huonoihoinen nainen baarissa- kokemuksi
miten sinua kohdellaan? tai miten kohtelet itse?
Kommentit (25)
Kohtelen itse itseäni ihan nätisti. Joskus puristan finnin vaikka sanotaan ettei niitä saisi puristaa.
No eipä tuo vauhtia hidasta, jostain syystä aika moni mies (ja nainen) ilmeisesti kokee minut viehättäväksi ihosta huolimatta - ja koskee myös muita paikkoja kuin baareja.
Yleensä syljetään naamalle tai kivitetään.
En käy missään ihoni takia, joten en tiedä. Ehkä murhana itseni vielä.
ihan normaalisti. kai sitä jotkut katsoo, että ai tuolla on finnejä, mutta eipä sitä ole tavattu peruskoulun jälkeen ääneen sanoa, vaikka omat pelot ja mielikuvat itsestä ja kohtelusta jota tulee saamaan jäivätkin hetkeksi sinne peruskouluun. :) Aikuisena sinut otetaan ihmisenä muiden joukossa, finneillä tai ilman.
Yleensä saan olla rauhassa. Välillä kuulen niitä pitsanaama yms. kommentteja. Kerran mulle sanottiin, että mulla on hyvä kroppa, mutta ruma naama.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:56"]Yleensä saan olla rauhassa. Välillä kuulen niitä pitsanaama yms. kommentteja. Kerran mulle sanottiin, että mulla on hyvä kroppa, mutta ruma naama.
[/quote]
:'(
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:57"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:56"]Yleensä saan olla rauhassa. Välillä kuulen niitä pitsanaama yms. kommentteja. Kerran mulle sanottiin, että mulla on hyvä kroppa, mutta ruma naama.
[/quote]
:'(
[/quote]
En voi myöskään ymmärtää.. Aivotonta!
laittakaa kuvia millainen ihonne on.. minulla on jokseenkin tämmöinen:
Baarin pimeydessä kukaan ei huomaa akneani. Kerran aamulla eräs mies järkyttyi kun herättiin samasta sängystä.
http://rollingout.com/wp-content/uploads/2013/03/Picture-152.png
tätä luokkaa ollut parikymppisestä tänne 32 v asti :D
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:06"]
Baarin pimeydessä kukaan ei huomaa akneani. Kerran aamulla eräs mies järkyttyi kun herättiin samasta sängystä.
[/quote]
mitä teit sitten?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:06"]
[/quote]
Pikemminkin humalan takia ei huomata...
http://fluocinonide.info/wp-content/uploads/2014/08/55.jpg
Minulla on aika lailla tuollainen naama. Punoittaa kyllä hieman enemmän ja seassa on isojakin finnejäkin (välillä tulee kirjaimellisesti paiseita).
Muutaman kerran on kyllä kommentoitu että voisit tehdä jotakin naamallesi, meikata vaikka piiloon (kommentoijat olleet aina naisia). Meikkaan äärimmäisen harvoin koska naama menee aina pahempaan kuntoon meikin takia ja yritän välttää noita isompia finnejä, ne kun tuppaavat olemaan aika kipeitä.
-kakkonen-
Mulla on ollut akne 11-vuotiaasta saakka, nyt olen 23. Olen päässyt jo eroon valkopäisistä finneistä, mutta leuka on täynnä paiseita. Ne näyttävät melkein joltain kasvaimilta. Muuten ihossa on enää pientä näppyä. Aloitin juuri acnatac-kuurin ja tämän jälkeen seuraavat kaksi vuotta pitää käyttää avitcidia. Toivon että ne auttaisivat.
Olen tuo pitsanaama.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:13"]
http://fluocinonide.info/wp-content/uploads/2014/08/55.jpg
Minulla on aika lailla tuollainen naama. Punoittaa kyllä hieman enemmän ja seassa on isojakin finnejäkin (välillä tulee kirjaimellisesti paiseita).
Muutaman kerran on kyllä kommentoitu että voisit tehdä jotakin naamallesi, meikata vaikka piiloon (kommentoijat olleet aina naisia). Meikkaan äärimmäisen harvoin koska naama menee aina pahempaan kuntoon meikin takia ja yritän välttää noita isompia finnejä, ne kun tuppaavat olemaan aika kipeitä.
-kakkonen-
[/quote]
minulla naama on ehkä 1/5 tuosta kuvasta ja silti itkettää ;
Häh? Ihan normaalisti on tähän mennessä kohdeltu. Tultu ihan juttelemaan. Joskus joku yrittää iskeä.