Onko Teemu Pukki yhtä hyvä kun Messi?
Kommentit (16)
Parhaimpia potkupalloilijoita. Ei ole kuitenkaan sama asia kuin jalkapalloilija.
Pukki on parempi kuin Messi, sillä hän on pelannut Englannin Valioliigassa, joka on jalkapallosarjojen kuningas.
Miksi Pukkia ei sitten kutsuta maailman parhaaksi?
Teemu Pukki on parempi: hän taidoillaan itse pärjännyt. Messi on kasvuhormoneilla, favorismilla ja korruptiolla leivottu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Pukki ei sitten pelaa MM-kisoissa niin kuin muut hyvät pelaajat?
Jalkapallo on joukkuelaji. Oletko kuullut sellaisesta? Jalkapallossa tarvitaan siis mielellään 16 pelaajaa, joista 11 kentällä. Näiden pelaajien yhteispeliä vaaditaan voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Fifan kabinettipelin takia
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on Trumpin ja Infantinon salaliitto. Pukki ei suostunut maksamaan tarpeeksi voitelurahoja.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Pukki on parempi: hän taidoillaan itse pärjännyt. Messi on kasvuhormoneilla, favorismilla ja korruptiolla leivottu.
Vain Suomalaiset urheilujat on puhtaina, KAIKKI muut käyttää dopingia
Vierailija kirjoitti:
Tätä olen miettinyt itsekin, Pukki on maailman suosituimpia urheilijoita ja istuu kotona/studiossa
Paremman puutteessa joku viisastelija voi saada tästäkin juttua aikaiseksi. 😄
Vierailija kirjoitti:
Ei oo hirveenä.ne kasvuhormonit sit vaikuttanu ku on 170 cm
Pukki on valioliigan maalipörssin voittaja, Messi ei. Pukki on Suomen mestari, Messi ei jne.
Vierailija kirjoitti:
Pukki on valioliigan maalipörssin voittaja, Messi ei. Pukki on Suomen mestari, Messi ei jne.
Mikä läppä tuo eka on
Pukki on överisti Messiä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Pukki on överisti Messiä parempi.
Pukki show pyörii!!!! 😍