Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako mun laittaa yli 2000 euroa hammasproteeseihin?

Vierailija
22.08.2024 |

Iso raha ja olen turha ihminen 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata

Vierailija
2/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kannata

Näin minäkin ajattelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelkillä ikenillä pärjää.

Vierailija
4/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu meille sun turpasi.

Vierailija
5/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pelkillä ikenillä pärjää.

Syönnin puolesta pärjää kyllä. Sen on tässä kerinnyt huomaamaan. Muuten se sitten rajoittaa elämää.

Vierailija
6/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä vai julkisella puolella? Julkisella luultavasti edullisempaa. Hintatasosta itsellä ei hajuakaan, mutta kuulostaa korkealta hinnalta.

Vierailija
7/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityisellä vai julkisella puolella? Julkisella luultavasti edullisempaa. Hintatasosta itsellä ei hajuakaan, mutta kuulostaa korkealta hinnalta.

Julkisella puolella.  Saa ne osamaksulla.

Vierailija
8/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tuota pari vuotta sitten, joko osaproteesi tai Nvidian osakkeita 10kpl. Otin osaproteesin. Nyt ne Nvidian osakkeet olisi tuottaneet 12000 dollaria ja minulla olisi niitä 100kpl splitin jälkeen. Sensijaan minulla on osaproteesi jonka käyttämisestä en edes pidä koska se saa puheen puuroutumaan ja sen puhdistaminen töissäkin on todella haastavaa kun ei haluaisi missään nimessä tunkea sormiaan suuhun työpaikalla mikä on täynnä pöpöjä. Olisin saanut puolitoista vuota odottamalla rahat kokoon kunnon siltaan ja jäänytkin vielä osakkeita 75kpl

Vierailija
9/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon hintaan saa ilmeisesti koko purukaluston? Isältäni uusittiin puoliproteesi alaleuasta yksityisellä ja se maksoi toista tonnia.

Vierailija
10/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon hintaan saa ilmeisesti koko purukaluston? Isältäni uusittiin puoliproteesi alaleuasta yksityisellä ja se maksoi toista tonnia.

Joo. Koko purukalusto.

Vierailija
11/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisit?

Vierailija
12/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta, kyllä halvemmallakin saa.

Vierailija
13/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tämän ketjun talteen ja lukisin siinä vaiheessa, kun ryhtyisin kirjoittamaan valitusta siitä, ettei äijä suostu maksamaan implantteja.

Vierailija
14/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googleta, kyllä halvemmallakin saa.

Niin, varmaan jollain isolla paikkakunnalla saa. En nyt kuitenkaan muualle pysty menemään.

Vierailija
15/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin tämän ketjun talteen ja lukisin siinä vaiheessa, kun ryhtyisin kirjoittamaan valitusta siitä, ettei äijä suostu maksamaan implantteja.

Aluksi mä ajattelin, että hampaat on tärkeät. Mutta olen sen verran aikaa ollut ilman niitä ja pärjännyt ja tiedän ettei minuun kannata turhaan rahaa sijoittaa.

Vierailija
16/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.. syöt vaan velliä ja juot kaljaa,ei siinä hampaita tarvita! Selvää säästöä..

Vierailija
17/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä yhden hampaan implantti, joita ei yleisellä tietenkään saa, maksaa yli tuon proteesin. Ottaisin kyllä ja maksaisin pikkuhiljaa pois, jos ei säästöjä. Hampaitta on suuvärkki ikävän näköinen, vaikka vellin ryystäminen varmaan onnistuukin.

Vierailija
18/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.. syöt vaan velliä ja juot kaljaa,ei siinä hampaita tarvita! Selvää säästöä..

En mä juo kaljaa.

Vierailija
19/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin aikanaan hampaiden kuntoon laittamisesta 6500e, ja olen edelleen, vuosien ja vuosien jälkeen, sitä mieltä, että oli fiksusti sijoitettu raha. Minun on huomattavasti parempi olla kunnossa olevien hampaiden kanssa - joka päivä.

Vierailija
20/42 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoin aikanaan hampaiden kuntoon laittamisesta 6500e, ja olen edelleen, vuosien ja vuosien jälkeen, sitä mieltä, että oli fiksusti sijoitettu raha. Minun on huomattavasti parempi olla kunnossa olevien hampaiden kanssa - joka päivä.

Näin varmasti on, mutta olet varmaan normaali työssäkäyvä ihminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi