Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huonoihoinen nainen baarissa- kokemuksi

Vierailija
17.07.2015 |

miten sinua kohdellaan? tai miten kohtelet itse?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/25 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kivitettiin melkein hengiltä ja kasvoilleni kaadettiin happoa. Nyt kääreet on poistettu ja iho on hapon siloittama joskin punainen ja aika raakile.

Vierailija
24/25 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun perähikiällä ja baarissa on aina jono miehiä lankeamassa jalkojeni juureen. Jono kasvaa kohisten koska irakin pojat.

Vierailija
25/25 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaikea akne n.12-16-vuotiaana. Pitkään sen jälkeenkin iho oli huono, varmaan huonompi kuin noissa kuvissa ja arpia on jäänyt. Nyt olen 30v. ja edelleen ajoittain esim. kirkkaassa valossa tulee mieleen, että mitenkähän pahalta ihoni näyttää. Peruskouluikäisenä sain siitä siis kuulla, lukiossa tai sen jälkeen en enää, mutta pitkään kesti, että itsetunto tuon suhteen parani. Baareissa on tultu aina juttelemaan, iskemään jne, ei mitään kommentteja ihosta, vaikka niitä arpiakin aivan selvästi edelleenkin on.

Ymmärrän siis hyvin huolesi (tai oletan siis että nimenomaan tuo muiden kohtelu, asenne ja käytös huolestuttavat ts. kommentoiko joku ilkeästi tms.) ja toivon kovasti, ettet rajoita elämääsi siitä huolimatta mitenkään! Todennäköisesti muut eivät kiinnitä asiaan yhtään mitään huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi