Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäreissä paljon jumaluusharhasta kärsiviä

Vierailija
10.07.2015 |

Ja varmasti muissakin ammattiryhmissä, mutta etenkin heissä. Olen yliopistotutkinnon suorittanut, sittemmin alaa sairaanhoitajaksi vaihtanut, aika nuori nainen. Sanotaanko näin, että 9/10 lääkäristä ovat olleet ihan mukavia tai ainakin asiallisia. Eivät välttämättä keskenäänkään kauheasti "rupattele", mutta hyvä näin. Tällä hetkellä työskentelen paikassa, jossa koko työmotivaatiotani vähentää osastomme lääkäri. Joudun olla häneen päivittäin yhteydessä, varmistaa ja tiedustella asioita, joista en välttämättä tiedä. Hän vastaa minulle töykeästi, alentavasti ja inhottavasti. Suoraan sanoen en tiedä miksi, koska ei hän kaikille sairaanhoitajille samanlainen ole, ei todellakaan. Minua kohtaan hän kuitenkin käyttäytyy tosi ikävästi jatkuvasti, mistä koen pahaa mieltä. Alkuviikosta itkin työpaikan vessassa. 

Tässä ei ole kysymys samasta lääkäristä, mutta tämä kuvaa hyvin kyseisenkin lääkärin käytöstä. Olin opiskelijana leikkauksessa mukana paikassa, jossa lääkärien ja sairaanhoitajien välit olivat hyvin tasavertaiset ja mukavat kuten usein ovatkin. Nyt kuitenkin naiskirurgi asteli saliin. Hänen vieressään esittelin itseni hänelle aloittaen "Olen opiskelija...", kunnes lauseen keskellä jotenkin hiljenin, koska hänen katseensa kertoi enemmän kuin tuhat sanaa. Hän vastasi hyvin pilkallisesti "Ja minä olen kirurgi", mistä koko leikkaussali jotenkin huvittui ja hän hymähteli minulle pilkallisesti. Vaikea ehkä sanoin kuvata, mutta koko tilanne oli "nöyryyttävä".

Olipahan pakko purkaa. Surettaa, että koko työpäivän pilaa yksittäinen ihminen. :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla samanlaisia kokemuksia työpaikoilta? Ei tätä nyt työpaikkakiusaamiseksi voi millään sanoa, mutta inhottavaa silti :( ap

Vierailija
2/5 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanottakoon vielä, että itselleni ei tulisi koskaan mieleen olla kenellekään ilkeä. Kotona saatan joskus jollekin tiuskaista, mutta en koskaan töissä kellekään tai puhuisi ikävävästi siivoojalle tms. Siksikin ihmettelen, miten joku voi olla niin ilkeämielinen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäviä juttuja. Itse asiassa ongelma on noilla lääkäreillä, eikä sulla. Yritä nyt vaan miettiä sitä. Hyvä hoitaja susta tulee. Itsellä on ihania kokemuksia opiskeluajan lekureista. Ottivat mukaan toimenpiteisiin ja meillä kaikki olivat tasa-arvoisia. Samassa kahvihuoneessa syötiin ja juotiin. Lääkärit toivat pullaakin kotoaan, jopa itse leivottua. 

Erikoista oli se, että laitosapulainen, joka ei ollut vielä valmistunut, lyttäsi mut kumoon. Tulihan siitä paha mieli, mutta elämä on. Tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aattelepas sitte millasta on olla potilas noiden hirviöiden edessä :D voin kertoa, että kamalaa

Vierailija
5/5 |
10.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset on pahoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi