Naapurin mummo kävi pokkana
Hakeen meidän pyykit kuivumasta :D. Mies ihan raivona että ny hän menee ja sanoo. Minä en kyllä vielä menis ehkä tunnin päästä... Hauska nähdä mitä vaatteille tehnyt. Kentis silittänyt ja viikannut nätisti, miehen mielestä leikkoo maton kuteiksi :D. Sovittiin että puol tuntia ja sit mies menee.
Kommentit (27)
Itseäni otti myös päähän, kun entisessä taloyhtiössä yksi jätti aina pyykkinsä kuivaushuoneeseen kuivumaan useaksi päiväksi. Ei silti tullut mieleen soittaa taloyhtiölle, keräilin vaan ne pyykit ikkunalaudalle ja laitoin omat kuivumaan. Ei se maailmanloppu kuitenkaan ollut..
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:17"]Pyykit ilmestyivät hienosti viikattuina takaovelle:). Kävimme kävelyllä ja ostamassa jäätelöt lähikaupasta naapurin kanssa. Ihana mummo! Kiva että näin kävi. Varmasti vierailen nyt useammin
Ap
[/quote]
Kertoiko mummo, että miksi haki ne pyykit ja viikkas? Oliko vain tekemisen puutetta?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 12:30"]Meidän taloyhtiössä on ratkaistu asia toisin eli jos jonkun pyykit ovat yli sallitun ajan, pesutuvan varannut soittaa huoltoyhtiöön, oli pyhä tai arki ja sieltä tulee henkilö joka poistaa pyykit narulta ja 70 euron maksua vastaan voi asukas lunastaa pyykkinsä.
Monet käyttävät kuivaushuonetta omana varastonaan ja säilyttävää pyykiään jopa päivä kausia ja näin muut asukkaan eivät voi hyödyntää taloyhtiön tiloja, eikä myöskään pesutupaa, koska ei ole paikkaa missä kuivattaa pyykkinsä.
Ap. ei aloituksessaan kerro, miten kauan kuivat pyykit on ollut kuivaushuoneessa vai tuliko naapurin mummo hakemaan pyykit omalta narulta ja asutte okt:ssa.
[/quote]
Eu mikään kuivaushuone kyseessä. Rivarissa asutaan ja pyykit oli ulkona kuivumassa.
Ap
Kirjoitan ap:n puolesta, hänellä kun on muita kiireitä.
Nyt on kirves ovessa, mummo soitti poliisit paikalle, ap:n mies putkassa kun hermostui poliiseillekkin. Ap miettii kuumeisesti miten saisi vaatteet takaisin. Mummo virnuilee pihalla ja ilmestyy ikkunoiden taa. Ap laittaa seuraavaksi teinin mummon ovelle vaatteita hakemaan.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:17"]Pyykit ilmestyivät hienosti viikattuina takaovelle:). Kävimme kävelyllä ja ostamassa jäätelöt lähikaupasta naapurin kanssa. Ihana mummo! Kiva että näin kävi. Varmasti vierailen nyt useammin
Ap
[/quote]
Kertoiko mummo, että miksi haki ne pyykit ja viikkas? Oliko vain tekemisen puutetta?
[/quote]
Kertoi. "no kun minä ajattelin että olen ihan joutilas tässä ja teilläkin noita pieniä lapsia". Aivan suloinen mummo.
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 13:17"]Pyykit ilmestyivät hienosti viikattuina takaovelle:). Kävimme kävelyllä ja ostamassa jäätelöt lähikaupasta naapurin kanssa. Ihana mummo! Kiva että näin kävi. Varmasti vierailen nyt useammin
Ap
[/quote]
[/quote]
Kertoi. "no kun minä ajattelin että olen ihan joutilas tässä ja teilläkin noita pieniä lapsia". Aivan suloinen mummo.
Ap
[/quote]
Todellakin ihana mummo. :) Kiva, että kiititte jäätelöllä, mummolla varmasti hyvä mieli.
Pyykit ilmestyivät hienosti viikattuina takaovelle:). Kävimme kävelyllä ja ostamassa jäätelöt lähikaupasta naapurin kanssa. Ihana mummo! Kiva että näin kävi. Varmasti vierailen nyt useammin
Ap