Millainen ruokavalio on paras rasvaiselle ja epäpuhtaalle iholle?
Tarttis saada selästä finnit pois ennen tatuoinnin ottoa!
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:51"]VHH-ruokavalio
[/quote] treenaan sen verran kovaa, ettei tiukka vhh käy. Ap
Sama ongelma täällä! Olis kiva tietää :)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 15:51"]VHH-ruokavalio [/quote] treenaan sen verran kovaa, ettei tiukka vhh käy. Ap
[/quote]
Valitse sitten vähemmän tiukempi.
Hyviä öljyjä, laadukkaat proteiininlähteet ja mahdollisimman puhdas ruokavalio. Hedelmät, vihannekset, itsepuristetut mehut yms.
Jätä sokeri pois ja valkoinen jauho. Syö paljon vihanneksia, hyviä rasvoja (kalaa, avokadoa jne.) ja juo tosi paljon vettä! Itselläni paranee iho tosi paljon kun jätän sokerin ja turhan jauhon pois. Sokeri muuten vanhentaa ihoa, joten suosittelen kaikkia jättämään sokerin pääasiassa pois ruokavaliosta, se on myrkkyä!
Miten on maitotuotteiden ja alkoholin kanssa?
Kahvi(!!!) Alkoholi, sokeri ja valkoiset jauhot pois. Minulla jo pelkkä kahvista luopuminen vähensi hurjasti finnejä.
En ikinä luovu kahvista enkä ole koskaan ennen kuilut että se aiheuttaisi finnejä. Juon luomua tummapaahtoista. Ap
Mikä kahvissa on sellaista että huonontaisi ihoa???
Sokerin ja valkoisen viljan vähentäminen on auttanut osalla, mutta vain pienellä osalla. Suurimmalla osalla ruokavalio ei vaikuta mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:15"]
En ikinä luovu kahvista enkä ole koskaan ennen kuilut että se aiheuttaisi finnejä. Juon luomua tummapaahtoista. Ap
[/quote]
Niin, elämä on täynnä valintoja.
Ehkä sun olis parempi jatkaa niinkuin tähänkin asti. Olet saanut hyviä neuvoja, mutta olet ne tyrmännyt kaikki metodilla "mutkun mä en haluu" Oletko edes aikuinen?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 16:15"]
[/quote]
Niin, elämä on täynnä valintoja.
Ehkä sun olis parempi jatkaa niinkuin tähänkin asti. Olet saanut hyviä neuvoja, mutta olet ne tyrmännyt kaikki metodilla "mutkun mä en haluu" Oletko edes aikuinen?
[/quote] en ole tyrmännyt kuin kahvista luopumisen ja tiukan vhh:n. Ap
Ei ole väliä, kyseessä on hormonaalinen asia. Jos selässäsi on akne, niin se on sairaus, eikä seuraus ruokavaliosta. Kannattaa mennä lääkäriin ja lääkekuurilla asia saadaan usein hoidettua.
T.Kosmetologi
Ei se ole kovin paha. Ja olen kyllä varma että elintavoilla on vaikutusta ihoon. Ap
VHH-ruokavalio