Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini "matkii"

Vierailija
17.07.2015 |

Olen siis ihan 20-vuotias nainen mutta minua ihmetyttää ystäväni käytös.
Hän matkii liikkeitäni. Siis esim jos solmin kenkiäni niin hän katsoo tarkkaan ja laittaa sen saman lailla. Tai jos haukottelen niin hän haukottelee heti perään myös. Ottaa kahvilassa kaikkea mitä minäkin.(Jos otan kahvin, ottaa kahvia. Jos otan mehua niin ottaa mehua yms)

Tulee monesti kylään ilman että on ilmoittanut aiemmin.
Hän on pyytänyt että jos saisi vara-avaimen kotiini niin voisi käyttää koiraani lenkillä jos minä en ehdi. En antanut.
Joskus tulee myös työpaikalleni kuulemma katsomaan että miten minulla menee.

Hänen tyylinsä on muuttunut samanlaiseksi kuin minunkin. (eli käyttää samantyylisiä vaatteita) se ei niin paljoa haittaa jos kerta pitää samankaltaisista vaatteista.
+Samanmerkkisiä meikkejä

Ja on goolannut nimeäni useaan otteeseen.
Huomasin kun etsin hänen kännykällään reittiohjetta.
Tiedän että on monta kertaa googlettanut koska siellä oli etunimelläni, sukunimelläni, etu- ja sukunimellä, puhelinnumerollani ja kutsumanimelläni (minua sanotaan usein eri nimellä kuin mikä se on oikeasti)

Hän haluaa nähdä minut joskus useamman kerran päivässä. Yleensä näemme vähintään kerran tai kaksi päivässä.
Jos olen jossain minne hän ei voi tulla mukaan, niin hän soittaa monesti päivässä minulle.
Yleensä haluaisi tulla kanssani. (jos menen esim mökille)

Onko tuo teidän mielestänne ihan normaalia?
En aluksi huomioinut tuota mutta on jo alkanut vähän häiritsemään.
Olemme tunteneet vähän yli vuoden ja
koko ajan tulee lisää näitä juttuja joten vähän mietityttää että mitä seuraavaksi.

Kiitos jos vastaisitte.
Ja ei, tämä ei ole provo.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikko piti muuttaa mutta en ehtinyt.
Ja oho tulipas pitkä teksti

Vierailija
2/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:45"]otsikko piti muuttaa mutta en ehtinyt.
Ja oho tulipas pitkä teksti
[/quote] ja sori kappalejaot eivät toimi puhelimella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo normaalia. Ala vedättää tyyppiä kertomalla että olet ostanut vaikkapa vaaleanpunaisen onepiecen jumpsuitin ja katso ilmestyykö sille sellainen.

Vierailija
4/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä muita ystäviä? Perhettä?

Vierailija
5/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:47"]No ei oo normaalia. Ala vedättää tyyppiä kertomalla että olet ostanut vaikkapa vaaleanpunaisen onepiecen jumpsuitin ja katso ilmestyykö sille sellainen.
[/quote] Juu vois kokeilla. -ap

Vierailija
6/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin etäisyyttä ja vastaisin soittoihin harvakseltaan. Kerran viikossa riittää jos kaveri on hyvä.

Vierailija
7/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:48"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:47"]No ei oo normaalia. Ala vedättää tyyppiä kertomalla että olet ostanut vaikkapa vaaleanpunaisen onepiecen jumpsuitin ja katso ilmestyykö sille sellainen.
[/quote] Juu vois kokeilla. -ap
[/quote]

Sitten kun se kysyy typerä jumpsuit päällä että missä sinun on sano että palautit kun oli liian suuri :D

Vierailija
8/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:47"]Onko hänellä muita ystäviä? Perhettä?
[/quote] Kyllä kai. Ainakin hän on sanonut niin.
Oikeastaan aika mielenkiintoista että pitää minuun enemmän yhteyttä kuin perheeseensä. En ole koskaan nähnyt hänen äitiä tai veljeä. On vain ohimennen maininnut.

Vierailija
9/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:47"]Onko hänellä muita ystäviä? Perhettä?
[/quote] Kyllä kai. Ainakin hän on sanonut niin.
Oikeastaan aika mielenkiintoista että pitää minuun enemmän yhteyttä kuin perheeseensä. En ole koskaan nähnyt hänen äitiä tai veljeä. On vain ohimennen maininnut.

[/quote] -ap

Vierailija
10/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että se tykkää susta tosi paljon, ihailee sua ja on ehkä ihastunutkin suhun. Haittaako se sua?

Vierailija
11/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä vähän outo, naiskaveri lienee kyseessä.
Vlis olla aihetta ottaa hieman etäisyyttä, tai sitten kysyä suoraan asiasta.
Voihan olla että kaveri samaistuu niin täysillä uuteen ystäväänsä ettei huomaa itsekään kuinka fanaattiseksi se on päässyt menemään. Taustalla voi olla jonkinlainen menetys jota nyt korvaa samaistumalla sinuun ja sinun elämääsi. Esim ero, puuttuvat ystävyyssuhteet ja tuki. Saattaa etsiä itseään ja ottaa mallia alkuun sinusta. Liian pitkällehän tuo on mennyt jos vahtaa liikkeitä ja tulisi jo himaasi elelemään sinuna (itse pääteltyä viittaan koiran hoitoon)
Ehkä kannattaa vaan kysyä suoraan. Helpompaa molemmille.
Jos vaan vetäydyt niin alkanee pommittamaan ja kaivamaan tälle syytä ja lopputulos tuskin tulee olemaan mieluisa riitoineen. Eli kysy ja kerro et susta tuntuu oudolta, arvelen ettei kaveri ole ehkä tajunnut täyttävänsä tyhjiötään sinuksi muuntautumalla.

Vierailija
12/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtari edelliseen on se et se onkin psykoottinen hullu..

Vierailija
13/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stalkkerimaiset vibat tuli. Otahan hajurakoa koko tyyppiin!

Vierailija
14/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan ns. elänyt tynnyrissä, ja siksi helposti inspiroituu sun tyylistä ja tekemisistä? Toki kyllähän tollanen pidemmän päälle rupeais varmaan ottamaan päähän.

Vierailija
15/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tällä ihmisellä ei ole ollut tai ole nytkään ystäviä, niin takertuu suhun. Ehkä huomaamattaankin ihailee/kadehtii ja sitä kautta matkii. Toinen vaihtoehto on, että hän on muutenkin vähän neuroottinen ja on saanut jonkinlaisen pakkomielteen susta. Itse pitäisin vähän etäisyyttä, siis en katkaisisi välejä missään nimessä mutta muutaman kerran viikossa tapaaminen riittäisi ja ehkä keskustelisin, että onko itse huomannu, että käyttäytyy näin.

En halua mitenkään pelotella ja varmaan aika kaukaa haettu. Mutta omalla läheisellä ystävälläni oli jonkinlainen pakkomielle yhteen rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön lukioaikoina. Kun kävin ystäväni luona, niin huomasin saman että oli googletellut tätä tyttöä. Nyt olemme alle 3-kymppisiä ja ystävälläni on todettu skitsofrenia muutama vuosi sitten. Nyt jälkeenpäin ajateltuna, ne kaikki harhat ja pakkomielteet olivat sairauden ensioireita jo.

Vierailija
16/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiero paskaa naamaasi ja kato matkiiko

Vierailija
17/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jo salkkareissa.

Vierailija
18/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette sen verran nuoria, että kyse lienee vain huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta. Tarvinneeko tuohon kiinnittää sen kummemmin huomiota?

Vierailija
19/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:08"]Joko tällä ihmisellä ei ole ollut tai ole nytkään ystäviä, niin takertuu suhun. Ehkä huomaamattaankin ihailee/kadehtii ja sitä kautta matkii. Toinen vaihtoehto on, että hän on muutenkin vähän neuroottinen ja on saanut jonkinlaisen pakkomielteen susta. Itse pitäisin vähän etäisyyttä, siis en katkaisisi välejä missään nimessä mutta muutaman kerran viikossa tapaaminen riittäisi ja ehkä keskustelisin, että onko itse huomannu, että käyttäytyy näin.

En halua mitenkään pelotella ja varmaan aika kaukaa haettu. Mutta omalla läheisellä ystävälläni oli jonkinlainen pakkomielle yhteen rinnakkaisluokkalaiseen tyttöön lukioaikoina. Kun kävin ystäväni luona, niin huomasin saman että oli googletellut tätä tyttöä. Nyt olemme alle 3-kymppisiä ja ystävälläni on todettu skitsofrenia muutama vuosi sitten. Nyt jälkeenpäin ajateltuna, ne kaikki harhat ja pakkomielteet olivat sairauden ensioireita jo.
[/quote] Hui! Vaikea kuvitella että olisi ihan pakkomielle.
Toisaalta kyllähän tuo vähän sellaiselta kuulostaakin.
Olen yrittänyt pitää etäisyyttä. Hän on suuttunut ja lähetellyt minulle paljon viestejä että vihaa minua mutta jo seuraavana päivänä ollut ihan innoissaan menossa kanssani jonnekin niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
-ap

Vierailija
20/82 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 17:13"]Tää oli jo salkkareissa.
[/quote] Arvasin että joku yhdistää salkkarit tähän. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi