Ressu Redford ja Nina Björkfeld
eroaa. Muistaako kukaan abot 2-3 vuoden takaa jotain Ninan rattijupoumustapausta ja muita ongelmia, jotka kyllä vaiettiin kuoliaaksi hetkessä. Nyt kun "eroavat ystävinä ja kasvoivat erilleen", niin ei tainnut olla ihan kokototuus.
Kommentit (116)
Mä luin koko ketjun ja yhä jäi epäselväksi keitä nämä on. Joku mieslaulaja joka lauloi mainoslaulua missikisoissa ja iski tämän missiehdokkaan ja ovat olleet yhdessä 80-luvulta asti?
Ihailtavan pitkän liiton elivät.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:32"]Mä luin koko ketjun ja yhä jäi epäselväksi keitä nämä on. Joku mieslaulaja joka lauloi mainoslaulua missikisoissa ja iski tämän missiehdokkaan ja ovat olleet yhdessä 80-luvulta asti?
[/quote] ja kosi suorassa lähetyksessä?
Mä en mustamaalaa. Oli aikansa kohupari täällä Turussa.
Mä jotenkin aina ajattelin et nuo ei eroa koskaan! En heitä tunne mut aina lehtijutuissa olleet niin onnellisia..
"kohupari"+ .. No joo olkoot, mutta seiska muistaakseni Ninan rattikärystä otsikoi ja siihen se jäi.
Mua on aina ihmetyttänyt miksi kaunis ja älykäs nainen otti vinkuvan kääpiön
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:32"]Mä luin koko ketjun ja yhä jäi epäselväksi keitä nämä on. Joku mieslaulaja joka lauloi mainoslaulua missikisoissa ja iski tämän missiehdokkaan ja ovat olleet yhdessä 80-luvulta asti? [/quote] ja kosi suorassa lähetyksessä?
[/quote]
Se oli Kurre. Ei ole ihme, jos joku ei häntä muista, mutta kyllä Ressu pitäisi muistaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:49"]Mä jotenkin aina ajattelin et nuo ei eroa koskaan! En heitä tunne mut aina lehtijutuissa olleet niin onnellisia..
[/quote]
Ihan sama mullakin. Oli kyllä yllätys. Turun julkkisten unelmapareja.
Harva yli viisikymppinen suomalaismies on vielä yhtä komea kuin Ressu ja on Ninakin aikamoinen milffi uuh.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 09:55"]Mua on aina ihmetyttänyt miksi kaunis ja älykäs nainen otti vinkuvan kääpiön
[/quote]
Ruman sielun viesti
Elämä on. Ihan sama onko Ressu tai Reiska. Ninahan on hyvin pärjännyt omillaan myös.
Molemmat on kääpiöitä, henkisesti. Mitään ihailtavaa noissa ikinä ollut. Missi---
Varmaan Nina "pärjää omillaan" on rikkaasta ruotsinkieleisestä perheestä, isä jossain Akademin palkintovirassa. Helppo pärjätä "omillaan". Muuten olis jonain pyykkäriämmänä pesulassa.
Ressu se vaan on aika vilpertti vieläkin...
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:09"]Molemmat on kääpiöitä, henkisesti. Mitään ihailtavaa noissa ikinä ollut. Missi---
[/quote]
Tunnetko hyvinkin?
Eikö Ninalla ole tutkinto yliopistosta? Harvalla nykymissillä nimittäin on.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 10:12"]Varmaan Nina "pärjää omillaan" on rikkaasta ruotsinkieleisestä perheestä, isä jossain Akademin palkintovirassa. Helppo pärjätä "omillaan". Muuten olis jonain pyykkäriämmänä pesulassa.
[/quote]
Miltä vuosisadalta tämä viesti tuli?
Mä mustamaalaan