Ressu Redford ja Nina Björkfeld
eroaa. Muistaako kukaan abot 2-3 vuoden takaa jotain Ninan rattijupoumustapausta ja muita ongelmia, jotka kyllä vaiettiin kuoliaaksi hetkessä. Nyt kun "eroavat ystävinä ja kasvoivat erilleen", niin ei tainnut olla ihan kokototuus.
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:25"]Miten näistä ihmisten eroista jaksetaan aina repiä vielä lisää verta? Tässä maassa joka n. 50% avioliitoista päätyy eroon. Naurettavaa spekuiloida syitä ja mennä henkilökohtaisuuksiin.
[/quote]
Jollakin on paha olla. Jopa taiteilijanimestä yrittää saada aikaan jotain syytä haukkua
[/quote]
Yleensä nämä ovat niitä jotka elävät täydellistä liittoa. Sitten kun joku en olisi ikinä uskonut pari eroaa, iskee totuus vssten kasvoja. Ja sitten kiukutellaan ja arvostellaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:52"]Kuulin nyt ensimmäisen kerran noista tyypeistä. Ihan tuntemattomia.
[/quote]
Eli taidat olla alle nelikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:39"]
Kyllä se Nina on ollut kaappijuoppo koko ikänsä. Uskokaa, että tili nyt vain ulos kaapista!
[/quote]
Aika kova heitto, kun väittää tiettyä henkilöä juopoksi. Voisi täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. Yksi rattijuoppous ei tee ihmisestä vielä juoppoa, vaikka muuten paha töppäys onkin. Saisiko tästä juoppoudesta ihan faktaakin?
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:39"]Kyllä se Nina on ollut kaappijuoppo koko ikänsä. Uskokaa, että tili nyt vain ulos kaapista!
[/quote]
Tämä ei ole totta. Trollaa toisella palstalla.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:39"]
Kyllä se Nina on ollut kaappijuoppo koko ikänsä. Uskokaa, että tili nyt vain ulos kaapista!
[/quote]
Aika kova heitto, kun väittää tiettyä henkilöä juopoksi. Voisi täyttää kunnianloukkauksen kriteerit. Yksi rattijuoppous ei tee ihmisestä vielä juoppoa, vaikka muuten paha töppäys onkin. Saisiko tästä juoppoudesta ihan faktaakin?
[/quote
Ei tee, mutta paha töppäys se kyllä oli. Hyvä, että otti opikseen ja se tärkeintä onkin. Muut spekulaatiot sikseen.
Ressu on todella lyhyt. Ei siis livenä näytä hyvältä, kun on niin mini.
Jos ressu tykkää kuitenki pojista..
Ai Kurre ja Ressu onkin erimies.Oliko vielä kolmas joka oli missin kanssa yhessä Tony Montana tai joku semmonen?Vieläkö Kurre ja Tony on missiensä kanssa yksissä?
Ressut, Kurret ym. Melkosta menneisyyden luuserisakkia. Ei erota toisistaan.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:21"]
Ei ollut ainoa työ, oli koordinaattorina naapurikaupungissa.
[/quote]
Koordinaattori:) Siinä sit tekemällä tehty "työ" jolla ei oo mitään tekemistä työnteon kanssa. Pyykkäriämmänä olis voinu puhua työnteosta
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 22:32"]
Mä luin koko ketjun ja yhä jäi epäselväksi keitä nämä on. Joku mieslaulaja joka lauloi mainoslaulua missikisoissa ja iski tämän missiehdokkaan ja ovat olleet yhdessä 80-luvulta asti?
[/quote]No suunnilleen noi;) Resulla pellebändi 80-luvulla ja Nina oli joku missi. Kun pellebädihommat meni puihin, lauloi suklaamainoksessa ja siitä teki, tai siis hälle tehtiin siitä kokonainen biisi. Nykyisin käy Cittarissa ja fillaroi, muuta en tiedä. Nina ryyppää.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:01"]
Mä luulin, että Ressu on bi. En tiedä mistä tällainen käsitys tullut. Jostain juoru-uutisista ehkä. Eikö olekaan?
[/quote]
No tuolla Ilta-Sanomien uutisen kommenteissakin vihjaillaan, että Ressu touhuaa aktiivisesti Turun yöelämässä, eikä aina naisseurassa. Ei kyllä yhtään yllättäisi.
Tuolla Ressulla on kyllä valtavan siniset silmät! Olin lapsena Bogart-fani, joten tutut kuvista, mutta olin jo asian unohtanut ja häkellyin, kun katsoin linkitettyä kuvaa.
Kaunis Nina on vieläkin.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 11:22"] Mun miesystävä aikoinaan rakensi näitä Lammi kivitalo monumentteja. Rumia ja ei mitenkään kodikkaita. [/quote] Aha, rumia, kaikkiko? jokainen on tehty omna arkkitehtisuunnitelman perusteella, eivät ole ns. talomalliston taloja. tTaidat vaan olla kade kun ei rahat sellaiseen riiitä. [/quote] Amen.
Joo ihan olin ja tiedox ne ei oo mudissa, niistä pitää jotkut äkkirikkaat ja tyypit ala Tiina Jylhä ja sen fanit. Luulee että kivitalo on jotain luxusta.
[/quote]
Ei ollut ainoa työ, oli koordinaattorina naapurikaupungissa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 20:01"]
Mä luulin, että Ressu on bi. En tiedä mistä tällainen käsitys tullut. Jostain juoru-uutisista ehkä. Eikö olekaan?
[/quote]
No tuolla Ilta-Sanomien uutisen kommenteissakin vihjaillaan, että Ressu touhuaa aktiivisesti Turun yöelämässä, eikä aina naisseurassa. Ei kyllä yhtään yllättäisi.
[/quote]
Mitäs jos yksi eron syistä olisikin se, että Ressu on alkanut toteuttaa tuota toista puoltaan? Ei se nyt niin ihmeellistä olisi, vaikkakin harvinaisempaa näin päin. Ja ei avioliitto kyllä kestä sitä, jos toista alkaakin oma sukupuoli kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 12:25"]
Miten näistä ihmisten eroista jaksetaan aina repiä vielä lisää verta? Tässä maassa joka n. 50% avioliitoista päätyy eroon. Naurettavaa spekuiloida syitä ja mennä henkilökohtaisuuksiin.
[/quote]Kuka spekuloi?
[/quote]
Lue hyvä ihminen ketju alusta loppuun.