Hävettää kun en käytä facebookia!
Pitäiskö poistaa tili? Vai opetella käyttämään? En oikein tiedä mitä sinne nyt pitäisi päivitellä, enkä tykkää lukea muiden juttuja.
Kommentit (17)
Minä en ole koskaan käyttänyt ja ei sitten yhtään hävetä. Saan muutenkin asiat omalle piirilleni kerrottua. Ja en koe tarpeelliseksi menojani, salilla käymisiä, pullanpaistoa jne jakaa. Skype on kyllä käytössä, kun paljon ystäviä maailmalla.
Mitä siinä on hävettävää? Mä oon 35v. Ja en ole ikinä ollut facebookis. Mieluummin soitan kuulumisia/käyn kylässä tutuilla/ystävillä.
Olen pitänyt, kun joskus tulee kutsuja sitä kautta. Ehkä mä voisin tosiaan poistaa, ja mukava kuulla ettei sitä muutkaan paljon käytä. On ollut olo että oon elämätön luuseri kun en jaksa sinne vaihdella edes profiilikuvia, vaikka toisin päin taitaa olla.
Mua taas hävettää käyttää sitä, se on jo niin out.
Mikä nyt sit muuten on in? Instagram? -ap
Mä en ole facessa, eikä yhtään hävetä. Saan ystäväni kiinni muutenkin. Olen ajatellut sen niin, että tänä avoimen tiedon aikoina, kun ihmiset jakavat elämästään jopa paskallakäymisetkin, pidän yksityisyydestäni kiinni kynsin hampain.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:45"]
Mä en ole facessa, eikä yhtään hävetä. Saan ystäväni kiinni muutenkin. Olen ajatellut sen niin, että tänä avoimen tiedon aikoina, kun ihmiset jakavat elämästään jopa paskallakäymisetkin, pidän yksityisyydestäni kiinni kynsin hampain.
[/quote]
Sama homma. Huomasin etten edes kaipaa kauheasti elämääni näitä kavereita jotka päivittävät kaikkia asiansa faboon. Jos minä en ole heille olemassa kun en kyseiseen jengiin kuulu niin säästyypähän aikani tähdellisempiin asioihin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:39"]
[/quote]
En tiedä "ineydestä" mutta insta, etenkin nk. puolituttujen kanssa, ja snapchat läheisempien kavereiden kanssa. Jos siis tällaisesta julkisesta kuulumisen ilmoittelusta siis puhutaan, varsinainen kommunikaatio tapahtuu whatsappissa.
Fb on nykyään paikka jossa ainakin omassa tuttavapiirissä päivitetään vain näitä kävin siellä, tein sitä ja tätä -juttuja. Ja kera kuvien tietenkin. Eihän niissä mitään pahaa ole, mutta sellaiset pienet arkiset hassut jutut on hävinneet. Kaikesta tehdään iso numero, kera kuvien. Ja nyt tulee alapeukutusta että eikö saa enää mistään päivittää, kyllä saa. Kunhan vain jaoin kokemukseni.
Kera kuvien voi elämä. Oikea muoto on kuvien kera. Käyttäkää sitä. Sattuu silmiin.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:21"]
Kera kuvien voi elämä. Oikea muoto on kuvien kera. Käyttäkää sitä. Sattuu silmiin.
[/quote]
Tarkoitus oli korostaa tätä blogityyppistä hehkutusta joka on facessakin nykyään yleistä. Monilla kun ne päivitykset on semmoisia mini-blogipostauksia. Eikä tarvitse nyt alapeukuttaa sen takia että "ei minun kaveripiirissä ainakaan", minun kaveripiirissä tämmöistä tapahtuu. Kiitos ja anteeksi.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:39"]
[/quote]
En tiedä "ineydestä" mutta insta, etenkin nk. puolituttujen kanssa, ja snapchat läheisempien kavereiden kanssa. Jos siis tällaisesta julkisesta kuulumisen ilmoittelusta siis puhutaan, varsinainen kommunikaatio tapahtuu whatsappissa.
[/quote]
Eli facebookissa
Mua ei kiinnosta muiden matkauutiset ym. Enkä itsekään sinne juuri mitään laita. Olen siellä ryhmien takia.
Olen ylpeä siitä, etten ole moiseen paskaan sotkenut itseäni.
Menin sinne ystävien pyytämänä kolmisen vuotta sitten ja olen pitänyt ystäväpiirini pienenä, vain noin 20 ihmistä. Alussa tykkäsin käväistä siellä ehkä kerran päivässä ja laitoin sinne jotakin omiakin juttuja ja kuvia, mutta sitten homma alkoi tympiä. Nyt en ole edes avannut koko ohjelmaa kuukausiin ja mietin myös pitäisikö koko höskä sulkea. En jaksa, en ole kiinnostunut muidenkaan päivityksistä ja pidän yhteyttä ystäviini soittamalla ja näkemällä. Ehkä kuitenkin annan olla tilin, ei kai tuosta haittaakaan ole. N39
ei kai sitä nyt muutenkaan enää kukaan käytä kuin yhteydenpitovälineenä?