MIten saada rohkeutta pukeutua kauniimmin/nätimmin?
En tykkää lainkaan huomiosta niin ahdistaa kun tuijottaa jos laittaa vaikka mekon.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelet vain. Ei ketään kiinnosta toisten vaatteet, paitsi jos ne on poikkeuksellisen omituisia. Sun mekkosi ei varmaan ole mitenkään huomiota herättäviä.
Olen nätti niin kiinnittää huomiota
Ite ajattdlen, että voin olla vaikka jo huomenna kuollu, joten mitä väliä. Tykkään pukeutua, tykkään kauniista vaatteista. Olen monesti varmasti se "ylipukeutunein", mutta mitä väliä. Ajattelen välillä myös, että jossain on ihan normaalia pukeutua arkenakin hyvin ja siellä olisin massaa.
No päättää vaan että pukeutuu juuri niinkuin itse haluaa eikä välitä mitä muut ajattelee se on minun neuvo
Pera55 kirjoitti:
No päättää vaan että pukeutuu juuri niinkuin itse haluaa eikä välitä mitä muut ajattelee se on minun neuvo
H*lvetin hyvä neuvo
Näkyvästi alakulttuurin edustajana: totut ensin siihen, ettet ole näkymätön ja sitten opettelet olemaan välittämättä siitä.
Miten ketään voi kiinnostaa muiden mielipide noin paljon? Mitä väliä sillä on? Onneksi ilen niin autisti ettei kiinnosta enkä edes huomaisi. Jotain hyötyä vihdoin siitäkin
Vierailija kirjoitti:
Miten ketään voi kiinnostaa muiden mielipide noin paljon? Mitä väliä sillä on? Onneksi ilen niin autisti ettei kiinnosta enkä edes huomaisi. Jotain hyötyä vihdoin siitäkin
En vaan tykkää lainkaan huomiosta tai se ahdistaa. Mutta pidän kyllä kauniista kuoseista. Kaikki vaatteet tällä hetkellä harmaita/mustia, niin vähän vaikea aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
H*lvetin hyvä neuvo
No en kuule parempaakaan tähän hätään keksinyt
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
H*lvetin hyvä neuvo
Oli sitten pakko ihan tänne asti tulla mut lyttäämään
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
H*lvetin hyvä neuvo
kunhan vitsailin , Relaa :D!
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pera55 kirjoitti:
H*lvetin hyvä neuvo
kunhan vitsailin , Relaa :D!
Toi neuvo oli vaan eka mikä tuli mieleen ei sitä oikeasti kannata miettiä mitä muut ajattelee paras on vaan että pukeutuu miten tuntuu mukavalta
En tiedä tarviiko siihen rohkeutta että voi pukeutua tietyllä tavalla
Voi aloittaa jostain pienestä. Esimerkiksi asusteesta tai paidasta. Kun alkaa saada kehuja, niin siitä voi saada itsevarmuutta pukeutua enemmän haluamallaan tavalla. Yleensä ihmiset vain ilahtuvat kauniista väreistä ja kuoseista.
Tunnistan tän ongelman enkä itsekään halua olla "liian hienona" ihmisten töllisteltävänä vaikka tykkäisin pukeutua nätimmin. Sinuna aloittaisin mustalla ja kuviottomalla mekolla.
En keksi mitään neuvoa, mutta voin sanoa ettet ole yksin.
Onko huomiolla jotain tekemistä sen kanssa mitä muut ajattelee? Mitä huomiosta seuraa? Miten opitaan olemaan välittämättä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Onko huomiolla jotain tekemistä sen kanssa mitä muut ajattelee? Mitä huomiosta seuraa? Miten opitaan olemaan välittämättä siitä?
mua kiusattiin koulussa pienenä ja siitä jäänny traumoja. Jos oli joku uusi vaate tai kengät niin siitä huomauteltiin yms. Luulen kai , et mulle vieläkin naureskellaan salaa jos yritän pukeutua jotenkin "kauniisti"
Vierailija kirjoitti:
Tunnistan tän ongelman enkä itsekään halua olla "liian hienona" ihmisten töllisteltävänä vaikka tykkäisin pukeutua nätimmin. Sinuna aloittaisin mustalla ja kuviottomalla mekolla.
MUSTA on minu turvaväri <3
Rohkeutta vaatii pukeutua rumemmin. Kun kaikki yrittää parastaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tosi nuoria? Jo pelkkä ikääntymisen auttaa paljon, harva kolmevitonenkaan enää vaivaa päätään sillä, mitä muut ajattelevat, kun se oma pää on niin täynnä omia juttuja. Mä suosittelen julkista liikennettä. Kun altistaa itsensä suljettuun tilaan satunnaisten tuntemattomien kanssa, huomaa, ettei oikeastaan ketään kiinnosta, lähes kaikilla on napit korvissa ja puhelin kourassa. Oma kupla on hyvä kupla.
Vierailija kirjoitti:
Voi aloittaa jostain pienestä. Esimerkiksi asusteesta tai paidasta. Kun alkaa saada kehuja, niin siitä voi saada itsevarmuutta pukeutua enemmän haluamallaan tavalla. Yleensä ihmiset vain ilahtuvat kauniista väreistä ja kuoseista.
Hän tuskin kehuja kalastelee?
Kuvittelet vain. Ei ketään kiinnosta toisten vaatteet, paitsi jos ne on poikkeuksellisen omituisia. Sun mekkosi ei varmaan ole mitenkään huomiota herättäviä.