Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkkailen peppuani laihdutuksen aikana

Vierailija
17.07.2015 |

Tämä siitä syystä, että hyvä peppu on suurin laihdutusmotivaattorini. Minulla on puhelimen kuvagalleria täynnä belfieitä. Aluksi peppukuvat olivat aivan kauheita: roikkuva muhkurainen sellusäkki, jota teki pahaa katsoa. Nyt minulla alkaa olla ihan nätti peppu: pyöreä, sileä, kohonnut.

Ps. Ja kiitos, että sain jakaa tämän kanssanne. Tiedän, että ilman tätä tietoa ette olisi voineet elää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii

Vierailija
2/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kerroit, mulla on tulossa kiva viikonloppu ja olisi ollut kurja just kuolla, ellet olisi kertonut perseestäsi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, miten pienestä se on ihmisen elämä joskus kiinni.

Vierailija
4/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2015 klo 08:59"]

Hyvä kun kerroit, mulla on tulossa kiva viikonloppu ja olisi ollut kurja just kuolla, ellet olisi kertonut perseestäsi. 

[/quote]

Ole hyvä <3 ap

Vierailija
5/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas vahdin reisiäni! Haluan söpöt reidet 8)

Vierailija
6/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä keinoin saat pepun noin hyväksi? Itse lenkkeilen ja treenaan salilla ja kiloja on tippunut ruokavalion avulla. Mutta perse senkun pienenee, samoin rinnat. Olen juuri saavuttanut normaalin painon. Onneksi sentään pepusta lähti selluliitit, mutta muuten tykkäsin muhkeesta pepustani. Nyt se on tavallisen kokoinen, mutta laihdutus jatkuu, toivottavasti ei enää pienenisi.

Vierailija
7/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sun persus on noussut? mun valuu joka päivä 0,5 cm alemmas. Miten saan sen nousemaan?

Vierailija
8/8 |
17.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, ettei tästä alkanut paskamyrsky. Ehkä jos olisit ollut nuori ja kaunis bloggaaja:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi