Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lintulahdenaukion kerrostalot (Helsinki)

Vierailija
02.08.2015 |

Onko kenelläkään kokemuksia niistä korkeista taloista? Onko rauhallista tms., millaisessa kunnossa? Ollaan ennen asuttu omakotitalossa Pakilassa ja olen tykännyt rauhasta, nyt muutto edessä ehkä tuonne Sörnäisiin ja mietityttää hieman.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan toi nyt ihan eri maailma. Asuin joskus 6 vuotta siellä enkä kohdannut mitään älytöntä sekoilua

Vierailija
2/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystävä asuu siellä ja viihtyy hyvin. Mutta hän onkin syntyjäänkin kalliolainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talot on kuhtuu uusia, 90-luvulta. Sörkän alue on aika värikäs ja elämänmakuinen. Hipsterien muotialueita Kallion ja Vallilan kanssa. Suvaitsevalla asenteella pärjää, ja suvaitsevaisuudessa tarkoitan suomalaisten syrjäytyneiden suvaitsemista. Jos et jaksa juoppoja katukuvassa niin Sörkkä on väärä asuinpaikka.

Vierailija
4/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tuolla monta vuotta. Piha rauhallinen, taloissa asumisoikeus- ja omistusasunto- sekä kaupungin vuokrataloja. Ei tule mieleen mitään häiriöitä, joita olis ollut.

Vierailija
5/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, kävin joskus kattoo siitä asuntoa kun ne valmistui. Oli silloin liian kallis. Ainoo mikä jäi mieleen, oli kova meteli pihalta, äänet kaikui siinä talokuilussa jotenkin...

Vierailija
6/6 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taloissa (ainakin osake-sellaisissa) varmaan suht rauhallista, mutta ympäristö on asia erikseen. Erilaisia addikteja pyörii Kurvin lähistöllä enemmän kuin missään muualla Helsingissä ja takapihalla on Katri Valan piikkipuisto. Mamuja on katukuvassa todella paljon jo nyt, ja jos melkein vastapäätä kyseisiä taloja rakentuu kaavailtu suurmoskeija, on islamisaatio entistä isompi ilo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi