kuin poikansa kanssa. Mua ei ärsyttäis ollenkaan samalla tavalla, jos olisivat poikansa kanssa keskenään laivalla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 15:35"]
Siis appi teki testamentin, joka sulkee nimenomaan sinut perinnön ulkopuolelle mutta ei exää?
[/quote]

Teki siis testamentin ennen kuin minä olin kuviossa ollenkaan. Ja kyllä se sulkee myös minut pois. Eikä se minua haittaa, koska olen naimisissa rakkaudesta en rahasta.

Vierailija
22/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen edelleen nuoruuden avokin äidin kanssa kavereita. Seuraava miehen nsisystävä oli raivona siitä ja haukkui mminua ja miehen äitiä. Onneksi nykyinenvaimo on aikuinen ja tajuaa, että kaveruus tuntemaani vanhempaan naiseen ei ole uhka hänen avioliitolleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena. Olisi kamalaa, jos täytyisi katkaista välit mukavaan anoppiin mahdollisen eron tullessa vain siksi, että miehellä olisi uusi nainen, joka olisi mustasukkainen. Sama juttu yhden miehen siskon kanssa. Ei me olla eroamassa, mutta olen saanut kaksi hyvää ystävää miehen kautta ja kyllä olisi inhottavaa jonkun muun takia näistä luopua.