Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain oudon kohtauksen keskellä yötä! Mikä se oli??

Vierailija
17.07.2015 |

Poikaystäväni herätti mut neljän aikaan. Kysyi että mikä mulla on. Olin tärissy, näytti kuulemma vähän epileptiseltä kohtaukselta, paitsi että vain jalat tärisi ja heilui. Hetki ennen kun heräsin, tai sama hetki kun heräsin, tuntu että olisin itekki nähny että jalat tärisi. Sen jälkeen jalat oli melkeen tunnottomat, tuntu todella heikoilta ja oli kauhee jano. Mitään todettuja sairauksia, esim epilepsiaa ei ole.
Ennen nukkumaanmenoa otin lihasrelaksantteja kolme kappaletta. Muistan vaihataessani asentoa myöhemmin, että olin todella jäykkä, en erota tosin muistoa että oliko se unta.
Mikä se tärinä oli ja mistä se johtui?? Lihasrelaksanteista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannataa kysy tk:sta. Minä en tiedä. Mitä tuo voi olla.

Vierailija
2/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira saa samoja kohtauksia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ap:lla ja kolmen koiralla on sama tauti

Vierailija
4/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi?

Ja eikö lihasrelaksantteja pitäisi ottaa kerrallaan max. kaks

Vierailija
5/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:56"]

Sitte ap:lla ja kolmen koiralla on sama tauti

[/quote]

Voi ei, mä olen luullut, että se näkee unta.

Vierailija
6/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks se olla joku unihalvaus?

Vierailija
7/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita nyt varmuuden vuoksi terkkariin. Miksi ihmeessä täältä tullaan tällaisia kysymään? Ei meistä kukaan voi varmaksi tietää, mikä sulla oli.

Vierailija
8/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:59"]Voiks se olla joku unihalvaus?
[/quote]

Voi olla, mutta voi myös olla epilepsia. Tai ihan mikä muu vaan, me emme voi sitä tietää.

Vierailija
9/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kysellä täältä. Me ei voida tietää. Yksikään oikea lääkäri ei kirjoittele työasioissa täällä, vaikka joku väittäisi olevansa.

Vierailija
10/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:59"]Soita nyt varmuuden vuoksi terkkariin. Miksi ihmeessä täältä tullaan tällaisia kysymään? Ei meistä kukaan voi varmaksi tietää, mikä sulla oli.
[/quote]

Ajattelin vaan jos jollain olis ollut samanlainen.

Vierailija
11/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lihasrelaksantteja pitää ottaa monta??? Ei kai ole ihmekään, että yliannostus aiheuttaa oireita.

Vierailija
12/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lääkäriin. Jos haluat nopeammin liiottele hieman oireita.

Vierailija
13/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaksanteista johtui, ne on ihan perseestä, mä en ota enää ikinä! Epilepsiassa kyllä joskus pelkät kädet tai jalat nytkii vaikka on ihan hereillä mut sille mä nauran vaan ku näyttää niin vajaalta.

Vierailija
14/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vetää liikaa pillereitä ja kyselee mikä voi vaivata. Ota ens kerralla unilääkkeitä isompi satsi, ei tarvitse enää sätkiä.

Vierailija
15/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:59"]

Voiks se olla joku unihalvaus?

[/quote]

Ei. Unihalvaus on HALVAUS. Keho ei liiku. Keho käytännössä halvaantuu unen aikana. Joskus käy niin, että aivot on hereillä ja keho ei. Se voi olla pelottava tilanne, mutta jos AP:lla oikeasti olisi ollut unihalvaus, ei jalat olisi edes tärisseet.

Unihalvaus on niitä muotisanoja, joita (samoin kuin narsisti ja psykopaatti -diagnoosejakin) täällä viljellään ilmeisesti ymmärtämättä mitä ne oikeastaan tarkoittavat.

Vierailija
16/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ennenkin ottanu relaksantteja kolme kappaletta, monena yönä peräkkäin eikä mitään ole tapahtunut. Lääkärikään ei sanonut mitään, kun kysyi joskus uutta reseptiä kirjottaessaan että monta otan iltasin. Ap

Vierailija
17/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan lukenut lääkkeen haittavaikutukset, onko listassa jotain tuohon liittyvää?

Vierailija
18/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:17"]Olethan lukenut lääkkeen haittavaikutukset, onko listassa jotain tuohon liittyvää?
[/quote]

Just tarkistin ja ei ollut.

Vierailija
19/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin lääkärissä.

Vierailija
20/23 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vaivaan ne lihasrelaksantit on määrätty? Millä annostuksella? Lääkärin puheille keskustelemaan kohtauksesta ja korjaamaan annostusta/poistamaan tai vaihtamaan epäsopiva lääke, nyt näin aluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän