Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

???????? Missä iässä bikinien yläosa käyttöön? ?????????

Vierailija
17.07.2015 |

Laitoinpas minäkin "trendikkäästi" noita merkkejä otsikon ympärille...

Niin että missäs iässä tytölle tulee opettaa, että nännit täytyy pitää piilossa eli bikinien yläosa täytyy ottaa käyttöön? (tämähän on kyllä täysin tasa-arvoajattelun vastaista). Mukavuussyistähän yläosaa ei tarvitse tukemaan kuin vasta joskus 13-18-vuotiaana (toiset ei ehkä koskaan).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisenä tai vaikka aiemminkin kun tissit alkaa selkeästi riippua

...mitä?

Vierailija
2/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole tällaista opetettu, mutta tyttö näki tasan 2-vuotiaana kaupassa bikinit ja vaati saada ne. Ei suostu käyttämään uidessa mitään muuta kuin niitä, ja haluaa siis nimenomaan myös sen yläosan. En näe syytä väittää vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pitkään aikaan edes avannut näitä "trendikkäästi merkkejä" -ketjuja. Nyt satuin tekemään, tuskin taas pitkään aikaan.

En mitään tasa-arvoa rupeaisi näissä asioissa oman lapsen kohdalla edistämään.

Vierailija
4/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten, kun tyttö itse haluaa. Kyllä normaalisti kehittynyt tyttö ihan itse sen määrittelee. Yleensä tietysti viimeistään silloin haluavat, kun rinnat alkavat kehittyä. 

Kokouimapuku on minusta pikkutytöllä kivempi. Vähän höhlää bikineissä, jos mitään rintoja ei vielä ole. 

Vierailija
5/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lapsi voi pitää kokouikkaria? Mutta kyllä nyt ehkä 4-6 vuotiaana olis ihan hyvä jo pitää, että osaa sitten koulussakin uimapäivänä pukea oikein.

Vierailija
6/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin käyttää 17-vuotiaana, kun en jaksanut enää tuijotuksia.

Vierailija
7/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tarvitsee yläosan jo paljon ennenkuin täyttää 13!! Haluatko nolostuttaa lapsesi vaatimalla kulkemaan yläosattomissa?

Vierailija
8/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa 90-l kaikilla oli kokouikkarit kutosluokalle aSti.

Vierailija
9/10 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellasia valokuvia, joissa olen n. 12 -vuotias ja rinnat ovat ns. nuput eli jo vähän koholla. 

Silti ihan iloisena hyppelehdin yleisellä uimarannalla. Tämä tapahtui 80-luvulla. Mutta silloin tosi monet aikuisetkin olivat yläosattomissa. Se oli silloinen trendi, joten en ole kokenut mitenkään hävettäväksi asiaa. 

Vierailija
10/10 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin vielä keväällä 2012 n. 11 - 13-vuotiaan tytön uimassa ilman yläosaa. Rinnat töröttivät jo tosi terhakkaasti. Tosin hän meni uimaan ex tempore pelkät pikkuhousut jalassa eikä rannalla ollut lisäkseni kuin joku mies ja poika (ilmeisesti tytön isä ja veli).

Kyllä tuon ikäinenkin tyttö vähän mietti ääneen että kehtaako olla ilman paitaa ja totesi, että kehtaa.

Nykyään pervot seksualisoivat lapsiakin. :(

Ap:n kysymykseen vastaus: ei ole mitään lakia ja asetusta eli ihan oman valinnan mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä