Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lyhytjalkaiset ja paksureitiset suomitytöt

Vierailija
17.07.2015 |

Kireissä housuissaan. Onko tämä  joku kansallinen vartalotyyppi?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö..en mä vaan oo huomannu,pikemminki niitä luikkuja anorektisia tulee koko ajan vastaan.

Vierailija
2/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housumuoti on vain niin karmean armoton tällä hetkellä. Noissa sukkapöksymalleissa ja nilkasta kireissä ei kovin moni näytä hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kansallinen vartalotyyppi, samoin kuin aasialaisilla naisilla lyhyet mutta ohuet reidet ja slaavinaisilla pitkät ja ohuet jalat. Huono tuuri kävi meillä, pian kuollaankin sukupuuttoon kun ei kukaan halua panna meitä paksummaksi.

Vierailija
4/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi lyhyet ja paksut jalat pitäisikö pukeutua pelkkiin lököttäviin kollareihin? Onko niihin pukeutumiseen joku etuoikeus luikkujaloilla?

Vierailija
5/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä lyhytmunaiset ukot.Voi meitä.

Vierailija
6/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin kaikki tytöt persjalkasia eli irvokkaan näköiset lyhyet paksut reidet ja pohkeet ahdettu kireisiin vaaleisiin pillifarkkuihin, selkä notkolla ja cameltoe. Hyi vittu.

Vierailija
7/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin yhtä tuontivaimoa, kun ylitti miehensä kanssa suojatietä auton edestä. Tuli mieleen, että onkohan tuo lyhytjalkaisuus ja paksuus tarttuvaa, oli nimittäin ihan yhtä lyhytjalkainen ja paksureitinen kuin suomalaisetkin.

Vierailija
8/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ja paksut jalat. :D

Vierailija
9/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kansallinen vartalomalli. Se löytyy sekä naisiltä että miehiltä. Leveälanteisia lyhyt jalkaisia molemmat.

Vierailija
10/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen olen, mutta niin on miehenikin. Sovimme hyvin yhteen. :)

Vierailija
11/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäsuomessako asutte? Kyllä niitä pesjalkoja riittää enemmän esim. Saksassa ja Kreikassa.

Vierailija
12/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:45"]Vaikka olisi lyhyet ja paksut jalat pitäisikö pukeutua pelkkiin lököttäviin kollareihin? Onko niihin pukeutumiseen joku etuoikeus luikkujaloilla?
[/quote]

Ei tietenkään. Tämän hetken muoti vaan ei sovi kuin pitkäkoipisille ja ohutjalkaisille.

Vierailija
13/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on lyhyt selkä ja pitkät jalat. Samoin äidilläni. Ja tyttäristä ainakin esikoisella :-D

Vierailija
14/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta haittaako se , siis oikeasti ? Ei . Ehkä siksi muutamat ns. Rotu naiset ja komeat miehet erottuvat massasta , koska ovat jaksaneet huolehtia ja hoitaa ulkoista olemustaan ! Ei varmaan ole sattumaa että hyvännäköisiä ihmisiä seurataan eri medioissa ?!

Vierailija
15/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että muoti edes yrittää saada meidät tajuamaan että vois välillä vaikka nauttia vähän vähemmän sitä kebabbia ja alkoo

Vierailija
16/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia housuja sitä sitten alkaisi käyttää ettei pistä vastaantulijoita irvistelemään :D olen kokeillut porkkanahousuja kyllä mutta jotenkin niihin ei käy minun suosimat pitempimalliset yläosat. Pitäisi kai uusia vaatekaappia vähän rajummin.

Vierailija
17/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten lyhytjalkaisuus on taas näitä liioiteltuja kansallisia ongelmiamme.

On vaan niin pakko päästä rypemään itsesäälissä aina jonkun syyn varjolla.

Vierailija
18/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on, kun geeniperimä antaa huonoimmat ominaisuutensa. Mutta näin nelikymppisenä olen jo lähes hyväksynyt persjalkaisuuteni. Terveysongelmat menee tämän toisen ongelman ohi. Mutta onneksi tyttärelläni on perimät tässä koipitapauksessa isältään. Ja hänellä onkoipea äidinkin edestä.

Vierailija
19/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomipoikien siittämiä.

Vierailija
20/44 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 13:32"]Kireissä housuissaan. Onko tämä  joku kansallinen vartalotyyppi?
[/quote]Pottunokka ja jenkkakahvat unohtui. Juu on kansallinen vartalotyyppi, johtuu geeniperinnöstä. Jossain Turussa, Vaasassa ja muilla ruotsinkielisillä alueilla naiset ovat pitkiä, hoikkia ja suoranenäisiä kun viikingit ja germaanit on päässy jossain tökkäämään väliin, mutta muuten suominainen on toivottoman ruma. Sellaista matalajalkaista karjakkomallia.