Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok tapailla kaverin exää?

Vierailija
26.02.2022 |

Vanha kaverini erosi hiljattain ja on löytänyt jo uuden onnen. Nyt asiat on menny niin, että olen lähentynyt hänen ex-kumppanin kanssa. Molemmat ollaan siis vapaita. Kaveri ei ole ihan lähipiiriä, ollaan viimeksi nähty vuosia sitten.

Onko tämä mielestänne ihan okei?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole OK. Sama koskee duunikaverit,serkut. Samassa kerostalossa jossa asuu,ei suhteeseen henkilöiden kanssa.EX kumppani hakee laastari suhdetta sinusta. Sitä usein tarvitaan erossa,mutta ne ei koskaan kestä.Helpompi tapa on pokata sinut omin tarpeisinsa,kun olette jo tuttuja. Kuin se että lähtee baarin iskee aluksi mimmiä tai jäpää.

Mä aloin seurustella miehen kanssa joka oli muuttanut erilleen vaimostaan n.2kk aiemmin. Ollaan nyt oltu miehen kanssa yhdessä pian 9 vuotta, ollaan naimisissa ja on yhteinen lapsi, että koska tämän laastarisuhteen on tarkoitus päättyä? 

Miksi eron jälkeinen suhde olisi aina automaattisesti laastarisuhde?

Vierailija
22/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan okei.

Meitä oli nuorempana neljän naisen kimppa, jossa kierrätettiin kaikkien pokaamat hauskannaköiset miehet naiselta toiselle. Oli hauskaa vertailla omia kokemuksia miehestä muiden naisten kokemuksiin. Makeat naurut sai monta kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ok, hän ei ole kaverisi omaisuutta.

Joidenkin kult tuurien miehet ymmärtävät asian toisin ja niiden eksät on edelleen vain heille tarkoitettu ja varattu. Siitä huolimatta vaikka miehellä olisi jo uusi.

Tästä syystä on sivullisiakin menettäyt henkensä jopa maassammekin. (sello..skupolli, vain yksi maintakseni)

Älkää seotko alkujaankaan tälläisiin, mistä ei pääse pahimmillaan eroon, kuin tragedian kautt,a johon mukaan joutuu asiaan kokonaan kuulumattomia sivullisia.

Järki päähän naiset, vaikka jännältä tuntuisikin aluksi.

Veikkaan, että suurin osa naisista seurustelee ihan kotimaisten miesten kanssa.

Vierailija
24/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan okei.

Meitä oli nuorempana neljän naisen kimppa, jossa kierrätettiin kaikkien pokaamat hauskannaköiset miehet naiselta toiselle. Oli hauskaa vertailla omia kokemuksia miehestä muiden naisten kokemuksiin. Makeat naurut sai monta kertaa.

Hohhoijaa vaan lapsukaiset. Äidilläsi taisi olla neljän miehen porukka, jota kierrätti ja sinä olet sen tuotos. Kylläpä äitiäsi nauratti makeasti, kun mietti kenen lapsukainen olisit.

Vierailija
25/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu osin arvomaailmasta ja tunneälykkyydestä myös. Itse en voisi tapailla ystävien exiä, koska arvostan ystäviäni sen verran, etten haluaisi heitä satuttaa turhaan tälläkään tavalla. 

Laput silmillä ei kukaan elämäänsä kulje ja nuorempana isossa tuttavapiirissä, jossa kuljettiin oli varmasti myös itseä kiinnostavia kumppaneita kavereilla, joihin olisi voinut itsekin tutustua lähemmin erottuaan ja treffeille kysyttiin. Mutta sama mentaliteetti päti jo tuolloin. Miehiä on riittänyt seuraksi muutenkin niin, ettei ole tarvinnut rikkoa välejä kenenkään kanssa, enkä koe mistään jääneeni paitsi. Sitä olisin katunut, jos olisin menettänyt läheisen ystävän tällaisen takia, koska kyllä se monelle silti on ehdoton nono, ettei kavereiden exiin kosketa ja sillä voi olla seurauksia. Jokainen päättää tekemisistään toki itse ja niiden seurauksista.

Vierailija
26/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole OK. Sama koskee duunikaverit,serkut. Samassa kerostalossa jossa asuu,ei suhteeseen henkilöiden kanssa.EX kumppani hakee laastari suhdetta sinusta. Sitä usein tarvitaan erossa,mutta ne ei koskaan kestä.Helpompi tapa on pokata sinut omin tarpeisinsa,kun olette jo tuttuja. Kuin se että lähtee baarin iskee aluksi mimmiä tai jäpää.

Mä aloin seurustella miehen kanssa joka oli muuttanut erilleen vaimostaan n.2kk aiemmin. Ollaan nyt oltu miehen kanssa yhdessä pian 9 vuotta, ollaan naimisissa ja on yhteinen lapsi, että koska tämän laastarisuhteen on tarkoitus päättyä? 

Tuo laastarisuhdejankuttaja on vain katkera yksinäinen lapsipoloinen, ei sen enempää.

Vierailija
27/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaveri se on, jota et ole nähnyt vuosikausiin? On ok.

Sit jos puhutaan oikeista kavereista, niin ei todellakaan ole ok. Tai vain todellisissa poikkeustapauksissa asian voinee hyväksyä. Pääsääntöisesti ei.

Vierailija
28/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu osin arvomaailmasta ja tunneälykkyydestä myös. Itse en voisi tapailla ystävien exiä, koska arvostan ystäviäni sen verran, etten haluaisi heitä satuttaa turhaan tälläkään tavalla. 

Laput silmillä ei kukaan elämäänsä kulje ja nuorempana isossa tuttavapiirissä, jossa kuljettiin oli varmasti myös itseä kiinnostavia kumppaneita kavereilla, joihin olisi voinut itsekin tutustua lähemmin erottuaan ja treffeille kysyttiin. Mutta sama mentaliteetti päti jo tuolloin. Miehiä on riittänyt seuraksi muutenkin niin, ettei ole tarvinnut rikkoa välejä kenenkään kanssa, enkä koe mistään jääneeni paitsi. Sitä olisin katunut, jos olisin menettänyt läheisen ystävän tällaisen takia, koska kyllä se monelle silti on ehdoton nono, ettei kavereiden exiin kosketa ja sillä voi olla seurauksia. Jokainen päättää tekemisistään toki itse ja niiden seurauksista.

No just, vai että sinulla on miehiä riittänyt! Ok, asia hyvin selvä.

Vierailija
29/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette ole nähneet vuosiin, miksi puhut hänestä kaverinasi? Totta kai voit tapailla ketä haluat. Vai toivotko, että vielä ystävystyisitte kaverisi kanssa?

Vierailija
30/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en koskisi kaverini eksään, mutta oletteko te edes kavereita, jos ette ole nähneet vuosikausiin? Kuulostaa vaan joltain tutulta. 

Vierailija
31/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaveri se on, jota et ole nähnyt vuosikausiin? On ok.

Sit jos puhutaan oikeista kavereista, niin ei todellakaan ole ok. Tai vain todellisissa poikkeustapauksissa asian voinee hyväksyä. Pääsääntöisesti ei.

Ystävänkin exä on exä.

Vierailija
32/35 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan mun eksältä. Sanoi suoraan, ettei halua olla yksin ja alkoi seurustella suht heti eron jälkeen. Ei minustakaan olisi millään halunnut erota vaikka meillä meni huonosti. 

Vierailija
33/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei enää seurustele kaverisi kanssa, niin hön on vapaa.

Vierailija
34/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua haittaa mutta tuskin haluan olla tekemisissä sunkaan kanssa jos en ole väleissä exän kanssa

Vierailija
35/35 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mua haittaa mutta tuskin haluan olla tekemisissä sunkaan kanssa jos en ole väleissä exän kanssa

Minä olen väleissä kaikkien exieni kanssa. Miksi en olisi?

Miksi aina oletetaan, että parisuhteet loppuisivat riitoihin ja raivoon? Miksi jotkut eivät osaa erota rauhallisesti ja aikuismaisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan