Löysin miehen taskusta esitteen Elisan prepaidista, mitä tarkoittaa???
Miehelläni on työsuhdepuhelin, jolla saa soitella ym. rajattomasti, muutenkaan hänen ei rahan takia tarvitse hankkia mitään prepaidia. Miksi on siis hankkimassa sellaista?? Hän oli printannut ilmeisesti netistä Elisan prepaid-liittymän esitteen, löysin sen hänen taskustaan. Olen varma että hän on hankkimassa/hankkinut sen. Jäi aiemmin tänä kesänä kiinni siitä, että oli sopinut netissä seksitreffejä miesten kanssa. Oma selitys asialle oli, että se oli pelkkä "vitsi" ja hänen outoa "huumoriaan", mitään aikomustakaan ei kuulemma ollut mennä niille treffeille, eikä sellaisesta minulla ole todisteitakaan (sähkösposteissa ei ollut edetty niin pitkälle että olisi sovittu kellonaikoja, paikkoja jne.). Annoin sitten asian olla, kun lupasi ettei tee sitä enää. Meillä on kuitenkin lapsia jne. eli paljon pelissä.
Kommentit (30)
En jaksanut ees luke niin paska yritys koko Elisa
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:11"]No kyllä mieheni ilmiselvä biseksuaalisuus tuli silloin järkytyksenä, kun ne viestit luin. Mutta sitten kun keskustelimme asian läpi, vakuutuin siitä, ettei hän ole minua pettänyt. Sillä ei ole minulle merkitystä sinänsä, onko taipumukseltaan bi vai hetero, kunhan ei petä. /ap
[/quote]
Miehelläsi on selvästi ollut aikomus pettää, mutta jäi kiinni ilmeisesti ennen tekoa. Sun täytyy nyt päättää, kuinka raskauttavana pidät aikomusta ja uskotko ettei joskus yritä uudelleen ja toteuta. Vai antaisitko luvan käydä miehissä ihan luvan kanssa?
T: se pelimies
No voi vittu! Ensinnäkään naisia ei lasketa eli mistään pettämisestä ei ole kyse. Oikea seksi voi tapahtua vain miesten välillä. Et sä ole muuta kuin synnytyskone ja kulissi :D
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 09:54"]Provohan tää on koska elisan verkkoa käyttävä prepaid on kyllä saunalahti prepaid!
[/quote]
AP:n mies on printannut esitteen ilmeisesti Elisan sivuilta. Elisallahan tehtiiniso brändiuudistus viime syksynä, tuolloin asiaa työni puolesta seurasin. Henkilöasiakaspuolen liittymät ovat nykyään virallisesti Elisa Saunalahti -liittymiä, eikä Saunalahdella ole omaa logoa. Kaikilla sivuilla myös näkyy ensisijaisesti Elisan logo. Joten ihan loogista on tässä suhteessa Elisan prepaidista puhua.
No ihanko oikeasti tuota tarvii vielä miettiä...! Helppoa on kyllä miehelläsi, uskot tuosta noin vaan kaiken...
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 11:05"]
No voi vittu! Ensinnäkään naisia ei lasketa eli mistään pettämisestä ei ole kyse. Oikea seksi voi tapahtua vain miesten välillä. Et sä ole muuta kuin synnytyskone ja kulissi :D
[/quote]
Nimenomaan mies pettää itseään nussimalla sun kanssasi. Parka.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 08:07"]
Sinun onneksesi miehesi on aika onneton pelimies. : D Nuo molemmat, seksitreffit ja prepaidit, on oikeasti helppo hoitaa jättämättä mitään jälkiä. Ben there, done that... ;)
[/quote]
Vaikuttas, että ihan jopa tahallaan tehnyt ton "kiinni jäämisen".
Mäkin hankkisin prepaidin jos joku noin vainoharhaisesti tutkisi kaiken, mitä teen!
Elisa taskussa on aina paha. Ota ero.