Onko ok tapailla kaverin exää?
Vanha kaverini erosi hiljattain ja on löytänyt jo uuden onnen. Nyt asiat on menny niin, että olen lähentynyt hänen ex-kumppanin kanssa. Molemmat ollaan siis vapaita. Kaveri ei ole ihan lähipiiriä, ollaan viimeksi nähty vuosia sitten.
Onko tämä mielestänne ihan okei?
Kommentit (35)
Ei ole OK. Sama koskee duunikaverit,serkut. Samassa kerostalossa jossa asuu,ei suhteeseen henkilöiden kanssa.EX kumppani hakee laastari suhdetta sinusta. Sitä usein tarvitaan erossa,mutta ne ei koskaan kestä.Helpompi tapa on pokata sinut omin tarpeisinsa,kun olette jo tuttuja. Kuin se että lähtee baarin iskee aluksi mimmiä tai jäpää.
Jokainen elää itseään varten, ei muita.
En minä ainakaan miestäni valinnut jostain hyllystä, että minä otan nyt tuon. Kukaan ei voi päättää päivistään ne määrätään. Mitä siitä oikeasti tulisi, jos aina miettisi mitä muut ajattelee, jos nyt teen niin tai näin. Aina riittää paheksujia.
No tottakai on. Ei yksikään ihminen ole varattu loppuiän sen takia, että on sattunut olemaan hetken jonkun kaverin exä. Sehän olisi todella lapsellista touhua varata ihmisiä tuolla tavoin. Exä on exä ja sillä siisti, jos tunteita olisi ollut, niin juttu olisi jatkunut, mutta se ei jatkunut, joten exät on vapautettu elämään omaa elämäänsä ja he eivät ole millään tavoin toisen omaisuutta.
Jos ystäväni olisi alkanut olemaan vaikka miestäni edeltävän miehen kanssa, niin olisin ollut todella iloinen, sillä mieshän oli tosi ihana ja upea mies, enhän minä typerää olisi tapaillutkaan. Hän ei vain ollut minulle sopiva, sillä ajatuksemme tulevaisuudesta olivat erilaiset. Emme eronneet tietenkään ikävissä oloissa, vaan rauhallisesti totuuden tunnistaen hyvinä kavereina. Toivotimme toisillemme täydestä sydämestä kaikkea hyvää ja sitä samaa mieltä olen vieläkin. Jos ystäväni nyt hänet löytäisi, niin olisin iloinen. Olemme aikuisia tavallisia ihmisiä, emme mitään mustasukkaisia tapauksia, jotka haluavat hallita kaikkea ympärillään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole OK. Sama koskee duunikaverit,serkut. Samassa kerostalossa jossa asuu,ei suhteeseen henkilöiden kanssa.EX kumppani hakee laastari suhdetta sinusta. Sitä usein tarvitaan erossa,mutta ne ei koskaan kestä.Helpompi tapa on pokata sinut omin tarpeisinsa,kun olette jo tuttuja. Kuin se että lähtee baarin iskee aluksi mimmiä tai jäpää.
Oletko joku 14 vuotias, kun kirjoitat noin lapsekkaasti? Historiaa sinulla ei ainakaan ole takana kovin paljon. :)
Ei ketään voi toista korvamerkitä itselleen. Itsekäs ajatusmalli.
Ei se nyt kiellettyä, mutta vähän ällöttävää. Tuntuu sukurutsaiselta, vaikkei sitä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Täh? Varaatko itsellesi työkaveritkin? Hahaa, työskentelin aikoinani paikassa, jossa minulla oli noin 55-65 miespuolista työkaveria ja 20 naistyökaveria, olivatko he kaikki siis minun omaisuuttani niin kauan kuin elän? Siitä on aikaa jo 20 vuotta, joten olisi muuten tosi siistiä omistaa sellainen mieskööri! Tosin he eivät taida tietää, että olen heidän elämänsä pomo ja että he eivät saa edes vilkaista kavereihini, saati muihin tuttaviin, eivät edes samassa talossa asuviin tai muihinkaan. Wau.
Vierailija kirjoitti:
Yök ällöttäis kyllä kaverin pillussa uitettu muna. Ei kiitos.
Useimmilla aikuisilla ihmisillä on ollut kokemuksia yhden jos toisenkin ihmisen elinten kanssa, joten miksi juuri tämä ällöttää.
Itsekin olen ollut 30 vuotta naimisissa miehen kanssa, joka oli ensin opiskelukaverin kanssa. Suhde loppui, osin meidän tapaamiseen täytyy myöntää ja aloimme seurustella. Kannattaa toki huomata että todennäköisesti ystävyys kyllä sitten voi lainata, mikäli ero ei ole tullut yhteisymmärryksessä hyvillä fiiliksillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole OK. Fiksu ei koske kaverin eksään. WT-touhua.
Höpöhöpö. Kaverin eksä on ihan vapaata "riistaa". Jotkut rohkeemmat nappaa kaverin kumppaninkin tai ainakin testaa sopivan tilaisuuden sattuen kohdalle ja kummankin halujen kohdattua.
Voit oikein hyvin alkaa tapailemaan tätä ihmistä. Sinun ei tarvitse kysyä lupaa keneltäkään. Voit yleensäkin olla kenen tahansa ihmisen ystävä ilman muiden lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök ällöttäis kyllä kaverin pillussa uitettu muna. Ei kiitos.
Korjattu Useimmilla aikuisilla ihmisillä on ollut kokemuksia yhden jos toisenkin ihmisen elinten kanssa, joten miksi juuri tämä ällöttää.
Itsekin olen ollut 30 vuotta naimisissa miehen kanssa, joka oli ensin opiskelukaverin kanssa. Suhde loppui, osin meidän tapaamiseen täytyy myöntää ja aloimme seurustella. Kannattaa toki huomata että todennäköisesti ystävyys kyllä sitten voi laimeta, mikäli ero ei ole tullut yhteisymmärryksessä hyvillä fiiliksillä.
On ok, hän ei ole kaverisi omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
On ok, hän ei ole kaverisi omaisuutta.
Joidenkin kult tuurien miehet ymmärtävät asian toisin ja niiden eksät on edelleen vain heille tarkoitettu ja varattu. Siitä huolimatta vaikka miehellä olisi jo uusi.
Tästä syystä on sivullisiakin menettäyt henkensä jopa maassammekin. (sello..skupolli, vain yksi maintakseni)
Älkää seotko alkujaankaan tälläisiin, mistä ei pääse pahimmillaan eroon, kuin tragedian kautt,a johon mukaan joutuu asiaan kokonaan kuulumattomia sivullisia.
Järki päähän naiset, vaikka jännältä tuntuisikin aluksi.
Muistakaan, että työkkärin täti asettaa karenssiajan kaverin exää varten ;-D :D :D
On aivan täysin ok, huvittavaa edes kysellä.
Ei ole OK. Fiksu ei koske kaverin eksään. WT-touhua.