Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä :3 -merkki tarkoittaa?

Vierailija
17.07.2015 |

Sivistäkää tietämätöntä tätiä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:17"]

Äääh..pliis ihan oikeesti? Sanokaa nyt edes tarkoittaako tuo jotain pervoa tai ilkeää vai jotain ihan positiivista? Hyvin pihalla oleva ap.

[/quote]

Se on söpöilyhymiö, usko jo. Kissannaama. Sitä, käytetäänkö sitä merkityksessä awwww... vai "ällösöpö-oksetus" on sitten muusta sisällöstä kiinni.

Oma tyttäreni (12v) käyttää sitä tekstarissa/whatsapissa, kun kiittää tyytyväisenä jostain. Tyyliin:

Sä olet ihan paras äiti :3

Olen myös välistä aika p*ska-natsimutsi ja senkin saan kuulla. Se tosin huudetaan, eikä tekstata.

Vierailija
22/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:17"]

Äääh..pliis ihan oikeesti? Sanokaa nyt edes tarkoittaako tuo jotain pervoa tai ilkeää vai jotain ihan positiivista? Hyvin pihalla oleva ap.

[/quote]

Se on söpöilyhymiö, usko jo. Kissannaama. Sitä, käytetäänkö sitä merkityksessä awwww... vai "ällösöpö-oksetus" on sitten muusta sisällöstä kiinni.

Oma tyttäreni (12v) käyttää sitä tekstarissa/whatsapissa, kun kiittää tyytyväisenä jostain. Tyyliin:

Sä olet ihan paras äiti :3

Olen myös välistä aika p*ska-natsimutsi ja senkin saan kuulla. Se tosin huudetaan, eikä tekstata.
[/quote]

Kiitos sinulle! Poika on siis lähettänyt toiselle pojalle tällaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 14:17"]Äääh..pliis ihan oikeesti? Sanokaa nyt edes tarkoittaako tuo jotain pervoa tai ilkeää vai jotain ihan positiivista? Hyvin pihalla oleva ap.
[/quote]
Söpöilyhymiö. Mitä et ymmärtänyt?

Vierailija
25/26 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä nyt ymmärsin kun tuli asiallisia vastauksia, mutta kun tuli sitten noita tissit, takapuoli, mursuehdotuksiakin. Itsellekin tuli siis joku takapuolen tuijotus tuosta ensin mieleen, ja siksi ihmettelin. Olen taas viisaampi! Ap.

Vierailija
26/26 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa jos vaik tykkää jostain tyypistä sitä voi sanoo vaik esim Mursula

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi