Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää onko UJO MIES on kiinnostunut?

Vierailija
18.07.2015 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:31"]

Ei sellaisesta kannata olla ns. kiinnostunut. Hukkaan menee.

[/quote]

Höpöhöpö, tuollasissa miehissä ne aarteet just lymyääkin

[/quote]

Höpöhöpö sulle, ujous on vain yksi ominaisuus ihmisessä. Se ei tee ketään huonommaksi tai paremmaksi. Se on vain yksi piirre muiden joukossa.
[/quote]
Narsismi/juoppous/narkomania/sovinismi on vain yksi ominaisuus ihmisessä jne..

Vierailija
22/27 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:49"] [quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:31"] Ei sellaisesta kannata olla ns. kiinnostunut. Hukkaan menee. [/quote]   Höpöhöpö, tuollasissa miehissä ne aarteet just lymyääkin [/quote] Höpöhöpö sulle, ujous on vain yksi ominaisuus ihmisessä. Se ei tee ketään huonommaksi tai paremmaksi. Se on vain yksi piirre muiden joukossa. [/quote] Narsismi/juoppous/narkomania/sovinismi on vain yksi ominaisuus ihmisessä jne..

[/quote]

Haiskahtaa sille että haluat olla tekemisissä niiden puheliaiden tyyppien kanssa. No ei siinä mitään. Läpä läpä läpä. Meillä on asiaa ja juttua piisaa :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:56"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:49"] [quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 01:31"] Ei sellaisesta kannata olla ns. kiinnostunut. Hukkaan menee. [/quote]   Höpöhöpö, tuollasissa miehissä ne aarteet just lymyääkin [/quote] Höpöhöpö sulle, ujous on vain yksi ominaisuus ihmisessä. Se ei tee ketään huonommaksi tai paremmaksi. Se on vain yksi piirre muiden joukossa. [/quote] Narsismi/juoppous/narkomania/sovinismi on vain yksi ominaisuus ihmisessä jne..

[/quote]

Tuo esimerkkisi oli todella huono.Mikään noista ei ole verrattavissa ujouteen, joka on osa ihmisen luonnetta. Ei ole syytä verrata ujoutta päihdehäiriöön tai persoonallisuishäiriöön.

Kuten sanoin, ujous ei takaa että ujo ihminen olisi joku "aarre" sen kummemmin kuin joku taakkakaan.

Vierailija
24/27 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujoimmissa ihmisissä löytyy ne empaattiset ja kuuntelevaiset yksilöt, jotka ehtii kuunnella toistakin eivätkä ole suuna päänä menossa joka paikkaan ja aina. Sellaista ihmistä mä arvostan.

Vierailija
25/27 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:40"]

Minäkin katselen naista, mutta jos nainen katsoo takaisin käännän katseen pois. Aluksi nainen saattaa olla myös kiinnostunut, mutta kun mitään ei tapahdu päivästä toiseen huomaan, että hän ärsyyntyy ja alkaa vaikuttaa jopa vihaiselta.

[/quote]

Sama täällä. Olen kohdannut saman.. olen ajatellu että nyt se nainen kai sitten vaan kyllästyi jahkailuun tai loukkaantui, jos kuvitteli vaikka että pelleilen vaan hänen kustannuksellaan enkä ole aidosti kiinnostunut, vaikka olenkin.
[/quote]
Hyvät miehet, olette aivan oikeilla jäljillä. Yllättävän nopeasti minä naisena ainakin loukkaannun, jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta mitään ei ala tapahtumaan. Ja siitä voi olla herkillä sitten pitkän ajan päästäkin, kun on jäänyt vähän huijattu tai vedätetty olo.

Vierailija
26/27 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on se ihmistyyppi johon itsekkin kuulun (olen nainen) en ole ujo sellaisten ihmisten seurassa joista en ole kiinnostunut. Mutta jos ihastun niin menen lukkoon, ujouden määrä on ihan rajaton. Puhumisesta ei vaan tule mitään vaikka kuinka haluaisi. Ei voi edes katsoa kun tuntuu että pyörtyy. Ja sellainen tilanne on nyt päällä :/

Vierailija
27/27 |
18.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 07:45"]

[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 00:40"] Minäkin katselen naista, mutta jos nainen katsoo takaisin käännän katseen pois. Aluksi nainen saattaa olla myös kiinnostunut, mutta kun mitään ei tapahdu päivästä toiseen huomaan, että hän ärsyyntyy ja alkaa vaikuttaa jopa vihaiselta. [/quote]   Sama täällä. Olen kohdannut saman.. olen ajatellu että nyt se nainen kai sitten vaan kyllästyi jahkailuun tai loukkaantui, jos kuvitteli vaikka että pelleilen vaan hänen kustannuksellaan enkä ole aidosti kiinnostunut, vaikka olenkin. [/quote] Hyvät miehet, olette aivan oikeilla jäljillä. Yllättävän nopeasti minä naisena ainakin loukkaannun, jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta mitään ei ala tapahtumaan. Ja siitä voi olla herkillä sitten pitkän ajan päästäkin, kun on jäänyt vähän huijattu tai vedätetty olo.

[/quote]

Olen tuo ensimmäinen lainattu kirjoittaja. Kyllähän kiinnostusta olisi ollut kovastikin, mutta homma tyssää huonoon itsetuntoon. Ei pysty kuvittelemaan, että kelpaisi naiselle. Joten ei uskalla yrittää naurunalaiseksi joutumisen pelossa. Katselua taas ei täysin pysty lopettamaankaan. Suomessa on niin paljon kauniita naisia ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän