Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumimmat tytön nimet; Outi, Ilse, Jemina. G: Mitkä Sinun mielestäsi rumimmat?

Vierailija
26.09.2006 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain sanoa, että älä välitä... Ihmiset usein puhuu mitä sylki suuhun tuo. Ja yllättynyt kommentti voi kuulostaa kritiikiltä, vaikkei sillä mitään pahaa olisi tarkoitettu. Kyllä mäkin hämmästyisin (ainakin ajatuksissani) jos kuulisin että tyttöjen nimet on Eivor ja Gunvor tai Hjördis, mutta en siksi, että ne olisi jotenkin " rumia" tai " huonoja" nimiä, vaan siksi, että mun korviin nuo nimet oikeasti kuulostaa ruotsalaisilta pojannimiltä (en kylläkään osaa ruotsia kunnolla). Mutta jos tutustuisin tuonnimisiin mukaviin ja herttaisiin tyttöihin, niin ei niissä sitten enää mitään outoa olisi.

Vierailija
22/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saima, Kyllikki, Hilppa, Pirjo ja Rauni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimethän on toki makuasioita, mutta rajansa kaikella! En minäkään totea kenenkään nimestä että " hyi olkoon" . Tuollainen käytös ei kuulu edes päiväkotiin!

Vierailija
24/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja ymmärrän toki, että jotkut sanoo ihan suoraakin, ettei pidä nimestä.. Sellaset kommentit pitää vain jättää omaan arvoonsa. Sitäpaitsi et varmasti ole ainoa. Mun tytöllä on todella tavallinen nimi, ihan top 10:ssä, mutta olen myös saanut kuulla, että kamala nimi.

Vierailija
25/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa täällä mainittu ;)

ihana nimi ja just sopiva meidän Mintulle ;))))

Vierailija
26/26 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moonika, Jessika, Annu, Hilla, Mesi ja Santra.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän