Missä myydä vaatteita? Ei mene kaupaksi Huutonetissä, Huutonet Torisaa...
En ole Facebookissa joten sekin on suljettu pois. Onko Helsingissä mitään perinteisiä kirppiksiä enää? Olen myynyt kohtuullisella menestyksellä vaatteita ja asusteita Huutonetissä vuosia mutta viimeisen vuoden aikana siellä ei vain kerta kaikkiaan kauppa ole käynyt enää samaan malliin, jos ollenkaan.
Kommentit (18)
Facebookissa tuntuu tavara nykyään vaihtuvan. Tavallisilla kirpputoreilla taas näyttäisi olevan hirveästi vaihtelua, eli ihan minne tahansa ei kannata viedä.
Huutonettiä kannattaa yrittää, jos sinulla on jonkin vähän kalliimman merkin vaatteita, niitä ihmiset etsivät vähän kaikkialta. Perusvaatteet eivät siellä liiku, ja hakusysteemin takia on myös vaikea saada ilmoituksiaan erottumaan. Jos käyttöliittymä olisi samanlainen kuin Ebayssa, niin olisi helpompi selata valikoimaakin.
En kyllä jaksaisi vaivautua mihinkään laittaa myyntiin mitään parin euron riepuja. Hyväntekeväisyyteen suoraan.
Laita faceen myyntiin ja esim. kotikirppis.
Olen huomannut myös Huuto.netin suosion hiipuneen. Facebookin paikalliskirppiksillä kauppa käy jonkin verran, mutta hinnat on paljon alempia kuin huutiksessa.
Itse annan nykyään ilmaiseksi lasten pieneksi jääneet sukulaisille. En jaksa nähdä isoa vaivaa kirppismyynnin takia, josta hyöty on muutamia euroja ja iso osa jää kuitenkin myymättä.
Kiitti hei puhelin hiukan jännittävästä otsikosta. Voi simo.
Helsingissä on pilvin pimein kirppiksiä, googlaa. Itse kierrän mieluummin fyysisillä kirppareilla, näkee oikeasti missä kunnossa vaatteet on, voi sovittaa rauhassa ja ei tarvitse sopia noutoja ym.
On kyllä vähän hassua, että kun laitat huutonettiin uusia/käyttämättömiä, trendien mukaisia naisten vaatteita myyntiin hinnalla 2 euroa, eikä ne vaan mene kaupaksi vaikka kuukausia olen joitakin myynyt :D Ei ennen ollut tällaista ongelmaa.
Ei välttämättä normaaleillakaan kirppareilla kyllä mene että en laittaisi toivoani niihin.. itse en ainakaan saanut kaupaksi.
Facebook-kirpparit ovat ainoat joilla olen itse saanut myytyä.
Olen alkanut suosiolla antaa vaan ilmaiseksi eteenpäin pieniksi käyneitä vaatteita, kun tuntuu ettei niitä kukaan kuitenkaan osta. Tavallisella kirppiksellä ne menivät kaupaksi, mut pöytävuokra on niin korkea, ettei pelkästään pienien vaatteiden vuoksi kannata ottaa pöytää.
Anna hyväntekeväisyyteen. Niin tein itse ja pääsin helpolla kertarykäisyllä turhasta vaatemäärästä eroon. Ja sain hyvän mielen!
Kyllä Facebookiin voi tehdä profiilin vain myyntiä varten. Ainakin joskus on osunut silmään jotain "Marjatta myy"-tyyppisiä profiileja näissä myyntiryhmissä.
Itsellä ei ole virtaa kaupitella vanhoja vaatteita millään eurolla kahdella ja tehdä tuntikaupalla työtä sen eteen. Vien suoraan keräykseen muutaman kerran vuodessa.
Mikäli vaatteilla on oikeasti vielä jotain arvoa niin ne kyllä myy (=laadukkaat vaatteet). Mitkään Anttilan puhkikuluneet topit edes alle eurolla mene, voi samantien pistää vaatekeräykseen.
Se on tää lama varmaan. Pari vuotta sitten myin paketillisen omia vaatteita reilulla kolmella sadalla! Nyt vastaavanlaisen mutta vielä isomman paketin sain reilu satasella menemään.
Eikä tarjontakaan ole enää kummoista esim lasten vaatteissakaan. Loppuunkäytettyjä lumppuja vaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:19"]Facebook-kirpparit ovat ainoat joilla olen itse saanut myytyä.
[/quote]
Silloin kun vaatteita on paljon niin ei huvita sitä kautta myydä.
Pihlajistossa olevalla kirppiksellä ei kauppa käy vaikka kuinka halvalla myy. Sitä en suosittele kenellekään.